Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Pien pään jomotus ja tänää pitäs lähtee reeneihi ja sen jälkee juomaan taas ja kattomaan silent disco onnelaa.

Ihan perseestä toi silent disco, ainut hyvä puoli että niillä kuulokkeilla sai hyvän alotusreplan aina heitettyä tytöille.

Menihän se taas keiton ottamiseksi eilen, ihan rehellinen muusi oli. Pöytä täyteen jekkua puol tuntia ennen pilkkua on aina patenttiratkasu.

No niin, nyt lähti. Helsingin yössä heilutaan... :kippis1:

Taidan ottaa tänään ihan vaan pari. Laitan mekon päälle ja menen tanssimaan :)

mulla on jääny vähemmälle myös treeni.tullu joka viikonloppuna otettuu,viimesen kuukauden aikana.:curs:. en tiiä ei tuu yleensä näin paljoo otettuu:D

Kaverin kanssa baariin kohta tarkoituksena mahdollisesti pari olutta ottaa, kuitenkin niin että huomenna salille kykenee :rolleyes:

Vois samalla vähäsen katella minkänäkösiä tyttöjä paikkakunnan baareissa liikkuu :kippis1:
"Teen mitä vaan pumppaan rautaa juosten kierrän maan, jos niin mä saan sinut kiinnostumaan. Teen sulle sen pienen tempun vanhanaikaisen, oon Koobra kovakuntoinen..." :dance2:

Gini-lonkeroa ja keskiolutta uponnut tässä illan mittaan. Kohta pitäisi taas kohti kaupunkia suunnistaa kaveriporukan horjuvaisella tuella.:kippis1:

Kaverit sano et ois lähös baarii mut ei kuulunu mitää et tiiä sit onks ne lähös vai ei. Ois pitäny soittoo tulla jo jokune aika sit.
Taian korkata ja vetässää kalsarikännit jos ei muutakaa oo.

Back
Ylös Bottom