Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Joo pien pettymys oli Bondi. Leffa katottu ja ehkä sixpäkki bissee sen jälkeen. Tänää ihan iisisti frendien kaa tissuttelua. Keskustan baarit saa jäädä huomiseen.

5 tuoppia ja yks paukku. Taas kerran humalaiset tuli jauhamaan paskaa, ei ole kivaa tollanen.

ei mikää hyvä Bondi ollu...takana 15 bisse..suht jees ilta paitsi laattaaminen perseest

Olipas! Mä ainakin tykkäsin. Ja Daniel Craig... Goddamn! Sen takia menis kattomaan ihan minkä vaan leffan :haart:

Joo, join vähän lisää, menin kaverille ja sit ajelemaan jne. Kuski olis jopa antanut mun ajaa, mut en sit viittinyt ku on kuitenkin vähän liikaa promilleja :D

Morkkis.. kauhea känni eilen ja myöhästyminen aamujunasta ja en pääse tyttöystävän luo sen taki, voitte vaan arvata sen vihan mikä tuli siltä suunnalta.

Mä aion olla tänään hunningolla.
Nyt alkaa kyllä weak olla jo pikkuhiljaa huolissaan tädistä. Hirviästi oot juopotellut lähiaikoina ja 7 levyä suklaatakin ostellut.

Olipas! Mä ainakin tykkäsin. Ja Daniel Craig... Goddamn! Sen takia menis kattomaan ihan minkä vaan leffan :haart:

Joo, join vähän lisää, menin kaverille ja sit ajelemaan jne. Kuski olis jopa antanut mun ajaa, mut en sit viittinyt ku on kuitenkin vähän liikaa promilleja :D

No, täytyy myöntää et kaveri on ihan hyvässä kunnossa:rolleyes:

Olo alkaa kyllä olla melko selvä eilisestä..

Pienehköt tuliais lonkerot ja jos sitä pyörähtäis tos paikallises kattoo tyttöi:rolleyes:

Pienehköt tuliais lonkerot ja jos sitä pyörähtäis tos paikallises kattoo tyttöi:rolleyes:
Se ei oo ikinä väärin...kippis sille :kippis1: Tänään taas vähän olutta ja jotain väkevämpää...

Soppaa saatana!!:kippis1:

Back
Ylös Bottom