Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kerrankin, tai siis vihdoin, onnistui kuosituksen hallinta, ja vaikka pitkään menikin niin pelikunto on säilytetty!

Ohhoh. Eipä voi tätä sinkkuuttakaan valittaa, oli sen verran naissii eilen. Ei siis että ois pannut ku hevonen, mutta oli vaan niin monen kauniin naisen kanssa juttua. Se ei ollutkaan enää niin mukavaa, kun ne älys että mulla oli monen akan kanssa juttua samaan aikaan. Mutta illan "loppu" oli jo aikamoinen: nimittäin lähdin sitten baarista yhden blondin kanssa, käytiin mäkissä ja suunnattiin naisen luo. Just ennen naisen luo pääsyä, päättää nainen kertoa kuinka vakavasti hän seurustelee. Mä kuitenkin saatoin naisen sateenvarjoni kera kotiin, ja lähdin omaa kotia kohti kiroten samalla erektiotani. Miten sitä onnistuu valitsemaan sen ainoan varatun naisen?! :david:

Ohhoh. Eipä voi tätä sinkkuuttakaan valittaa, oli sen verran naissii eilen. Ei siis että ois pannut ku hevonen, mutta oli vaan niin monen kauniin naisen kanssa juttua. Se ei ollutkaan enää niin mukavaa, kun ne älys että mulla oli monen akan kanssa juttua samaan aikaan. Mutta illan "loppu" oli jo aikamoinen: nimittäin lähdin sitten baarista yhden blondin kanssa, käytiin mäkissä ja suunnattiin naisen luo. Just ennen naisen luo pääsyä, päättää nainen kertoa kuinka vakavasti hän seurustelee. Mä kuitenkin saatoin naisen sateenvarjoni kera kotiin, ja lähdin omaa kotia kohti kiroten samalla erektiotani. Miten sitä onnistuu valitsemaan sen ainoan varatun naisen?! :david:

:lol2: Eikö noi mahdolliset seurustelusuhteet hienovaraisesti selvitetä jo vähän ennen kun on koko illan sen varatun kanssa jauhanu.

Nyt saa kyllä dokaaminen loppua hetkeksi.

Perjantaina olin vanhalla kotipaikkakunnalla, piti mennä parille ja pelaamaan hiukan biljardia... Nojoo, pilkkuun asti sitten oltiin ja oli mukamas hauskaa. Lauantaina ei pitänyt mennä mihinkään, mutta kaveri sai houkuteltua parille. Taas. Se venahti sen verran, että lähdin kaupungilta suoraan sunnuntaiaamuna laivalle. Laivalla taas uuteen nousuun, ei sitä hirveää tuulta ja myrskyä olisi selvinpäin kestänyt.

Nyt on tosi paha olo, liian monta tuntia univelkaa ja morkkis, koska en osaa käyttää rahaa.

Piti lähteä vaan parille :kippis1: lauantaina, mutta meni sitten useampikin... Ihan vieraasta seurastakin :love: heräsin aamulla vaikka työkavereitakin näki baarissa useita.
Ja loppuhuipennukseksi vielä näin maanantaiaaamupäivälläkin on paha olo :urjo:

Just ennen naisen luo pääsyä, päättää nainen kertoa kuinka vakavasti hän seurustelee. Mä kuitenkin saatoin naisen sateenvarjoni kera kotiin, ja lähdin omaa kotia kohti kiroten samalla erektiotani. Miten sitä onnistuu valitsemaan sen ainoan varatun naisen?! :david:
Otan osaa.

LA tosiaan tuli sitten vetästyä yli 20, joka on allekirjoittaneelle aika paljon. Vieläkään ei oo ihan normaali olo. Nyt kyllä tulee vähintään parin viikon tauko. (Aina mä sanon näin maanantaisin :) )

LA tosiaan tuli sitten vetästyä yli 20, joka on allekirjoittaneelle aika paljon. Vieläkään ei oo ihan normaali olo. Nyt kyllä tulee vähintään parin viikon tauko. (Aina mä sanon näin maanantaisin :) )

Pari viikkoa onkin tosi kauan, muista keksiä paljon jotain hauskaa korvaavaa toimintaa ettei päätös lipsu. :tsemppivoimahali:

Back
Ylös Bottom