ei vielä.. olutta o viel jäljellä :hyvä::arvi:Kuten myös. Vois parin tunnin sisällä harkita nukkumaan menoa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei vielä.. olutta o viel jäljellä :hyvä::arvi:Kuten myös. Vois parin tunnin sisällä harkita nukkumaan menoa...
No joo, vois vielä harkita :D. Vähän on vielä jäljellä.ei vielä.. olutta o viel jäljellä :hyvä::arvi:
Janizcky;2229a742 sanoi:No joio, vois vielä harskita a:D. Vähän on vielä jäljellä.
Olutta tosin ei ole enään jäljellä. Puolipulloa marabelloa on jäljellä. Maukkaiten viskien jälkeen vähän halvempaa kuraa...asiaa :kippis1: :thumbs:

Ohhoh. Eipä voi tätä sinkkuuttakaan valittaa, oli sen verran naissii eilen. Ei siis että ois pannut ku hevonen, mutta oli vaan niin monen kauniin naisen kanssa juttua. Se ei ollutkaan enää niin mukavaa, kun ne älys että mulla oli monen akan kanssa juttua samaan aikaan. Mutta illan "loppu" oli jo aikamoinen: nimittäin lähdin sitten baarista yhden blondin kanssa, käytiin mäkissä ja suunnattiin naisen luo. Just ennen naisen luo pääsyä, päättää nainen kertoa kuinka vakavasti hän seurustelee. Mä kuitenkin saatoin naisen sateenvarjoni kera kotiin, ja lähdin omaa kotia kohti kiroten samalla erektiotani. Miten sitä onnistuu valitsemaan sen ainoan varatun naisen?!![]()
:lol2: Eikö noi mahdolliset seurustelusuhteet hienovaraisesti selvitetä jo vähän ennen kun on koko illan sen varatun kanssa jauhanu.
heräsin aamulla vaikka työkavereitakin näki baarissa useita. Otan osaa.Just ennen naisen luo pääsyä, päättää nainen kertoa kuinka vakavasti hän seurustelee. Mä kuitenkin saatoin naisen sateenvarjoni kera kotiin, ja lähdin omaa kotia kohti kiroten samalla erektiotani. Miten sitä onnistuu valitsemaan sen ainoan varatun naisen?!![]()
)LA tosiaan tuli sitten vetästyä yli 20, joka on allekirjoittaneelle aika paljon. Vieläkään ei oo ihan normaali olo. Nyt kyllä tulee vähintään parin viikon tauko. (Aina mä sanon näin maanantaisin)