Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Jeejee, kaks ja puolsataset paukkuu. parin tunnin päästä 249 (kai) aamua jälellä :dance: ja vitusti alkoholia kun on siihen vielä mahdollisuus :rock:

Voi voi tossa naapurissa ois hausmylly esiintymässä kotibileissä niitten takapihalla :hyper: Kävin ja katsastelee menoo parin kaljan kanssa. Enempää ei viitsi ottaa ku huomenna töitä :(

Eilen tuli käytyä baarissa eikä ees oo krapula, pikkasen vaa janottaa. :dance:

Ei hitto että en juo enää koskaan tummaa olutta. Kaveri tarjos mulle ison tuopin jotain saksalaista(?) tummaa olutta ja meinas puskee väkisinki oksennusrefleksiä ku sitä joi. Hyi saatana!

Suomalainen hanaolut menee vielä mut ei mua siitä huolimatta mikskään oluiden ystäväks voi sanoo.

Join taas, ylläri. Piti mennä poikien kanssa parille ja pelaamaan biljardia, mutta jotenkin kummasti se muuttui baarikierrokseksi. 4 paikkaa käytiin läpi ja lopulta yökerhoon, mistä lähdettiin pilkun aikoihin. Rahaa ei kyllä mennyt ku vajaa 30e, mikä on tosi hyvin ottaen huomioon mun normaalin baaribudjetin.

Tänään Kokoomuksen pippaloihin, huomenna laivalle. Ei jaksais :(

Join taas, ylläri. Piti mennä poikien kanssa parille ja pelaamaan biljardia, mutta jotenkin kummasti se muuttui baarikierrokseksi. 4 paikkaa käytiin läpi ja lopulta yökerhoon, mistä lähdettiin pilkun aikoihin. Rahaa ei kyllä mennyt ku vajaa 30e, mikä on tosi hyvin ottaen huomioon mun normaalin baaribudjetin.

Tänään Kokoomuksen pippaloihin, huomenna laivalle. Ei jaksais :(

Nyt kyllä tyttö kerrot miten noin halvalla voi baareissa juoda? :O

Nyt kyllä tyttö kerrot miten noin halvalla voi baareissa juoda? :O

Ostin ite joku 5 siideriä/lonkkua. Miehet tarjos pari :rolleyes: Ja yhen pikkupubin omistaja tarjos kans ku olin kuulemma niin mukava (oli kuulemma ihmeellistä ku sanoin "yks päärynäsiideri, KIITOS" :eek:).

Niin että olet mukava ja laitat hameen päälle ni pääset halvalla :D

Back
Ylös Bottom