Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kaverin synttärit. Nastaa oli, mut kyllä aamulla iski taas morkkis, vaikkei mitään tehnykään. Ei taida olla mua varten toi dokaaminen. Tuli käytyä kattoo tää Flamingo, mikä oli aika kurja mesta. Hyvän näkösiä naisia siellä kyl riitti, mut kallista oli, eikä Visa Electron toiminu siel. Jatkettii Ale Pubiin ja taksimatkoihin meni kyllä taas omaisuus. Ei oo helppoo.

Kauhee morkkis varmaan ekaa kertaa puoleen vuoteen.

Filmi täysin poikki loppuillasta kun ruvettiin kiskomaan napsuja. Jotenkin muija oli saanut raahattua mut kotio, olin laatannu pitkin poikin kämppää, sammunut sängylle ja oksentanut alleni. Onneksi en ollut selälläni kun laattasin. Krapula on aivan hirvittävä ja fiilikset muutenkin katossa. On se hienoa putsata patjaa ja peittoa oksusta aivan hirveässä kanuunassa. :rock:

Häät rules.

muija oli saanut raahattua mut kotio, olin laatannu pitkin poikin kämppää, sammunut sängylle ja oksentanut alleni.
Voisin kuvitella et aamulla oli oli fiilis et "ois voinu mennä paremminki" :hyvä:

tuli sitten perjantaina käytyä keitolla nyt on polvet ja kyynärpäät ruvella on varmaan tullu kontattua josain, pää vekkejä täynnä kaatuillut toden näköisesti. kun vaan muistais jotain. emäntä sai maksaa taksin kun ei ollu rahaa siihen 3 aikaan yöllä. olin kuulemma huudellut pihalla että vittu köyhät kyykkyyn nyt tuli isäntä taksilla kotio. jep nyt saa olla miestä vahvemmat vähän aikaa.

Päiväkännit rules! Eilen alko viikon vapaa ja oli tuolla jääkaapissa muutama olut jäljellä, niin riipasin ne tuossa aamutuimaan. No pitihän se sitten lähtiä tuohon alepaan hakemaan kassillinen puolukka-karpalolonkeroa. Illalla pitäs selvitä junaan ja kohti Lappia ja linnun pyyntiin!!!!!

Tekis mieli vetästä känät, muttei oikein ole varaa.

Eiku pää ei oikein nyt kestä, sen suhteen ei oo varaa. Muuten oisin niin tumuissa just nyt. :D

Tylsä loma, pakko ottaa bissee.

Tänään vois ihan oikeasti vetää tunut. Prayer!

Niiiin iski raittius päälle, että piti näyttää kuka täällä määrää!
Kohta pitää lähtä näyttämään, kuka määrää baarissa! :D

Eikä ole, se on nam. :kuola:

Tuplat molempiin käsiin, vielä parempi. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom