Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ei se elämä nyt niin kauheeta muutoinkaan ole. :)

Ei tietenkään ole. Mutta kun temmot kunnon kännit, niin herrajumala että asiat näyttää valoisalta ja stressi poistuu.

Syyt omaan juomiseeni ovat seuraavat:

- Raskas viikko töissä rakennuksilla: Kiire ja laatu ovat huono yhdistelmä
- Työteliästä aikaa toimitusjutuissa: Viisi levyä jonossa arvioitavana maanantaiksi
- Mummo kuoli
- Yleinen inspiraation hakeminen
- Väsyttää
- En oo dokannut yli puoleen kuukauteen
- Duuneista johtuva sosiaalisen kanssakäymisen minimaalisuus: Pitää päästä ihmisten ilmoille
- Juominen on hauskaa

Perhana en saanu meikäläisten nettiyhteyttä pelittään, siispä on riipastava parit oluet:kippis1:

Noniin, alkosta tulin just ja puhelinsoittoa odotellessa on hyvä ottaa muutamat jo ennakkoon. Tästä se ilta lähtee käyntiin! :)

Perhana en saanu meikäläisten nettiyhteyttä pelittään, siispä on riipastava parit oluet:kippis1:
Aina sillä löytyy hyvä syy riipaisuun :D

Pari lapsuudenkaveria. Viinapullo lahjaksi ja siihen pari situkkaa lantinkiksi.
Mitä enää voi toivoa! Varmasti meen baariin ja vedän ale kortilla niin kännit, että itse houdini olisi solmussa kahleittensa kanssa. Pyydettiin, myös jatkoille.. Saa nähä saako kaveri naista vai miestä vai kumpaaki.. :rock:

Luulen, että "minä olen huono krapula huomenna".

Olen olosuhteiden pakosta tyhjentänyt pullon halpaa puolikuivaa valkkaria, kierrekorkkisesta pullosta tietenkin.:D

Kohta on kyyti pihassa ja suunta on kohti kaupungin kutsuvia valoja. Pitää taas selvittää, mitä annettavaa tuolla viekoittelevalla kutsulla tällä kertaa on.

Huomenna on pää kipiä :( Alku on lähteny sopiva rauhallisesti vaan ku pääsee baarii niin siinä käy niin että laittaa kaikki rahat tiskii ja nii paljo ku saa vaa muutamalla kympillä juomista, kerralla kaikki huiviin ja sitte mennää iha mörkönä eteepäi.. Elkää satuttako jos tuun kertomaan kaikkia turhia juttuja (luult. onnelas(oulu))..

Juuri tulin kotiin kaupungista. Eipä löytynyt yöseuraa tällä erää, joten olen tässä nyt kuin yksinäinen kojootti, joka joutuu pikimmiten vetäytymään vällyjen väliin niin yksin, kunhan ensin syö jotain jääkaapin vaatimattomista antimista kalvavaan suruunsa ja yksinäisyyteensä...

No se on hienoa, että nuoret pitävät perinteitä yllä! Noin me tehtiin 90-luvullakin! :D

No niinhän se on, että historia toistaa hyvin suurissa määrin itseään, halusimme sitä tai emme...:D

Back
Ylös Bottom