Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ei vittu menny ihan putkeen... Olen yöllä baarissa tiputtanut kaikki kortit lompakosta :curs:

Lähdin eilen käväisemään naapuritalossa asuvalla kaverilla, pari siideriä soffannurkassa huiviin. Päätettiin asentaa muutaman kuukauden olohuoneen nurkassa odotellut kattolamppu, saatiin ihan tyttövoimin lamppu kattoon (kaveri näytti taskulampulla valoa ja minä asensin) ja sitä piti lähteä juhlistamaan pubiin "yhdelle". Huonostihan siinä kävi :rolleyes:

Ei saatana, vieläkin hirvee känni pääl :D pitää kyl mennä hakee bissee ennenku tulee darra..

Eiköhän se tästä, olutta, siideriä ja lonkeroa jääkaappi täynnä. :rock:

cmo2-1.gif

sandelssia kiskon täs ny muutaman ja syön hyvää ruokaa, sit baariin ja yritys on kova et räkäkännii ei tulis, et sut selvänä mut kumminki hyvällä fiiliksellä kapakkaan..

amatöörit. kakkospäivä on juhlaa. eilen noin 0800 asti gt:n ja becherovka+g voimin, samoin eväin jatkuu. ihana juoma on car bomb =shotti baileysia guinness tuoppiin ja ykkösellä alas, kerma ja olut tekee mukavaa jälkeä.

48 olutta, 2 pulloa tequilaa, litran jägermeister + muut random juomat.
Ai niin mitenniin pojat lähdössä juomaan? :kippis1: :D

Niin ja toki pillit mukana, SHOTGUN BABY!!!!!!!!!

48 olutta, 2 pulloa tequilaa, litran jägermeister + muut random juomat.
Ai niin mitenniin pojat lähdössä juomaan? :kippis1: :D

Niin ja toki pillit mukana, SHOTGUN BABY!!!!!!!!!
Pojat...??? OIKEA bodari vetää nuo tietysti YKSIN saman illan aikana!!!

Supernaturalin lisäksi on tullut tässä iltaisin/öisin katsottua Pulmusia. Jos minä olisin Al niin kyllä minä panisin Peggyä päivittäin niin monta kertaa kuin hän vain tahtoo ja pari kertaa ylikin...

Back
Ylös Bottom