Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Lauantai tuli repästyy ja sunnuntain rapsakat päivätumut, että koko päivä meni terassilla istuessa. Olot on kyllä sen mukaiset vieläkin:urjo: Naamaa ei uskalla pariin viikkoon kylillä näyttää:david:

En dokaa enää koskaan. Eilinen päivä oli aivan kamala. Vieläkin paha olo. Sunnuntaina tuli otettuu, enkä ees paljo juonu...

Ei tee perjantaiset hippaloinnit,pippaloinnit hyvää keholle, turvotus ei ole laskenut vielkään, dietillä kun pitäisi olla :D Pakko vähentää näitä perjantain juomisia, hohhoijaa.

Oli perjantaina ja lauantaina sellaiset pippalot että vieläkin henkinen krapula:urjo:
Tuli kohellettua taas aika huolella. Tästä ku selviän niin rupean munkiksi:lol2:
Ja vielä dietillä sorruin juomaan:curs: Rankaisen itseäni koko viikon:evil:

Itse vedin ke,to,pe ja lauantaina vähän (10bissee). Ja tänään vasta oli suht normaali olo..
Kyl se elämä taas voittaa ;)

Pari mennyt, jääkaapissa lisää. Saas nähdä tuleeko lähdettyä jonnekin vai meneekö kalsarikänneiksi. Kavereilla ainakin tuntuu olevan muuta menoa.

Ihan rentoo siemailla olutta ja katella lätkää. Liskäs syödä hyvää ruokaa ja ottaa rennosti kavereitten kanssa.

No vittu, kaveri täytti 18. Tarjosin sille 70% shotin, oli aika kännissä loppu illan. Tyttö oli oikeesti härski, jopa minun mittapuulla:D

E. Yks vitun nainen haistatti paskat kun juttelin sen kaverille jonka kimpussa oli jo joku äijä. Kaveri evotti pahemman kerran, kun tyttö oli mun seurassa paljon mieluummin, kun heitin läppää hemmetin ilmastointihornista:D

Ihan varmasti kun tulee seuraavan kerran vastaan niin moikkaan tota hemmetin haistattelijaa:D

E2. Vitun munattomat nysvääjät, katoin kun yks äijä tuli muka heittää läppää tolle tytölle josta mainitsin, oli aika hinaaja. Kun aloin nostamaan hihoja ihan muuten vaan, niin sano ettei ole tarpeen kääriä hihoja:david:

VITUN HOMO!!

Koko viikko flunssas/kuumees niin eiku juomaa heti ku helpottaa.

Olihan sentäs antoisa ilta ;)-->

//niijoo äske käytii ekaa kertaa ikin luotol kebabil :D

Tulipas taas messuttua täällä eilistä iltaa. Hemmetin hauskaa kyllä oli, ainakin meikäläisellä:D Eikä tunnu olevan krapulaakaan, kun viimenen alkomahooli-juoma tuli vedettyä ennen yhtä.

Katottii eile lätkää töllöst ja juotii pari, sit lähettii kahville ja siitä saatiin kuningas ajatus lähteä yhelle baariin, no vituisha se meni... Yllytettiin kaveri juomaan 12 shottia fisua, ekat 7 meni alle 15sec mutta sitte alko tökkiä ja piti auttaa parilla kaveria hädässä ni itelläki meni iha ryyppäämisen puolelle. SAATANA! HUORA!

Ei mulla oo alkoholiongelmaa mutta kaverilla on ku ei menny 12 fisua alas.

Ei oo olleskaan rapulaa, ihme kyllä :hyvä:
Eilinen nyt menikin aika pienes känässä, mutta oli kyllä hauskaa silti :kippis1: jospa sitä tänää lähtis vetää uudestaan ku ei oo muutakaan tekemistä :D

Nonnii nyt o tehty talkoita rivaris ja voipi palkita ittesä :kippis1:

Back
Ylös Bottom