Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en ainakaan juo mitään pitkään aikaan. :urjo: Oon nykysin ihan huono ryyppään, ja näköjään seuraa näitä parin päivän darroja. Kovin harvoin on tullu juomista viime aikoina harrastettua - ehkä ihan hyvä :D

Hohoo!! Justiin ulostauduin tallista pois ja nyt meen suihkuun, leikkaan sängen pois päästä ja lähden taksilla paikalliseen ahdistelemaan kaikkia mitkä liikkuu kahdella jalalla ja niillä on pimppi!! :evil: Loppujen lopuksi tuun yksin kotia ja harrastan laatuaikaa itseni kanssa :haart:

Royal salmiakki, halpis valkkari, ja olvin laatuoluet (en tykkää oluesta, mutta olvi on ihan jees). Yhtäkuin semihumala ja viimeinen bisse vieressä. Lisäksi on myös popkornia, rahkaa,mustikkakeittoa ja tosissaan se viimeinen bisse. Musiikkina dingo. Suomirocki uppoo enemmän kuin hyvin nytten. Aamulla on taas helvetti edessä,mutta elämä on :(.

kaveri täytti eilen vuosia. mun päätä särkee tänään :(

tunnin päästä duuniin, uu jea.

Ei juma vieläkin morkkis vapusta vaikka mitään en mokannutkaan ja hyvästä humalasta huolimatta ei krapulaa tai muuta. 1 iltakin on jo likaa niin mitäs sitte kaks päivää kebbanaa ja roskaruokaa.

Ei saatana mikä olo. Ryyppäsin kolme päivää täysin holtittomasti. Tällainen ei oikeastikaan ole enää terveellistä, eikä ainakaan millään tavalla järkevää.

juu ei.tärisyttäää

Ulkona on hieno aurinkoinen sää-->terassille.

Tänään hakataan pleikkaa porukalla (GTA4 :dance:) ja katsotaan Suomen peli.

Taitaa vaan loppua niin myöhään toi peli, ettei tiedä ehtiikö baariin jatkoille.

Back
Ylös Bottom