Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Pienen humalan puolelle meni... näinköhän sitä kahden rullakebabin ja kahden pepsipullon avulla tokenisi yövuoroon :hyper:
Ehkä sitten ensi kuussa uudelleen

Helvattu on vieläkin kännissä, tuli varmaa otettua aikas hyvät eilen, no pitää tästä mennä pilkille niin vähän ulkoilmassa piristyis. Rapulaa ei oo onneks ollenkaa, mutta saattaa sekin paholainen päästä yllättämään kun tästä selviää. Mehua koneeseen ja päivä liikkeelle:rock:

Eilen tuli otettua ensimmäistä kertaa tänä vuonna. Vietimme reikäpallopuulaakimme virkistysiltaa ja jaoimme palkintoja kuluneen harjoituskauden pelimiehille. En juonut kuin muutaman hassun oluen ja lonkeron, mutta kummasti taas herätessä harmitti, että kesken parhaan treenikauden tuli sorruttua. No, elämä jatkuu ja maanantaina salille.

Voi juku mikä ilta. Saatoin saada pillua, en tiedä kun en muista illasta mitään
Mä oon ainaki ihan varma että oon saanu pillua aina semmosina iltoina ku en muista illasta mitään.

Soitin juuri pomolle, että minulla on huomenna lomapäivä tai sulla on tekarien hankinta edessä. Nyt minulla on huomenna lomapäivä ja kävin juuri hakemassa Mäyrän kioskilta. Kippis.

hiphurraa! no einy oon vaan kateellinen. mulla oo koskaan kukaan nielly, ei sen puoleen en oo kyllä onnistunukkaan tuleen kenenkään suuhun vaikka yritys on ollut kova.

Mahtaako kukaan tietää, mistä tulee sanonta perskänni tai vetää perseet olalle? Noissa sanonnoissahan on monesti joku alkuperä. Tähän trediin tosin kuulumattomana minua kiinnostaa myös mikä on sanonnan perse auki alkuperä.

Liian heikoilla pohjilla tuli mentyä eilen baariin, joten meni aika pirusti rahaa viinaksiin sitte sielä:curs:! Vituttaa ku kerranki ois rahaa, nii sitte pitää baariin syytä nekin. Ois pitänyt alottaa juomaan aikasemmin pohjia. No hauska ilta oli, eikä ollu krapulaa tänään.

Heineken premium lager 6x0,5ltr. Ensimmäinen sanoi juuri *kruts* ja rytistyi tyhjänä. Sheridans kahvi/kermalikööriä koko pullo ja muutamat hot shotsit + pakolliset minttusnapsit olis tarkoitus kumota ennenku tulee ulos mentyä.

Tavoitteena konttauskännit ja totaalinen nollaus.

Sheridans kahvi/kermalikööriä koko pullo ja muutamat hot shotsit + pakolliset minttusnapsit
=:urjo:

Joka kodin takuuvarma laatoittaja.

Back
Ylös Bottom