Columbu
Homo Reus
Totta.. Mä luulin äsken kuolevani krapulaan, eikä vieläkään mikään liian hyvä fiilis ole.Ihan pirun viisasta juoda viikolla :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta.. Mä luulin äsken kuolevani krapulaan, eikä vieläkään mikään liian hyvä fiilis ole.Ihan pirun viisasta juoda viikolla :D
Miten paljo te juotte viikolla kun juotte? Ite vedin eilen kännit ja olin jo 6 töissä aamulla. Vai onko mulla vaa nii tottunu viinapää?
vastaus: Olet nuori, kyllä tuota jaksaa vaikka pari kertaa viikossa jos tarvis on. Ei jaksa enään prkl. Itellä tosiaan riittää joskus viikolla se muutama olut jos kovin tuoteliasta työtä meinaan tehdä seuraavana päivänä.vodkan voimalla.
Oon jo bäck. Kohtapuolin nukkumaan.Ainiin. Ensipurasu otettu taas noin tunti sitten. Tänään entistäkin vähempi juomista.
Täällä Jäger. Olin "unohtanut", kun viimeksi joskus 18v. juonu tätä. Maistuu tällaisenaan parhaimmalta. Ei nyt tässä viime aikoina muuta ole suostuttu juomaankaan.