Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Miten paljo te juotte viikolla kun juotte? Ite vedin eilen kännit ja olin jo 6 töissä aamulla. Vai onko mulla vaa nii tottunu viinapää?

Miten paljo te juotte viikolla kun juotte? Ite vedin eilen kännit ja olin jo 6 töissä aamulla. Vai onko mulla vaa nii tottunu viinapää?

No tämä ei ole tyhmien kysymyksien kerho mutta :) vastaus: Olet nuori, kyllä tuota jaksaa vaikka pari kertaa viikossa jos tarvis on. Ei jaksa enään prkl. Itellä tosiaan riittää joskus viikolla se muutama olut jos kovin tuoteliasta työtä meinaan tehdä seuraavana päivänä.

KYllä se siitä kun toleranssi kasvaa niin alkaa unohtua noi 6ksi töihin menemiset...
Siis sitten kun kännit ei ole 6 siideriä :piis:
Jos humaltuminen vaatii aikaa tappiin asti ja useita kymmeniä juomia niin ei tarvitse mennä paljon minnekkään aamulla... :D

Ainiin. Ensipurasu otettu taas noin tunti sitten. Tänään entistäkin vähempi juomista.

Hyvä Weak! Go :kippis1: Huomenna ajattelin riipasta, joko en ollenkaan tai sitten oikeen kunnon kännin. Lauantaina tosin töihin 10-18 mutta ei anneta sen häiritä :thumbs:

Ainiin. Ensipurasu otettu taas noin tunti sitten. Tänään entistäkin vähempi juomista.
Oon jo bäck. Kohtapuolin nukkumaan.

Oluetta, ole oluetta! Koht vois tästä jo lähtä vaikka baarii! Vähä ehkä aikasta...:dance:

Tänään alko aamu skumpan kilisyttämisellä töissä kun työkaveri täytti 30v.
Nyt on ns. polttava olutjano, mutta ei kyllä yksin viitsi mennä minnekkään läträämään.

15min päästä tulee kyyti. Pitää varmaan käydä jonkun kioskin/kaupan kautta ostamassa vähän kaljaa ja tupakkia ja siitä sitten illan mittaan hipsis baariin. :rock:

Tänää tulee varmaa oltua vähä hiprassa, viiniä juon mamman kanssa... Pitkästä aikaa tulin käymää äiteen luona ja sisko lupautu lähtee paikallisee kattoo menoa :D

Back
Ylös Bottom