Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ton takia alaikäsiä ei kuuluisi päästää sisään.

Just.

Eli ne 17 vuotta, 11 kuukautta ja 30 päivää vanhat tyypit on jotenkin alttiimpia rähinöille? Ja vanhemmat ei sitten myllyjä aiheuta?

Luulenpa, ja tiedän, että jos joku esim. 17-v. jantteri pääsee baariin inekseen, niin aika vähän rähinöitä se siellä aiheuttaa, ulos lentämisen pelossa.

Tuskinpa se perustelu tuo on, ettei alle 18-v. päästetä sisään, vaan se, että se raja on johonkin vejetty.

Just.

Eli ne 17 vuotta, 11 kuukautta ja 30 päivää vanhat tyypit on jotenkin alttiimpia rähinöille? Ja vanhemmat ei sitten myllyjä aiheuta?

Luulenpa, ja tiedän, että jos joku esim. 17-v. jantteri pääsee baariin inekseen, niin aika vähän rähinöitä se siellä aiheuttaa, ulos lentämisen pelossa.

Tuskinpa se perustelu tuo on, ettei alle 18-v. päästetä sisään, vaan se, että se raja on johonkin vejetty.

No sitä en väittänytkään, että jokainen nuori tuota harrastaisi ja varmasti uloslentämisen pelko toimii suurimmalla osalla pelokkeena.
Onhan niitä sellaisiakin tapauksia, jotka vielä myöhemmäläkin iällä jaksavat rähinöidä.

Mutta kyllä yleensä ikä tuo vähän järkeä tullessaan.

Edit: Mitäs mä tänne kirjoittelen, kun en ole edes kännissä. Saatana synttärit vielä ja täällä vaan selaan yksin pakkista :(

OT: Hyvää synttäriä Rojcordy!!!!!

In Finland we have this thing called Reilu Meininki...
ensin isäntäväki pyytää käymään ja kun lähdetään baarista ja maksat koko porukan taksin niin isäntäväki soittaa sen jälkeen miekkataksin vaikka ole ensimmäistäkään kirosanaakaan edes sanonut. Vittu mikä selvittäminen taas... No apinaa koijattiin taas maksamaan. Viisaampaa vissiin olla yksin ja juoda yksin. Taksi kotiin maksoin 60€ ja "collateral damage" puolelle lasketaan takki, piponen, käsineet ja kaulaliina sekä matkahuollon matkalippu kotiin joita ei luovutettu pyynnöistä huolimatta minulle takaisin.
Mitä tästä opimme...
Jos otat niin ota yksin:david:. Ei tee enää yhtään mieli tavata tuttuja eikä vierailla niiden luona.:urjo:

Tahtoopi olla vähän krapula... Joku joi kaikki mun kaljat, puhelimen takakuori hävinny ja oon jonnekkin hävittäny 20e.

Ja ei niistä alaikäsistä ole haittaa jos edes vähän vanhemmalta näyttää siellä "limudiskossa", että sulautuu porukkaan...;)

Ja ei niistä alaikäsistä ole haittaa jos edes vähän vanhemmalta näyttää siellä "limudiskossa", että sulautuu porukkaan...;)

Mitäs vittua toi nyt auttaa :lol2: Joo ei oo tosiaan mitään älyttömän vaikeeta puuhaa kaikkialle päästä, joitain pokeja ei vaan jaksa kiinnostaakkaan.

Ja on toki darra, reilut kymmenen kaljaa ja joku jekkupaukku tuli juotua, ihan kivat bileet.
Hyvät joulut kaikille. :)

Eilen tuli soitto ja käsky lähtee juomaan taas. Eipä siinä mitään hain kaupasta mäyräkoiran ja jäin ootteleen kavereita no ne päätti sitten pamahtaa bussilla siihen kaupan eteen oli vähän hämmästynyt olo.
Kun bussi pysähtyy siihen ja sieltä rupee tuleen porukkaa bisse pullot kädessä. Ja siitä sitten itekin menin itekin bussiin ja sillä sitten ajeltiin ja dokailtiin johonkin kahteen saakka yöllä. Mutta eipä se bussi loppuillasta parhaassa kunnossa ollut enää. Eikä ollu ees hirveen paha darra aamulla:kippis1:

On se vaan niin helvetin vaikeeta sanoa ei alkoholille.Tulipas myös päästyä ekaa kertaa baariin sisälle.Jos sitä seuraavan kerran sit uutenavuotena jois.

Ja kohta taas kuppia :rock:

Taisin jo eilenkin mainostaa, mutta tällä viikolla ei yhtään selvää päivää so far :D

en tiedä onko oikea paikka kysellä aiheesta mutta: on olemassa ihmisiä jotka eivät osaa alkoholia tai muitakaan keskushermostoon vaikuttavia aineita käyttää mitenkään kohtuudella eli alkoholi vie jos sille antaa pikkusormen, ja mihinkä se siitä muuttuis elämän aikana? vai muuttuuko sittenkin? mua kiinnostaa tietää onko jotkut tällasista ongelmista kärsivät "oppinut" käyttämään alkoholia niinkun normaalit ihmiset vai onko ainoa vaihtoehto olla loppuelämä selvinpäin, niinkun luulen? toisaalta, välillä tapaa ihmisiä jotka ovat olleet suurimman ajan elämästä humalassa, saaneet pelin poikki, ja retkahtaneet sitten myöhemmin mutta sillä erolla että juopottelu ei enää tuo samoja ongelmia kun ennen ja homma näyttäisi olevan hanskassa. omassa tuttavapiirissä tällasia ei oikein ole kuitenkaan. onko joku onnistunut tollasessa? jos on niin kiinnostais keskustella aiheesta vaikka privaviesteillä enemmän

Reilun tunnin päästä ois tarkotus alotella jo :kippis1:

Tulossa kolmas päivä putkeen, tosin kaks edellistä päivää hyvin kevyitä. Mut sellast se on ku loma alko :dance::dance::kippis1:

Tuli eile otettua pitkästä aikaa vähä enemmän sitten. Pysy kuitenkin hyvin hanskassa tilanne vaikka paljon otinkin, eikä darrasta oo tietoakaan. Rahaa tosin palo niinku aina :D

Tervacola oli muuten hyvää :kuola: kiitos vinkistä! (kuka se nyt olikaan)

hyvin tää mun juomattomuus edistyny, 2 viikonloppua dokaamatta, Kyllä jo siinäkin ajassa huomas tuloksissa. Nyt taas tullu otettua kerran viikossa:jahas:
jos sitä sitten tammikuusta..

en tiedä onko oikea paikka kysellä aiheesta mutta: on olemassa ihmisiä jotka eivät osaa alkoholia tai muitakaan keskushermostoon vaikuttavia aineita käyttää mitenkään kohtuudella eli alkoholi vie jos sille antaa pikkusormen, ja mihinkä se siitä muuttuis elämän aikana? vai muuttuuko sittenkin? mua kiinnostaa tietää onko jotkut tällasista ongelmista kärsivät "oppinut" käyttämään alkoholia niinkun normaalit ihmiset vai onko ainoa vaihtoehto olla loppuelämä selvinpäin, niinkun luulen? toisaalta, välillä tapaa ihmisiä jotka ovat olleet suurimman ajan elämästä humalassa, saaneet pelin poikki, ja retkahtaneet sitten myöhemmin mutta sillä erolla että juopottelu ei enää tuo samoja ongelmia kun ennen ja homma näyttäisi olevan hanskassa. omassa tuttavapiirissä tällasia ei oikein ole kuitenkaan. onko joku onnistunut tollasessa? jos on niin kiinnostais keskustella aiheesta vaikka privaviesteillä enemmän

Katoppa Indican postauksia.

Kävin tunnin verraan sparraamassa, pistareita lyötiin jne. Nyt on heikotus poissa!:D

Alotellaan just weakilla. t. elasto :kippis1:

Back
Ylös Bottom