No ei tietenkään. Kunnon känni poistaa pikku flunssat heittämällä!Pieni kuume päällä. 37.5. Pakko ottaa silti. Eikai se vaarrallista ole :dance:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei tietenkään. Kunnon känni poistaa pikku flunssat heittämällä!Pieni kuume päällä. 37.5. Pakko ottaa silti. Eikai se vaarrallista ole :dance:

Janpa, sitruunanmakuinen kivennäisvesi tai tonic pelastaa kaiken kuran mitä olet onnistunut keittelemään. Kaikkea on kokeiltu, silti maistuu.

nohnoh! etpä se sinäkään vanhus ole:D
mutta silti vanhempi:lol2:
Rakkautta kaikille..etenkin Weakille, joka on varmasti yhtä perseet kuin minä. :haart: Sitten Prayerille, älä angstaa niin paljon, elämässä on iloisiakin asioita
Sitten vielä Timba79:lle, äijä on hieno mies, joka on mun eräänlainen esikuva ja pitää pakkiksen talousosiota pystyssä
Ja tietenkin Nutcrackerille, jolle soitin juuri ja kerroin illan kuulumisia...toivottavasti about 8-9 tunnin päästä on vielä hyvä olo.
Se on Roger ja Quit.
Hyvä hyvä ilta, paljo viinaa ja tanssimista ja olisin päässh EHKÄ yhen muijan luokse, jos kaveri ei ois myöhästyny junasta ja ois pitäny mennä sen mukaa jonottaa taksia :jahas: Mut kaveriahan ei jätetä, minä sitten kiltisti maksoin taksin ku käyn töissä jne jne jne...tästä kuullaan vielä :jahas: Mutta sain sentään tytön numeron ja aion soitttaa heti huomenissa![]()
![]()
Pöh, enhän mää nyt niin kovin humalassa oo :haart:Rakkautta kaikille..etenkin Weakille, joka on varmasti yhtä perseet kuin minä. :haart:

huuuhhhuuuh.....:urjo: