Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Janpa, sitruunanmakuinen kivennäisvesi tai tonic pelastaa kaiken kuran mitä olet onnistunut keittelemään. Kaikkea on kokeiltu, silti maistuu.

Ostin kesällä persikka-kossua (ällö makeeta) ja lantrinniksi tota tonicwateria, join yhden lasillisen että lantrasin ton "viinan". Loppu meni ilman lantrinkia, mutta kyllä lantringin kanssa oli huomattavasti parempaa...

Ja tätä ihanuutta mitä juon, ei kyllä kyllä tarvi sotkea, vielä kun ois kylmää...:kuola:

Alunperin siis oli tänä vkl tarkotus lähteä saunomaan ja vetämään perseet, mutta suunnitelmat tavallaan peruuntu ja nytten istun kotona tämän pullon kanssa...:jahas:

E. Vittu, tämä on jo kolmas viikonloppu kun istun koneella dataamassa!

taisin juoda vanhaa kermalikööriä :D
Ensikski: se ei tullut ulos pullosta, vaan vähän sylkeä pulloon ja sit ravistaa ku ketsuppipulloa ja sit rupes tulee. sit maistu ihan vehkeelle ---> pepsiä sekaan ja hyvin toimi. No, se pakkaantu pohjalle ja sit menin huuhtelee pois, niin se ei lähde vedellä mukin reunoista :D:D:D:D

Vittu tollanen 0,75 viini-pullo riitä mihinkään...:jahas:

1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn

1.muja jättti
2.kaljaa viinaa
3.muija jätti
4. hukuttelen murheita
5. minä

Pitäisköhän sitä miettiä uudelleen alkoholin käyttöä tjsp kun alkaa liian helposti äksyilemään ihmisille nälkäisenä/laskuhumalassa. Ei sillä että mitään riehuisi tai tappelisi, sitä vain muuttuu helposti äksyileväksi ja vittumaiseksi ihmiseksi joka ei edes halua tutustua kivannäköisiin naisiin. Jotka vielä tulee pyytämään tanssimaan...

Ja sitten kun kaverit moista ihmettelee niin vielä niille aukoo päätään. Hävettää. Taas. Täytyy pyytää anteeksi käytöstä tänään sitten selvinpäin ollessa illalla.

Vittu Alpo Rusi!!

No en tiedä. Hyvä hyvä ilta, paljo viinaa ja tanssimista ja olisin päässh EHKÄ yhen muijan luokse, jos kaveri ei ois myöhästyny junasta ja ois pitäny mennä sen mukaa jonottaa taksia :jahas: Mut kaveriahan ei jätetä, minä sitten kiltisti maksoin taksin ku käyn töissä jne jne jne...tästä kuullaan vielä :jahas: Mutta sain sentään tytön numeron ja aion soitttaa heti huomenissa :) Rakkautta kaikille..etenkin Weakille, joka on varmasti yhtä perseet kuin minä. :haart: Sitten Prayerille, älä angstaa niin paljon, elämässä on iloisiakin asioita :) Sitten vielä Timba79:lle, äijä on hieno mies, joka on mun eräänlainen esikuva ja pitää pakkiksen talousosiota pystyssä:) Ja tietenkin Nutcrackerille, jolle soitin juuri ja kerroin illan kuulumisia...toivottavasti about 8-9 tunnin päästä on vielä hyvä olo. :) Se on Roger ja Quit.

Edit: En jaksa korjaa typoja vaikka typosin heti ekassa lauseessa mutta enhän mä ny kovin paljoo ees typoo vaikka oonkin kännissä, joku raja sentään. :)

Hyvä hyvä ilta, paljo viinaa ja tanssimista ja olisin päässh EHKÄ yhen muijan luokse, jos kaveri ei ois myöhästyny junasta ja ois pitäny mennä sen mukaa jonottaa taksia :jahas: Mut kaveriahan ei jätetä, minä sitten kiltisti maksoin taksin ku käyn töissä jne jne jne...tästä kuullaan vielä :jahas: Mutta sain sentään tytön numeron ja aion soitttaa heti huomenissa :) :)

Etkö sä oo enää sen hauskan tytön kanssa? Sori en muista nimeä enää :( :(

:) Rakkautta kaikille..etenkin Weakille, joka on varmasti yhtä perseet kuin minä. :haart:
Pöh, enhän mää nyt niin kovin humalassa oo :haart:

Voin kertoa, että jossain vaiheessa menee hohto katsoa kännissä olevia kavereitakin.
Tämä saattaa tulla yllätyksenä, mutta nyt alkaa selvinpäin radallakäynti riittää.

V*ttu mitä p*skaa.

En ikinä lähdä mihinkään pikkujouluihin tai muihin ryyppäämisien tekosyihin enää! Join todella vähän, oli naurettavan päissäni ja nyt ei onneksi ole edes krapulaa. Minusta tulee kännissä aivoton muumio, ei oo kivaa ei mulle eikä muille, mutta enpähän toistaalta ole kenellekkään haitaksikaan.

edit: Eikä oo mitään syötävää ja avokki on päättänyt rueta mustasukkaiseksi! Kohta viisi vuotta yhdessä ja nyt sitten yhenäkin alkaa mustikseksi, ei voi tajuta!! Ei oo ees mitään syytä! Emmää sikaile ja toisaalta baarissa oon niin aivovammanen että tuskin kukaan mua ees tulis iskemään.

Paska elämä.

Just joo. Pikkujoulut oli paikassa A. Viimeisin muistikuva tuolla on se, kun vetäisin tequilan. Seuraava muistikuva paikassa baari tupakkahuoneessa. Ei oo mitään hajuukaan miten olen tuonne ajautunut. Tuskin olen mitään perseilemään mennyt tuona muistamattomana aikana, kun ihmiset oli mun kavereita loppuillastakin. Ei hevonvittu, en juo enää ikinä.

edit: Mitenkähän oon edes baariin päässyt sisälle :jahas:
edit2: Hävettää ja vituttaa ihan saatanasti :hyper:

Back
Ylös Bottom