Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Tulipa hommattua omppuviiniä pari pulloa... Saa nähä minkälaista myrkkyä:D Tekispäs mieli jo maistelemaan tuota...

Tulipa hommattua omppuviiniä pari pulloa... Saa nähä minkälaista myrkkyä:D Tekispäs mieli jo maistelemaan tuota...
Onko tuo vielä sitä helmeilevää mallia :D on kohtuullista kissankusta nimittäin :hyvä:

Eka perjantai varmaan kolmeen kuukauteen ku en oo ottanu tipan tippaa :wtf: enkä huomennakaan ota... vähä hassu fiilis...

edit. Koht alkaa muute joululoma :kippis1:

Tilasin muuten joulupukilta lahjaks fisua :kuola:

"Helmeilevä omenaviini, omppu" on tämän jalon nektarin nimi:D

Voi videolaitteet.. Nyt on sitten kuvat ircissä.. Ei hyvää päivää............:0::eek:;):rock:

Nimimerkkiä en kerro..

edit. kerran se vaan näköjään kirpas. huomenna varmaan tuntuu pahemmalta..

^ Vois nussia pilkkua muttei jaksa. Pakko tunnustaa että tänään pitkästä aikaa tuli otettua, tosi vähän tosin. Kaljaa ja vinukkaa niin että pieniin oloihin päästiin. Säästelen uuteenvuoteen ;)

^ Vois nussia pilkkua muttei jaksa.

Jos, ja niinkuin varmaan meinasit tota mun postausta, niin ne kuvat on irc-galleriassa ei ircissä...;)

Mä oon nyt säätäny ton hemmetin ircin kanssa niin paljon, että ei oo ehtiny edes viinaa juomaan mikä on täysin hanurista..:curs:

No ohhoh olihan taas ilta.. Joku melko röyhkee jätkä tuli hampurilaisen kädestäkin nappaamaa, ja niinkun arvata saattaa niin pystypainihan siitä tuli :curs:

Asianlaita on kyllä niin, että tänään on :kippis1: :hyper:

Olet oikeassa, Weak. Tänään on tärkeä päivä. Ostin uudenlaista kuuden euron punkkua ja viininlipittäjien supersiideriä. Naapurissa oli eilen aikamoinen älinä, pitäisiköhän kostaa?

Olet oikeassa, Weak. Tänään on tärkeä päivä. Ostin uudenlaista kuuden euron punkkua ja viininlipittäjien supersiideriä. Naapurissa oli eilen aikamoinen älinä, pitäisiköhän kostaa?
Munmielestä sun pitäs. Tasa-arvohan on nykyään Suomessa aika kovassa huudossa. Jos toi nyt sitä ees on...

edit. T:Weak

Kauhee ongelma kun sovittu että pitäs mennä nakkelemaan kaljaa tänään, muttei jumalauta löydy yhtään fiilistä siihen nyt. :( Väsyttää vaan perkeleesti... Kai sitä kuitenkin pitää mennä, kun kerran on lomillakin! I need your support :D

Back
Ylös Bottom