Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
"Hän vain juo jaloviinaa, viileää vinaa kuin vettä hän juo..."
-Froikkarit

Viimeksi muokattu:
Paljon pitää juoda että kaikki on taas kavereita.....?

Itselläni kaikki ovat ystäviä ja velta saatavia jossain +-2 annosta mäyräkoirasta. Riippuu tahdista, mutta se on ihana tunne jonka soisi kestävän ikuisesti ilman laskuhumalan ja krapulan sävyttämää matkaa kylmään todellisuuteen jossa kaikki ovat vain mulkkuja tai ilkeitä ja hommat kusevat.

Järkeilin sen niin että Edenin paratiisissa oltiin kännissä, ja jumala antoi asukkaille tottelemattomuudestaan krapulan ja paskan todellisuuden.

jaha, kotona taas. Ilta meni ohi melkein huomaamatta. Käteen jäi pelkkä luu..jos positiiiviseksi asiaksi ei lueta kotiin juoksua paarista. Satoi nääs vettä aika kivasti. Tulipahan airooppiset vedettyä tältä viikolta. Varmasti sain muutamat ihmettelevät katseet osakseni..mut ei haittaa, oon paras!!

Edit: Jnsuun nightlive o persiistä

Viimeksi muokattu:
Joopati joo sano Sörsselssön

Urhea sotapossu Ponteva palaa kotiin!

Jalkoja särkee kuin miljoona termiittiä nakertaisi niveliä, järki seisoo kuin rekat Vaalimaan tullissa ja mun vatsaan on piirretty neonkeltaisella tussilla sixpack. Jotain muutakin töherrystä on pinnassa. Ja missä ihmeessä mun sukat on? Kyllä ne mulla lähtiessä oli...:confused:

Sitten vielä kiitti sulle joka käytit meikäläistä koiran pissatusreissulla :)

Liitteet

• pig_smiling.webp
    pig_smiling.webp
    20,3 KB · Katsottu: 202
Aivan törkee kanuuna. Eilen tuli kiskottua vähän reilummin ja nyt vasta alkaa pää hiukan selviään. Oksettaa ja päätä särkee. Varmaan kohta pitää käydä taas laattaamassa..:urjo:

No niin, eilen meni sitten viihteen puolelle, tuli kitattua bissee oikeen olan takaa. Ja olo on sen mukanen. Tunnin päästä tuleeki sitte vielä sopivasti sukulaisia kylään:down:

Eilen taas lipsahti... Olusia:kuola: tuli naukkailtua ja hiukka kossua:urjo:. Onneks ei kuitenkaan liikoja, joten ihan hubaa oli ja muistankin varmaan melkein kaiken:rolleyes:. Krapulaa ei tullu ja eiliseltä ois vielä reilu puolet pitsasta jäljellä:dance:

:offtopic:
Electron tosin sano sopimuksensa irti eikä toimi enää:(. Vituttaa mennä pankkiin nostaan rahaa ja hommaamaan uutta korttia:curs:. Sitäpaitsi tuo kortti on alle vuoden vanha ja nyt jo muka siru kulunu kelvottomaks.

Eilen maistui taas pikkujouluissa soppa oikein kivasti :hyvä:

Back
Ylös Bottom