Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pistetään nyt vähän tänne Prayerin "jeejee, vittu mää juon joku 2lavaa kaljaa ja 2pulloo Leiskaa"-viestien lisäks vähän itse asiaa.Ensipurasu noin 1.5tuntia sitten. Toistaiseks ainoa annos. Kohta se saa kavereita.
Sekä se ihanaakin ihanampi fiilis kun sain baari illan päätteeksi kebab lautasen eteeni 
Pistetään nyt vähän tänne Prayerin "jeejee, vittu mää juon joku 2lavaa kaljaa ja 2pulloo Leiskaa"-viestien lisäks vähän itse asiaa.
Maksoin äsken 60E, et pääsin ostaa Mäkdonaltsilta hampparia ja aterina. Hiukan ehkä harmittaa.
Edit. Taidan juoda lisää alkoholia. Harmittaa hiukkasen.

Siis en tarkottanu tota viestiä, tai eilistä, vaan ihan yleisesti näitä sun viestiä tänne :kippis1:otappa nyt se kyrpä korvaan ja lue se viesti uudelleen...![]()
. Tämän jälkeen poliisit saapuivat ja tilanne rauhoittui. Huuli on nyt auki ja vitutus katossa. Toivon että ovat ylpeitä.. 
olipas hieno ilta, siihen asti että keski-ikäiset maailman omistajat saapuivat pizzeriaan. yhteenä heitä oli 4 ja he alkoivat pahoinpidellä minua ja ystävääni pizzeriassa. itse juoksin puukkosankaria karkuun, onneksi olin nopeampi. Tämän jälkeen poliisit saapuivat ja tilanne rauhoittui. Huuli on nyt auki ja vitutus katossa. Toivon että ovat ylpeitä..
![]()
oliko toinen päivä putkeen?Meitsi on TOSI kännissä nyt, pitää kattella huomem jos irtooo..
Oli... vähän näyttää pahalta, että pitempi putki ois tulossa :D. Sovitaan vaikka, et tää on kevyt viikko.oliko toinen päivä putkeen?