Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
red label jounia puolisen litraa...mukava pöhinä...:)

Eilen juhlittii 50 Centissä (keikalla ja jatkoilla :kippis1:) Tänään ylioppilasjuhlissa :kippis1:

känissä juu ollaan...

Sain muute juosta melko pitän matkan vikaan dösään, oli aivan helvetillistä....

edit. ei siis ollu tietenkään omat yo-juhlat...

Ensipurasu noin 1.5tuntia sitten. Toistaiseks ainoa annos. Kohta se saa kavereita.
Pistetään nyt vähän tänne Prayerin "jeejee, vittu mää juon joku 2lavaa kaljaa ja 2pulloo Leiskaa"-viestien lisäks vähän itse asiaa.

Maksoin äsken 60E, et pääsin ostaa Mäkdonaltsilta hampparia ja aterina. Hiukan ehkä harmittaa.

Edit. Taidan juoda lisää alkoholia. Harmittaa hiukkasen.

Nokun kerranki on rahaa vähän reilummin, niin se menee jotenki aina tuhlailuks.

Vittu mä vihaan juomista. Rahaa meni aivan helvetisti ja silti ei oltu kunnon kännissä. Naisia oli mielinmäärin joka paikassa (ei siis omassa seurassa) mutta kappaskappas ykskää ei tarttunu matkaa :jahas:

No toisaalta pienet illan/yön valopilkut olivat kun hartijoita ja ulkonäköä kehuttiin :) Sekä se ihanaakin ihanampi fiilis kun sain baari illan päätteeksi kebab lautasen eteeni :kuola:

Pistetään nyt vähän tänne Prayerin "jeejee, vittu mää juon joku 2lavaa kaljaa ja 2pulloo Leiskaa"-viestien lisäks vähän itse asiaa.

Maksoin äsken 60E, et pääsin ostaa Mäkdonaltsilta hampparia ja aterina. Hiukan ehkä harmittaa.

Edit. Taidan juoda lisää alkoholia. Harmittaa hiukkasen.

otappa nyt se kyrpä korvaan ja lue se viesti uudelleen...:rolleyes:

otappa nyt se kyrpä korvaan ja lue se viesti uudelleen...:rolleyes:
Siis en tarkottanu tota viestiä, tai eilistä, vaan ihan yleisesti näitä sun viestiä tänne :kippis1:

Hyi hitto mikä olo, aivan kauhee. Rommista saapi aika mukavan rapulan. Naapurin äijä kävi päiväl valittamassa viime yön melusta. Ne vakio paskanjauhamiset tästä tulee loppu, kohta saat häädön ja blaa blaa blaa... Ei oikeen jaksanut kuunnella siinä olotilassa.

Tää punkku on aivan liian makeeta, hyi.

olipas hieno ilta, siihen asti että keski-ikäiset maailman omistajat saapuivat pizzeriaan. yhteenä heitä oli 4 ja he alkoivat pahoinpidellä minua ja ystävääni pizzeriassa. itse juoksin puukkosankaria karkuun, onneksi olin nopeampi :). Tämän jälkeen poliisit saapuivat ja tilanne rauhoittui. Huuli on nyt auki ja vitutus katossa. Toivon että ovat ylpeitä.. :rolleyes:

olipas hieno ilta, siihen asti että keski-ikäiset maailman omistajat saapuivat pizzeriaan. yhteenä heitä oli 4 ja he alkoivat pahoinpidellä minua ja ystävääni pizzeriassa. itse juoksin puukkosankaria karkuun, onneksi olin nopeampi :). Tämän jälkeen poliisit saapuivat ja tilanne rauhoittui. Huuli on nyt auki ja vitutus katossa. Toivon että ovat ylpeitä.. :rolleyes:

Hienoja miehiä.

Eilen tuli taas vaihteeks otettua ölspää ja hilluttua kaupungilla räntäsateessa kylmissään. Ihme etten oo tän sairaampi (fyysisesti). Ihan ok ilta oli kyllä, mutta tänään ei oo taaskaan tullu syötyä tarpeeks:(

Meitsi on TOSI kännissä nyt, pitää kattella huomem jos irtooo..

oliko toinen päivä putkeen?
Oli... vähän näyttää pahalta, että pitempi putki ois tulossa :D. Sovitaan vaikka, et tää on kevyt viikko.

Back
Ylös Bottom