Kantis, tulikettu ja joku paikka jossa oli kahta paskaa viskiä tarjolla, baarimikko oli erittäin asiantunteva kun ei tiennyt mitä on single malt viski ja pari kypsempää humalaista naista yritti tanssituttaa paikallisessa juottolassa:down: En tykänny ko. metropolista...
Sitten taas erääseen teinimestaan. Tiskillä juttelin jonkun irlantilaisen naisen kanssa, oli lomailemassa täällä.
Siirryttiin pöytään, jostakin yks gimuli ilmesty siihen, vissiin joku kaverin kaverin kaveri, muut lähti tanssimaan mä jäin juttelemaan sen kanssa koirista. Juteltiin varmaan tunti siinä ja sitten tyttö ois halunnu juotavaa, köyhänä en tarjonnu ja tämä lähti joltakin muulta kinuamaan juotavaa. Samassa koulussa vielä ollaan...:down: Ja ELKÄÄ KYSYKÖ ETTÄ ONKO SULLA KUVIA GALLERIASSA!!! Vittu tämä on varmaan maailman paskin iskurepla!
Sitten juttelin samasta koulusta olevan abin kanssa kun tämä nappasin kädestä kiinni kun olin ohi kävelemässä... Sitten siinä se ihmetteli että näytän tutulta ja kuttu kavereitansa kanssa pällistelemään mua, nämäkin samasta koulusta ja kukaan ei tunnistanu että ollaan samassa koulussa:dance:
Sitten varmaan pari tuntia juotiin jäävettä ja hän yritti mietti kuka oon, siirryttiin yläkertaan hiljasempaan paikkaan ja taas juteltiin jotakin skeidaa... Tämän jälkeen juteltiin että kumpi tuli juttelemaan kummalle, sanoin että sinä tartuit mua hihasta kiinni ja kiskoit mut teidän seuraan... Yhessä vaiheessa sanoin vitsillä että voin mä lähteäkkin, tyttö sano erittäin nopeasti että elä lähde (olin jo tätä ennen yrittäny suudella tyttöä, ties mitä ois syntyny jos ois vaan jaksanu pilkkuun asti siinä odotella)...
Siten aloin vonkaamaan taas ja ei tuottanu tulosta(

), sitten juteltiin vähän aikaa ja tyttö sano että: "Kyllä sä voit mennä joltakin toiselta vonkaamaan, on tässä vielä tunti aikaa ja etköhän sä seuraa löydä kun oot noin salaperänen ja tollanen"... Tyttö sano hymyillen:dance:
Tämä oli kaverin kaveri, eli on kuullut että mikä meikäläisen "motiivi" on siellä baarissa ravata:D
Sitten alakertaan, tanssi lattialla mutka ja kavereita ettimään ja sen jälkeen uutta mimmiä kierrokseen. 20min ennen valomerkkiä sanon: "Moi, onko hyvä meininki" ja jäin juttelemaan jonkun itteni pitusen tytön kanssa:hyvä: Jutellaan siinä valomerkkiin asti ja sain selville että hän on 20v. ja opiskelee matkailua-alalla ammattikorkeassa ja mitä hän sai minusta selville? Ei mitään, nimeni on pertti perustallaaja ja olen 14-vuotta... Sitten silmiin tuijottelua ja sanon perus "kohteliaisuudet" nätti etc. Kun ei näyttäny tuottavan toivottua tulosta ja valomerkkin oli jo tullu, sanoin tytölle että "tuollahan mun kaverit on, mooi."
On muuten vittumaista kun ei voi sanoa omaa ikäänsä!
Ilta olisi voinut olla parempikin, onneksi on koeviikko joten ei heti maanantaina nää näitä tytteleitä... Ens kerralla otetaan uusiksi ja baariin lähdetään vähän aikasemmin että on enemmän "toimita-aikaa"... Ties vaikka ens kerralla kävis flaksi...