Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Joo-o, mikä krapula.. Eilisen vois deletoida kalenterista. Mitään oikeeta en oo mokaillu mutta kyllä silti hävettää. Voi kiesus oli kyllä kunnon megapleksit.

RAI RAI!!! ja taas mennään!

Jooko se on vanhan ärhinäremmin kanssa kalsarikännit kotosalla tahi sitten bariin.

Tosi kevyesti kämpillä maistelen. Veto luokkakaverin kanssa peruuntui jo puolivälissä kuukautta yhteisestä sopimuksesta.

Taas se meni tähän.

SotkamoRockCity:dance:

Kalsarikännien puolelle meni. Oli kyllä kivaa nähdä vanhoja tuttuja :haart:

Mikä vitun friikkimagneetti mä olen? :curs: Yksi sekopää baarissa yritti heittää mua lasilla päähän. Se tyyppi tuli ihan hirveässä kännissä lääppimään ja käskin sen mennä pois, ei uskonut joten lähdin itse paikalta.
Vieressä olleeseen tyttöön sattui pahasti, muhun ei osunut.:(
Muutamalle piti muutenvain olla vähän "jämäkkä" kun eivät muuten uskoneet. MIKÄ TEITÄ MIEHIÄ VAIVAA?? OLETTEKO IHAN SAATANA IMBESILLEJÄ?

edit: ja kyllähän muitakin idiootteja vastaan tuli.

Mikä vitun friikkimagneetti mä olen? :curs: Yksi sekopää baarissa yritti heittää mua lasilla päähän. Se tyyppi tuli ihan hirveässä kännissä lääppimään ja käskin sen mennä pois, ei uskonut joten lähdin itse paikalta.
Muutamalle piti muutenvain olla vähän "jämäkkä" kun eivät muuten uskoneet. MIKÄ TEITÄ MIEHIÄ VAIVAA?? OLETTEKO IHAN SAATANA IMBESILLEJÄ?

Mä ainakin luovutan liian helpolla... Jos ei heti onnistu, niin ei sitten koko iltanakaan:hyvä:

Mä ainakin luovutan liian helpolla... Jos ei heti onnistu, niin ei sitten koko iltanakaan:hyvä:

Heh, no sä et varmaan ainakaan aloita tunkemalla naamaan ja heittämällä lasilla jos ei heru :D

Shiba kuitenkin jonkun uroksen napannu:whip: Ite aina johdattelen jutustelun ulkonäköön että saan sanoa toista kauniiksi, sitten pyydän tanssimaan, ei halua, mitä haluat? --> suudelma:dance:

Shiba kuitenkin jonkun uroksen napannu:whip:

Eeeii...ihan vaan kavereiden kanssa. Parit puhelinnumerot tuli mutta eihän semmoisia lasketa.

Salaa toivottua: paskat tuosta metsällä olosta. Lämmin syli jos olisi kotona niin en lähtisi pakkaseen hampaita teroittamaan.

Oli pirun hyvät kekkerit ja meni viinaa todella kiitettävästi alas. nyt vaan aurajuustoleipää naamaan ja nukkumaan

edit: ei saatana, nyt vasta tajuasin, miten kännissä sitä onkaan. noh, eihän siinä mitään.

Ooh, mamma, olen vieläkin vähän päissäni. Pitäisi hoippua ostamaan ruokaa (päästetäänköhän mua edes ruokakauppaan sisälle?!) mutta kaupatkin on kiinni vielä.

Salaa toivottua: paskat tuosta metsällä olosta. Lämmin syli jos olisi kotona niin en lähtisi pakkaseen hampaita teroittamaan.

Ylläoleva otetaan takaisin. Kaikkea sitä alkaakin haluta kun tarpeeksi juo -sen lisäksi että yrittää tunkea pullonkorkkia nenäänsä ja pitää lasinalusen syöntikisan naapuripöydän miehen kanssa.:david:

Tutkijaluonteena sanoisin näin. Yhteinen nimittäjä näille tapahtumille löytyy kun katsot peiliin. Eli vika on sinussa. Asenne, naama, vaatetus jne jne? Mene itseesi niin ehkä löydät ratkaisun. Parempaa onnea ensi kerralla :kippis1:

Tutkijaluonteena sanoisin näin. Yhteinen nimittäjä näille tapahtumille löytyy kun katsot peiliin. Eli vika on sinussa. Asenne, naama, vaatetus jne jne? Mene itseesi niin ehkä löydät ratkaisun. Parempaa onnea ensi kerralla :kippis1:

Eli oma vika kun en antanut persettä jollekin känniläiselle ja sitten meinasin saada lasista päähän? Kuule eiköhän se asennevamma löydy ihan sieltä päästä.:david:

EDIT: Ainiin, munhan pitäisi pukeutua burkhaan sillä eihän nämä raukat itse osaa itseään hillitä. Kyllä se on naisen syy jos mies ei osaa olla asiallisesti.

Eli oma vika kun en antanut persettä jollekin känniläiselle ja sitten meinasin saada lasista päähän? Kuule eiköhän se asennevamma löydy ihan sieltä päästä.:david:

EDIT: Ainiin, munhan pitäisi pukeutua burkhaan sillä eihän nämä raukat itse osaa itseään hillitä. Kyllä se on naisen syy jos mies ei osaa olla asiallisesti.

Olet nyt mennyt vetämään mutkia suoraksi ja laittamaan sanoja suuhuni. Tyypillinen ikäkaluokkasi nainen olet. Sanoin vain ottamatta kantaa tekemisiisi (enhän minä tiedä koko totuutta), että yleensä kun maiharia ja vittuilua tulee joka suunnasta, on syytä tarkistaa omaa asennetta. Ei muuta. Älä puolustaudu, en hyökännyt sinua vastaan. Mieti vaan voisitko tehdä jotain paremmin.

Olet nyt mennyt vetämään mutkia suoraksi ja laittamaan sanoja suuhuni. Tyypillinen ikäkaluokkasi nainen olet. Sanoin vain ottamatta kantaa tekemisiisi (enhän minä tiedä koko totuutta), että yleensä kun maiharia ja vittuilua tulee joka suunnasta, on syytä tarkistaa omaa asennetta. Ei muuta. Älä puolustaudu, en hyökännyt sinua vastaan. Mieti vaan voisitko tehdä jotain paremmin.

Voisitko itse tehdä jotain paremmin ja olla syyllistämättä minua kun et sitten kerran tiedä tilanteesta mitään?:david: Ja jos tässä joku on sanoja laittanut kenenkään suuhun niin etköhän se ole ihan sinä itse: sanoinko että joka suunnasta tulee "vittuilua" ja "maiharia"? Enpä tainnut? Ja jos tyyppi ei osaa ottaa asiallisesti annettuja pakkeja vastaan niin ei se ole minun asenteestani kiinni. Myöskään perseen puristelu ei ole minun asenteestani kiinni vaan se ääliön joka niin tekee.

Ja nuo "tyypillinen ikäluokan nainen" -vittuilut jätän omaan arvoonsa. Turha yrittää tuollaista.

Back
Ylös Bottom