Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Huomenna naamias-pikkujoulu-tupareihin juomaan ilmaista viunaa ja aiheuttamaan yleistä hämmennystä jenkkifutis asussa (housut kokoa xs = xtremely sexy)

Eka aukes, pitäs sinne perkeleen kauppaan vielä lähteä...

2,1 litraa vodkaa ja tarkoitus on selvittää paljonko jää. aamullahan se sitten nähdään paljonko tämä mies sai upotettua:D 1,5 olisi tavoite. tai siis kaikki olis tavoite mutta siihen 1,5 melko varmaan jää..

2,1 litraa vodkaa ja tarkoitus on selvittää paljonko jää. aamullahan se sitten nähdään paljonko tämä mies sai upotettua:D 1,5 olisi tavoite. tai siis kaikki olis tavoite mutta siihen 1,5 melko varmaan jää..
Vittu mikä luuseri... tavotteena juoda mahdollisimman paljon viinaa. :rolleyes: "JES!" Jatkakaa.

Ite oon päässy tosta ohi, joskus aluksi oli tollasta että piti olla se "miehekkäin" ja juoda eniten, tosin sillon tulikin oltua se porukan känniääliö:rolleyes:

On muutes aika paljon toi 1,5l vodkaa:eek:

Ja elasto, heti kun sanoit mun iästä niin jäi kaljat ostamassa:jahas: Ekaa kertaa kysyvät kuukausiin paperit, myyjä jäi niin hymy perseessä odottamaan minua kun lähdin autosta hakemaan henkkareita... Flirttailu kunniaan:dance:

E. Nytten siis mäyrän onnellinen omistaja, 2 tosta juonu... Voispa vaikka jättää tähän.

Ite oon päässy tosta ohi, joskus aluksi oli tollasta että piti olla se "miehekkäin" ja juoda eniten, tosin sillon tulikin oltua se porukan känniääliö:rolleyes:

On muutes aika paljon toi 1,5l vodkaa:eek:

Ja elasto, heti kun sanoit mun iästä niin jäi kaljat ostamassa:jahas: Ekaa kertaa kysyvät kuukausiin paperit, myyjä jäi niin hymy perseessä odottamaan minua kun lähdin autosta hakemaan henkkareita... Flirttailu kunniaan:dance:

E. Nytten siis mäyrän onnellinen omistaja, 2 tosta juonu... Voispa vaikka jättää tähän.

no laitan sen nyt tähänkin. kyseessä on veto. ja juomaan ei mennä ulos.

http://www.lintukoto.net/testit/alk...m_12=37&lkm_2=&lkm_5=&lkm_3=&lkm_4=&ok=Valmis

Heitin sun painon tohon laskuriin ja juomisen aloitus ajaksi klo 2100 ja lopetus 0600, lue tulosta siitä miten käy jos vedät ton 1.5l viunaa..

Korkein humalatila klo 0615;) ja aika paljon kaloreita koneeseen..

ahahahaha:D taitaa jäädä saavuttamatta:D tuo paino on kyllä jo :wanha:

eh, saattaa jäädä se vähän yli litran ennätys ylittämättä..
garr! maha täynnä ja nyt eikun menoks:D öitä! :kippis1:

Jep siksarin join ja pitkis kusi :down: Vitutus nyt päällimmäisenä mielessä, onneks ei sentää krapulaa pitäs tulla. Huomenna pitäs sitten ottaa enemmän, syödä pizzaa ja pelailla pokeria :) Pakko laittaa pitkävetokin ja kattoa jos huominen menis sitten kaikinpuolin hienommin.

Anna Abreu - Ivory Tower song of the day :rock: :)

No ei ennätyksiä kannata yrittää, en koskaan oo sellasta kokeillu, jotenkin vaan ei oo osannu lopettaa juomista, 3 alkoholimyrkytyksen kokemuksella. :( Enpä oo ylpeä siitä. Kuitenkin olin juonut pahimmalla kerralla litran pullosta vodkaa, että jäi noin shottilasillinen jäljelle, noin 9.5 desiä, ja siihen päälle puoli litraa shamppanjaa, ja kaksi lonkeroa, aikaa meni noin 4 tuntia, jääkiekkoa katsellessa, ei kyllä pahemmin oo muistikuvia, mutta kyllä laatoitin aika lahjakkaasti. Promillelaskuri antais niinki miehekkäät ku 4.6 promillea, mutta ei sitä voi noin laskea, koska todellakin oksentelu vei pahimmat terät pois siitä.... Onneksi, koska oli hengenlähtö aika lähellä. Mistäkö tiedän? noh, laskin seuraavana iltana, ja äiti kerto että olin ollu aika kännissä :( hävettää vieläki, vaikka sillon tais olla se 18 mittarissa.

Eikä ees sillä kerralla joutunu ensiapuun, muulloin kyllä.

Joo, ja tänään tein tasan yhden kossukolan, 50% smirnoffia lidlin laittikolaan noin perus 4cl. En edes halua juoda enää, koska oon tässä elämässä juonu ihan tarpeeksi, maun vuoksi tietty, ja siksi että pystyn todistamaan itelle, että voin toki olla juomatta kerralla koko pulloa, ja että en ole patajuoppo:D Enpä nimittäi nykyää ees halua juoda. Jotenkin paremmalta tuntuu elämä ilman tolkutonta dokausta. Sali kulkee, naiset tykkää enemmin jos oon selvinpäin, tai lähelle sitä, kun 3promillen kännissä, ja ei tuu krapulaa, ei okseta vahingossakaan koskaan, ja aamulla voi herätä aikaisin. Niin, ja tosiaan henkinen puoli ol niin paskana, enkä tienny oikein miksi, mutta nyt tiiän että viinasta.

Henkinen puoli oli tosi paskana. Aina kännissä musta tuli ihan toinen ihminen, harhainen, ahdistunut, agressiivinen mulkku, väkivaltainen ja kohtelin tyttöjä tosi huonosti. niitä jotka musta selvinpäin tykkäsi. Kaverit ei koskaan halunnu olla mun kanssa missään tekemisissä, ja saarnasi siitä liiallisesta alkoholinkäytöstä. Samoin kaikki sukulaiset oli laittamassa hoitoon. Ja kaikista sekointa oli se että tarpeeksi kännissä meni kyllä ihan tosi tutkalle, ja kuuli ääniä, ja näki kaikkia harhojakin. Joskus krapulassakin kuullu ääniä, ihan vaan viinan takia. Ja nyt kun oon ollu pitempään ilman, ja välillä juonu just yhen annoksen, niin oon tosi virkeä, ja järki juoksee ihan eritavalla, en kuule krapulassa mitään omia, enkä halua hakata kaikkia, enkä myöskään rähise, joudu käsirysyihin enkä mitään muutakaan.

Tarpeeksi kännissä tapahtuu tosiaan kauheita, näkee hirveitä painajaisia, eikä tiedä mikä on totta ja mikä unta. Helppo kyllä olla ilman ku on huomannu niin valtavan eron omassa mielenterveydessä, joka aina ennen on ollut aika heikoissa kantimissa, ja nyt kestän kyllä mitä vaan, ainakin tuntuu siltä. Eli ei kannata kauheesti pämpätä, ei se hyvää tee. Se on kans, että muisti menee tosi helposti, siksikää ei oo kivaa juoda. En vaa enää koskaa halua sellasia pelkotiloja, enkä mitään jatkuvaa masennusta, joka lopuksi johtui ihan jatkuvasta ryyppäämisestä.

Edit, ja toleranssi siihen nousee, ei sitä huomaa olevasa kännissä ite ollenkaan missään vaiheessa, ei sitä tunne, ei se anna mitään, ja muistin saa kyllä menemään 5 kaljasta.

Indica: Ekan kerran mitä olen pakkista lukenut tulee sun tekstiä lukiessa tunne: arvostan.

Hienoa että lopetit dokaamisen.

7h sitten juotu viimeinen juoma. 6h sitten oksennettu. Nyt alkaa tuntua siltä, että kohta tulee taas ylös. Hyvää huomenta!

Back
Ylös Bottom