No ei ennätyksiä kannata yrittää, en koskaan oo sellasta kokeillu, jotenkin vaan ei oo osannu lopettaa juomista, 3 alkoholimyrkytyksen kokemuksella. :( Enpä oo ylpeä siitä. Kuitenkin olin juonut pahimmalla kerralla litran pullosta vodkaa, että jäi noin shottilasillinen jäljelle, noin 9.5 desiä, ja siihen päälle puoli litraa shamppanjaa, ja kaksi lonkeroa, aikaa meni noin 4 tuntia, jääkiekkoa katsellessa, ei kyllä pahemmin oo muistikuvia, mutta kyllä laatoitin aika lahjakkaasti. Promillelaskuri antais niinki miehekkäät ku 4.6 promillea, mutta ei sitä voi noin laskea, koska todellakin oksentelu vei pahimmat terät pois siitä.... Onneksi, koska oli hengenlähtö aika lähellä. Mistäkö tiedän? noh, laskin seuraavana iltana, ja äiti kerto että olin ollu aika kännissä :( hävettää vieläki, vaikka sillon tais olla se 18 mittarissa.
Eikä ees sillä kerralla joutunu ensiapuun, muulloin kyllä.
Joo, ja tänään tein tasan yhden kossukolan, 50% smirnoffia lidlin laittikolaan noin perus 4cl. En edes halua juoda enää, koska oon tässä elämässä juonu ihan tarpeeksi, maun vuoksi tietty, ja siksi että pystyn todistamaan itelle, että voin toki olla juomatta kerralla koko pulloa, ja että en ole patajuoppo:D Enpä nimittäi nykyää ees halua juoda. Jotenkin paremmalta tuntuu elämä ilman tolkutonta dokausta. Sali kulkee, naiset tykkää enemmin jos oon selvinpäin, tai lähelle sitä, kun 3promillen kännissä, ja ei tuu krapulaa, ei okseta vahingossakaan koskaan, ja aamulla voi herätä aikaisin. Niin, ja tosiaan henkinen puoli ol niin paskana, enkä tienny oikein miksi, mutta nyt tiiän että viinasta.
Henkinen puoli oli tosi paskana. Aina kännissä musta tuli ihan toinen ihminen, harhainen, ahdistunut, agressiivinen mulkku, väkivaltainen ja kohtelin tyttöjä tosi huonosti. niitä jotka musta selvinpäin tykkäsi. Kaverit ei koskaan halunnu olla mun kanssa missään tekemisissä, ja saarnasi siitä liiallisesta alkoholinkäytöstä. Samoin kaikki sukulaiset oli laittamassa hoitoon. Ja kaikista sekointa oli se että tarpeeksi kännissä meni kyllä ihan tosi tutkalle, ja kuuli ääniä, ja näki kaikkia harhojakin. Joskus krapulassakin kuullu ääniä, ihan vaan viinan takia. Ja nyt kun oon ollu pitempään ilman, ja välillä juonu just yhen annoksen, niin oon tosi virkeä, ja järki juoksee ihan eritavalla, en kuule krapulassa mitään omia, enkä halua hakata kaikkia, enkä myöskään rähise, joudu käsirysyihin enkä mitään muutakaan.
Tarpeeksi kännissä tapahtuu tosiaan kauheita, näkee hirveitä painajaisia, eikä tiedä mikä on totta ja mikä unta. Helppo kyllä olla ilman ku on huomannu niin valtavan eron omassa mielenterveydessä, joka aina ennen on ollut aika heikoissa kantimissa, ja nyt kestän kyllä mitä vaan, ainakin tuntuu siltä. Eli ei kannata kauheesti pämpätä, ei se hyvää tee. Se on kans, että muisti menee tosi helposti, siksikää ei oo kivaa juoda. En vaa enää koskaa halua sellasia pelkotiloja, enkä mitään jatkuvaa masennusta, joka lopuksi johtui ihan jatkuvasta ryyppäämisestä.
Edit, ja toleranssi siihen nousee, ei sitä huomaa olevasa kännissä ite ollenkaan missään vaiheessa, ei sitä tunne, ei se anna mitään, ja muistin saa kyllä menemään 5 kaljasta.