Kipi I
Banned
viskipaukku upotettuna tuoppiin kaljaa.
hyi saatana.
Oksettaa ajatellakkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
viskipaukku upotettuna tuoppiin kaljaa.
Kai tuo 1000e oli joku liioiteltu luku?![]()
no ei ollut. rahanmeno vituttaa kyllä aina. vittu! vieläkin kapula..
No kerroppa miten tuo 1000€ meni sileäksi, ostitko kotiteatterin baaritiskiltä vai oliko nainen maksullinen?
. No sitten päätin että meikähän ottaa matkan kuntoilusta ja juoksin saatana koko matkan kämpille vaikka kunto oli semmonen että just pystyy lähes suoraan käveleen. Kännissä ei loppunu ees kunto vaikka vajaa 9 km pistelin jumalatonta vauhtia kotiovelle asti. No kämpille ku pääsin niin olin nukahtanu täys ulkoiluvarustus päällä sänkyyn. Aamulla laskeskelin että semmoset reilu 20 annosta meni ja rahaa meni ihan tarpeeksi mut silti oli ihan kannattava reissu 
Kas, kuinkas tämä kotiovi ei aukea? Taitaa olla väärä avain. Ei aukea seuraavallakaan. Kunnes tajuan, että joo, kolikoilla ei taida lukko aueta...
Onneksi sain hereillä tutun jolla on avain, kotona ei yllättäen ollut ketään :D

Ens viikonloppuna tai sitä seuraavana vois juhlia kun on pitkästä aikaa yli kymppi rahaakin.![]()
itelle riittää 20 euroa vielä kaks kymppisenäkin. tosin tuolla kympillä ei vielä saa kun pahan mielen.Sen jälkeen ku oon 18 täyttäny niin ei oo kovin paljoa kympillä juhlittu :D
Täytyy vielä täydentää, että siis kun pääsin sisään, totesin, että kyllä minä näköjään olin sisään päässyt kun avaimet on pöydällä ja vaatteet sikinsokin eteisessä :D En vain ymmärrä, minkä helvetin takia menin sinne rappukäytävään.No perkele :D meikä luuli että meikällä on menny Perjantaina jo heikosti. Mut sitten yks kävelly 21 km kämpille, toinen laitanu 1000e sileäksi ja kolmas ei pääse sisälle :hyvä:. Ite poistuin baarista henkilö X:n kans johonki kolmen aikaan ja sitten olisin ollu 5 aikaa kyytiä vaille kämpille mut kuski oli menny jo nukkkuun eikä vastannu puhelimeen. No sitten päätin että meikähän ottaa matkan kuntoilusta ja juoksin saatana koko matkan kämpille vaikka kunto oli semmonen että just pystyy lähes suoraan käveleen. Kännissä ei loppunu ees kunto vaikka vajaa 9 km pistelin jumalatonta vauhtia kotiovelle asti. No kämpille ku pääsin niin olin nukahtanu täys ulkoiluvarustus päällä sänkyyn. Aamulla laskeskelin että semmoset reilu 20 annosta meni ja rahaa meni ihan tarpeeksi mut silti oli ihan kannattava reissu
![]()
Sen jälkeen ku oon 18 täyttäny niin ei oo kovin paljoa kympillä juhlittu :D
Onneksi olkoon! On ollut hienoa, näin netin välityksellä, seurata alkoholisoitumistasi!Varmaan 20. perjantai putkeen kännissä :joulu3:
:kippis1:Ei sulla oo ikää.Pitäsköhän sitä lähteä ostamaan kaljaa ihan "varulta"?![]()