Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
jep jep, himassa "pokeri-ilta" ja nyt kaks kaverii ördää tääl iha tuubassa (laulaa mm. Iron Maidenia) ja meitsi yrittää mennä nukkumaan :jahas:
Mulla pysy onneks iha hyvi lapasessa tällä kertaa, nyt alkaa olee jo lähes selvä.

mut silti, oli neljäs kerta täl viikol... :rolleyes:

Kavewrit veti överixxx ni mäki päätin viel yx viinipullo ni sit ooon tuuuutttisssa ja vittu. :david:

perse ku ei pysty edes yhtä viikonloppu olemaan selvinpäin.. kymmeneen asti kesti taas sit lähti mopo käsistä. ois ollu tän vuoden 3s selvä vkl...

Piti ottaa pari olutta ihan vaan illan ratoksi. Joopa joo, kännin puolelle kääntyi kuitenkin. Onneksi saan mennä huomenna töihin... :jahas: Mutta onneksi se on vasta huomenna! :hyvä:

Voi paska.
Nyt on huomenna, paha olo ja töissä. Voitteko uskoa ettei paljon kiinnosta.

kivakiva.

muista en mitään. rahaa meni se 1000 euroa, päähän koskee vitusti ja joku IHAN random eukko oli kyllä vieressä kun heräsin. :thumbs:

ei ikinä enää juomaan.

(eli ens viikolla uusiks:D)

Kävellen eilen baarista kotiin... 21km :kippis1:
Onneks oli mukava ilma kävellä :D

Ei vittu :thumbs:
Itekki olen junnumpana kävelly pari kertaa kunnon känässä himaan, matkaa 10km ja aikaa meni aina joku 2h:P
Eli tol matkal on varmaan tovi viivytty..

Mullon varmaan ny sitte joku sairaus, ku mulla käypi pään sisäpuolelle kipeää. Jumalauta että uppotukki oli kallis paukku.

Oli kallis pillu jos meni 1k rahaa ja mitään ei muista =D

Back
Ylös Bottom