Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
mun mielestä sillä ei oo mitään väliä kuinka paljon penkkaa tai kuinka iso on, vaan se merkkaa kumpi on parempi vääntämään ja tappelemaan

esim yks kaveri heitteli tos puolivuotta sitten mua ihan suht helposti vaikka oon jokseenki isompi ku se eikä se harrasta mitään millä vois olla tappelemiseen mitään vaikutusta

Mikäs olisi hyvä(n makuinen) juoma mitä tehdä viru valg 80%:sta ?

mun suosikkiviina:) Laita sitä Batteryn sekaan.

Tarpeeks "virtasia" ja seuraavanana päivänä saattaa vähän pumppu jyskyttää... Lisäksi yht'äkkiä kesken "humalan" tulee olo, millon ajattelee selväpäisesti mutta kroppa ei pelitä sen mukaan:D

joo, siis, join koska oli omat tuparit, enkä käsitä mitä tein ku on paha mieli. Ihan perseestä, voin kertoo. En ees varsinaisesti hölmöilly mitään mut silti ihan tyhymää. Elämä on. Onko muita omantunnon tms omaavia henkilöitä, ketkä tekee kärpäsestä härkäsen..

Joo ja juominkina etaxia, siideriä, jotain gintonicia, kaljaa, hotshottia, perussettiä..

huomenna lähtee!

Aah. Lauantaina Helsinkiin (Turusta) kavereiden kanssa iltaa viettämään ja baariin jatkoille. sitten aamujunalla Turkuun ja ainejärjestön kanssa Viking Linellä aamulähtöristeilylle.

Laivalla varattu saunaosasto meille omaksi (kaljaa!) ja sen jälkeen buffetti. Sieltä tullessa hyttibileet pystyy ja tax free-juomat matalaksi. Suunnitelmissa olisi keissi+pari viinipulloa ja salmari. Eipähän lopu ainakaan kesken. Sitten yökerhoon riehumaan tanssilattialla ja bileet jatkuu sen sulkeuduttua taas hyteissä. Lähtijöitä on melki 30 ja todella hauskaa ja riehakasta porukkaa. Kyllä kelpaa. Sori hehkutus, mutta oijoi kun ei malttais odottaa.

Kettu kuittaa, kännissä kuin käki. :hyvä: :david: Tapio viinaa oon tässä hörppinyt, illemmalla ehkä baariin kuluttamaan loputkin rahat.

Voiskait sitä ottaa galjaa ja illemmalla lähteä jonnekkin...

Back
Ylös Bottom