Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Pullollinen punaista JP Chenetiä mennyt tänä iltana, vaihtoehto rahvaanomaiselle mallasjuomalle.

rahvaanomaista mallasjuomaa tässä lipittelen.. Pidin talkoot yksinäni ja siivosin tallia että saisin nuo projektit lumelta piiloon.

Lauri Tähkä Ja Elonkeruu

Tässä sitä kuunnelllaan.

Tervetuloa vaan.

Pahin krapula mitä koskaan ollut ja lisäksi vielä sairastuin. Ruoka ei pysy sisällä, päätä särkee ja kurkku helvetin kipeä. Treenit kusee aivan satavarmasti.. Muutenkin törkeä morkkis juuri nyt.

Edit. Sitä on näköjään tulossa :wanha:ksi kun hirveä vapina päällä ja normaalisti ainoa oireilu on väsymys.

Vähän muuten otti päähän, kun kaveri soittaa eilen kahdeksan kieppeillä ja kysyy baariin, ja joudun kieltäytymään, koska piti tänään mennä TÖIHIN. Vittu...

Ens viikonloppuna sitten. :kippis:

Oli kiva olla eilen liikenteessä, tuli tavattua vanhoja koulukavereita taas pitkästä aikaa. Suurin osa vanhasta porukasta kasassa :)

Onpas tullu alkoholista tervehtynyt olo. Viimiset vuodet on menny enemmin ja vähemmin epäterveellisesti, oon juopotellu enemmin ku kehtaan myöntääkään, mutta nyt oon tähän päivään asti ollu 3kk tasan juomatta.. tai no päivää vaille kai.. Sitä ennen yritin lopettaa juopottelua aktiivisesti öbaut vuoden.. ja nyt onnistuin.

Sitte Kimin mestaruuden kunniaksi tul otettua kaks pitkää olutta, ja yks iso huikka Stolia.

Onpa fyysisesti ikävä olo. ei oikeastaan humalainen, mutta oksettaa vähän. Ei tee yhtää mieli juoda mitään enää. Mä tiiän että mä oon kääntäny uuden sivun elämässä. Ja siihin ei kuulu yletön juopottelu. Mä huomasin, että mulle tulee vähän tyhjä ja ikävä olo juomisesta, ja vähän pientä heikotusta. Huomasin että ekaa kertaa vuosiin ei tee mieli ollenkaan lisää. ja huomasin, että mä voin juoda sivistyneesti juhlistamistyyliin pikkasen, eikä aina tarvitse vetää kauheita perseitä.

On sellanen olo että mä oon parantunut! on sellanen ei-alkoholisti-olo. Sellanen että voin pikkuhiljaa olla kuin tavikset, maistella pari ehkä kerta kahteeviikkoo.. ja olla koko aikaa tekemättä kauheasti mieli.

Oonpa ylpeä tästä.. Tiiän, etten tuu enää vetämään kauheaa kaatokuntoa kolme kertaa viikossa. enkä montaa viikkoa putkeen. Enkä yksin. Enkä kauheita kaatoja. ei vaan enää kiinnosta. Jes!

Ja tietenkin luonnollisesti jos alkaa lipsumaan uuelleen, lopetan for guud. Enpä kuitenkaan usko siihen. Tuntuu siltä että oon muuttunu nii paljon, että nyt ei enää tarvi olla kokoaikaa kännissä. Tiiä sit häntä mistä se johtuu, mutta ei enää brenkku kauheesti kiinnosta.

lisäks. Jep, tiiän kanssa mistä se perinteinen sunnuntaiolo, mikä on iha kauhea, on johtunu. ei enää kiinnosta ylenmäärin sekoilla ihan sammumiseen saakka joka toinen ilta, tai vuosikaan. ei enää.

Hitto, oon nyt kysyny tän saman kysymyksen varmaan jo 2kertaa :D . Mutta tälläkertaa muotoilen sen uusiksi: Kuinka paljon kehitysvauhti kasvo juopottelemisen jälkeen, jos vertaa sitä edeltävää treeniaikaa?

Oot varmaa joo..:) nyt voin sanoo sen verta, että juopotteluaikana treenien alku-viiva juopottelun loppu: Elikkäs koulupoikana tullu penkkailtua, ja säännöllisellä kunnollisella ohjelmalla treenattu noin 2 vuotta nyt, sitäennen epäsäännöllistä sunnuntaipenkkipunnerrusta huvikseen.

Mave 80--------->110
Kyykky n55------>100 syvältä stopin kanssa. Vajaina ja teknisesti tosi kauheannäkösinä nostoina tapellu neljäsosasyvyydestä 10 toistoa 110kiloa, mutta ei ne menis kisois läpi;) kuha sai vähä itsetuntoa nostettua.
Alkuaikana musta teknisesti kyykky ihan hirveä nosto aina, ja syvyyteepääsy tosi tosi vaikeaa. Osa kehityksestä tosiaan tekniikkaa, osa voimaa.
ja
Penkki 55------->87.5

Juopottelun loppu 22.7.2007--------->nykyaika

mave 110----->150
Kyykky 100------>130
Penkki: en oo kokeillu, enkä kokeile, ellei mee 90x5, kokeilen maksimia sadan takana
mutta sarjana menee 80x5
ja viimeviikon kovin yksittäinen treeni 4x 5x77.5 ja 1x5x80

Veikkaan että maksimit on enemmän ku 87,5 nyt, en tiedä tosin, eikä kiinnosta ennenku on yli 100. ja mielellään paljon.

Tavotteet tulevaisuuteen: Seuraava tavote syvältä 150 kyykky, mave 180 ja Penkki joka ei tod oo lempparinosto, mut pitäähä sitäki tehä;) 125 kiloa. Toivottavasti menee vuoden-parin sisään.

Eli tiivistettynä ekat 2 v kauheen keitotuksen lomassa: penkki 55-->87.5 Mave 80-->110 ja kyykky 55-->100, syvältä. Kesti aikasa ennenku sai kyykyn kulkemaan syvältä ees yli 60 kilolla sarjaa;)

Ja sitte 3kk aikana viinanjuonnin lopetuksen jälkeen seuraava kehitys: Mave 110--->150, Penkki ??.. ja Kyykky 100-->130. Entisellä enkalla menee helposti 8:)

edit: nii vittu piti lisätä että kyykkysarjapainot on noussu nyt sen 35kiloa tasan, mitä yleesä tulee käytettyy, mut 40 kiloo enemmällä kuin parinkuukauden takasillaki menee, mut ei taho alaselkä jaksaa, vaik jalois ois enemmänki vielä tota ruutia.

Viimeksi muokattu:
Oot varmaa joo..:) nyt voin sanoo sen verta, että juopotteluaikana treenien alku-viiva juopottelun loppu:
Eiköhän toi 5X80kg oo jotain 95abaut ykkösenä.

Oot varmaan huomannu ihan peilistäkin miten joku selkä tai jalat ja miksei muukin kroppa oo kasvanu... Cool, kyl sitä huomaa ettei toi ryyppääminen ihan plussaa oo bodailumielessä :)

Onko kova jätkä jos nostaa 140 penkistä? :D

Yks kaveri oli takonut laatikkoon tällästä jätkää perjantaina, oli kuulemma olli ihan rotevan näkönen mutta tipahtanut nopeesti. Ja jälkeenpäin sai kuulla(piirit on pienet) että sälli nostaa, tai siis "nostaa" sen 140 penkistä.. haluisin nähdä tämän tyylin. :) Koska tää laatikkoon takonut ei todellakaan ole mikään iso, ei edes lihaksikas, ennemminkin sellanen sählynpelaajavartalo.

Nii joo ja heitin tän tänne koska tää tapahtu ihan jumalattomassa jurrissa tämä äksöni :P

Ei välttämättä näköjään. Muistan, kun itse intissä vähän painittiin budosalilla niin kyllä ne 160-180kg penkkaajatkin väänty siltaa, kun mun 80kg anto runtua.

Btw, viime lauantai meni ihan ok. Tuli juotua sammumiseen asti ja oksenneltua kämppä täyteen. Sitten naaman olin kuulemma pyyhkiny emännän kuukautissiteisiin mitä olin vessasta repiny paketista. Menee hermot, kun krapula kestää jo toista päivää.

Puolen vuoden päästä uudestaan.

Eiköhän toi 5X80kg oo jotain 95abaut ykkösenä.

Oot varmaan huomannu ihan peilistäkin miten joku selkä tai jalat ja miksei muukin kroppa oo kasvanu... Cool, kyl sitä huomaa ettei toi ryyppääminen ihan plussaa oo bodailumielessä :)
90 kiloa meni aika helposti tänää ku kokeilin, ois menny 92.5, uskosin. 95 kiloa.. noh ehkä seuraavalla ykköskokeilulla;)
Kyykkyä tänää 5x120. Sit ei kyl kulkenukkaa sen jälkeen, selkä väsyy. edit: nii lisäys et sarjoja tosiaa 2x5x110 1x5x 120 ja 1x7x100

Pitää nyt pyrkii tekemää penkkii enemmin, ja kyykkyyn jos sais sarjapainot joka treeniin 110 kiloo+, ja sais teknisesti hyvää treenii, ni vois tullaki keväällä 140kiloa.

Silti painoissa iha hyvää kehitystä näin 3kk aikajänteelle, mutta mitään minkäänvaltakunnan lihaskasvua en kyllä rekisteröi, ihan yhtä huonot lihakset on ku ennenki, eikä varmasti musta ikinä kukaa uskois että oon koskaa käyny puntilla jos näkisi, mutta omalle kehitykselleen nyt on sokea.

Kattellaa;) kyl nyt tuntuu et kannattaa käydä salil jo.. aikasemmin ei ain tuntunu siltä.

Back
Ylös Bottom