Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Siinähän lukee, että weak ei käy yliopistoa :thumbs:
Taisit olla bäissäs!
Juuri näin. EN opiskele yliopistossa.

Oli tosiaan aikas kovat tumut. Noi "täydennykset" ois voinu jättää välii... meni munmielestä överiks toi känni, vaikkei ihan örvellyskänni ollukkaa. Taidan olla vieläkin vähän päissäni :D. Ei oo mitään hajua koska tulin kotiin, mut kotimatkalla kuitenki pyöräilin seinää päin :D. Sormessa siitä muistot. Onneks olin laittanu herätyksiä ja muistutksia aamuksi, niin menin aamulla kouluunkin(tosin 30min myöhässä, mutta ei haittaa) :dance:.

Tänään vissiin uusiks :D

Juuri näin. EN opiskele yliopistossa.

Oli tosiaan aikas kovat tumut. Noi "täydennykset" ois voinu jättää välii... meni munmielestä överiks toi känni, vaikkei ihan örvellyskänni ollukkaa. Taidan olla vieläkin vähän päissäni :D. Ei oo mitään hajua koska tulin kotiin, mut kotimatkalla kuitenki pyöräilin seinää päin :D. Sormessa siitä muistot. Onneks olin laittanu herätyksiä ja muistutksia aamuksi, niin menin aamulla kouluunkin(tosin 30min myöhässä, mutta ei haittaa) :dance:.

Tänään vissiin uusiks
:D
Piti paikkaansa. Suunnitelma oli olla sivistyneessä kännissä ja suunnitelma piti.

vittuuh.. juomista barbaarisin, eli kilju on kyllä pään sekoittavin aine jota oon ikinä kokeillut. Juomishommien jälkeen lähdin kaverin kämpille, jossa oli känny ja kotiavaimet. Ei tullu kukaan avaamaan ovea, niin vetäsin kylmästi tiiliskiven ovesta läpi ja menin muina miehinä sisään. Veri roiskui niin pahasti, että poliisin tuloon on varmaan n. 2 tuntia. Oon niin sekaisin, etten osaa arvioida joudunko mä tästä peräti poseen. Olisin kaiken jälkeen kyllä asainnut sen :P

Tänään firman bileet ja huomenna kaverin 3-kymppiset. Rankka viikonloppu mutta luultavasti myös viimeinen dokaus-kerta ennen marraskuuta :thumbs:

:dance: tänään ostan lavallisen ja salaattiainekset ja vedän kunnon kalsaritumut. :D

Olipa pitkästä aikaa ilta mistä ei oo mitään valittamista. Rahaa meni 24 euroo baarissa kiitos euron tuoppien. Ja tuli käytyä viä vetään kiinalaisessa friiteerattua kanaa ja sitten joskus 5-6 aikoihin löysin itteni kotoo. Ja nyt ei oo oikeestaan ees paha krapula. Vois antaa illalle :4:

Olen onnellinen karhujen omistaja:kippis1::love:

Jos sitä tänään maistelis vähän kun oli viimeviikonloppu taukoa. :kuola:

Vittu unohdin tehdä yhen tehtävän ja tämä päivä aikaa tehä. Helkkari nyt aukes Chang-bissen korkki ja valitettavasti UNCTADin webbisivut. No pääasia, että loruilee jotain. Ensin kun katoin tehtävää, niin näytti kyllä niin tylsältä että hohhoijaa...:zzzz:

ASSIGNMENTS

Updated information, read carefully!

These assignments are related to the video lectures. Complete both assignments:

1) Key concepts and definitions (Length: 2 pages)

o The purpose of this assignment is to get familiar with key concepts in business studies, in order to be able to understand what they mean in the Asian context. As a result, it will be easier to follow both the video lectures and the required readings.
+ A) Define "multinational company" and "foreign direct investment"
+ B) Define “foreign trade”, “exports”, and “imports” from the perspective of (a) a country, and (b) a company
+ C) Define “trade policy” from the perspective of (a) a country, and (b) a company
o For each definition:
+ Find at least two different sources for the definitions.
+ Use as sources e.g. the Asian Development Bank (ADB) publications, International Monetary Fund (IMF) Direction of Trade Statistics, and/or United Nations Conference on Trade and Development (UNCTAD) publications that can be found in the Internet. These publications usually include an annex with definitions.
+ Compare between the definitions and discuss why they are different.
o Length of paper max 2 page, font Times New Roman 12, line-spacing 1.5
o Include all the references in the text, e.g. (UNCTAD 2006, 293) and write a full list of references at the end of the paper
o Remember to write your own name and institution in the answer.
o Save the assignment with your own name: e.g. silja_keva_assignment_1
o Send the assignment as an e-mail attachment to this address: cemat.asia(at)hse.fi
o DEADLINE BY SEPTEMBER 21, 2007 (24:00) You can submit earlier too!

Eihän tuossa ole kyse käsitteenmäärittelyä kummemmasta, mutta veikkaisin, että aikaa palaa 2-3h (jos teet huolella), kun väännät enkuksi, etsit lähteitä, vertailet lähteiden välistä informaatiota, määrittelet käsitteet eri näkökulmista ja lopuksi vielä analysoit kirjoittamaasi :hyvä: Laitapas sitten monta olutta meni ja kauanko kesti...

Heh... Katon tämä illan salkkareita ja juon olutta:dance: Kohta vois lähtee liikenteeseen ja bailuihin:dance:

Pakko lääkitä flunssaa. sixpakki olutta ja 2dl salmari.

Flunssaahan me kaikki...
No, doo-oh, minä ainakin onnetonta elämääni ja joitain valintoja.
Onneksi osassa valinnoissa on se "edit" mahdollisuus, mutta voi sviddu...sotii pahasti kaikkea sitä vastaan, mihin on aina uskonut. Periksiantamattomuus ja lojaalisuuskin nähtävästi on vain ajankysymys..
Kippis Pakkislaisille.

Niin ja joo, ensin olutta, mutta hei, liian hapokasta, joten wanha kunnon Smirre kaapista ja avot.
Lepo.
-r3-

Back
Ylös Bottom