Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Lähin sitten ostaan tuossa buranaa kun krapula kävi sietämättömäks, ensin aattelin ajaa tohon apteekkiin vähän ajan päähän, ajoin viereen -> ihan täys mummoja, joutais jonottaan vuoden että pääsee reseptipuolelle kasisatasta hakeen.. sit hokasin että näin työpaikan lääkintäkaapissa viimeviikolla jonkun särkylääkkeet -> ajoin sinne, kaappi tyhjä, voi vitja, no sitten kun olin niin pitkällä niin aattelin mennä loppuun asti eli 5 kilsan päähän kyläapteekkiin jossa ei varmasti ole jonoa.. ei ollut jonoa mutta joutu silti venaan vartin että ne iski sen reseptilääketarran siihen paketin kylkeen.. tässä vaiheessa vointi oli jo hyvinkin huono joten nakkasin yhen kasisatasen naamana ja ulos autoon penkille makaamaan jotta alkaa vaikuttaan, ylöshän se perkele meinas tulla, vartin siinä makoilin ei ruvennu tuntuun missään -> lähin ajaan.. burana meinas taas tulla ylös nii pysähdyin tienviereen venaan yrjöö, siihen ajo viereen joku manne joka kysy tietä vankilaan :D jotenki repesin ku se läks menee siitä, ihme että manne kysyy ajo-ohjeita linnaan :D no, yrjö tuli sitten ja burana oli hajonnu palasiks jo vatsalaukussa ja tuli puruna ulos ja tuntu kivalta nenässä ja nielussa.. tän jälkeen pääsin taas ajaan -> kotio, uus nappi naamaan ja suihkuun kuuman veden alle huiliin.

Täällä mennään taas.. :kippis1: Joku kaupan apina vissiin ravistellu tätä olut-laatikkoo ku jokane kaljan vaahtoo vitusti..

edit. Ja jawhead ois varmasti nollan puhaltanu :D

No en mä varmaan nollaa ois. Mut en mä kyl illalla juonu kun sen joku kymmenen.

Hahaa! Saimpas vihdoinkin huijattua tota ärrän myyjää, 3 viikkoo sitten yritin ostaa sieltä ja ei ownannu... Vissiinkin army paita ja "ei laitettu" tukka teki tehtävänsä... Viinkonloppu putkeen:dance::dance:

Hahaa! Saimpas vihdoinkin huijattua tota ärrän myyjää, 3 viikkoo sitten yritin ostaa sieltä ja ei ownannu... Vissiinkin army paita ja "ei laitettu" tukka teki tehtävänsä... Viinkonloppu putkeen:dance::dance:
:lol2:

Tänään taas viihteelle. Nyt on kyl ollu aktiiviset 3viikkoa...

Joku ottaa kuppia ahkerasti:D
Tän ja kahen edellisen viikon aikana 8krt, jos tää päivä lasketaan. Joo-oh, on siinä vähän noit opiskelujuttujaki ollu... :kippis1:

Ärrän täti huijas mua tuossa keväällä. Ladoin tiskille neljä twopackia siideriä, eikä täti veloittanut kuin neljästä tölkistä.

Äh saatana taas joku yritti juoda minua humalaan, onneksi yritin vastustella.

Huomenna iltapäivästä salille kuitenkin joss ei olo aivan karmea ole :whip:

Njaa, hajoitin vahignossa kahvipannun. Eipä siinä muuta kun aamusellla sitten korjaamaan.
Tämmöstä se on, otin 4 iltana hieman alkoholijuomia. Lauri Tähkä kuulosta yllättän hyvältä nyt...

Väärästä sängystä herääminen pahensi rapulaa taas yhden morkkiksen verran. Tupla :urjo:

Jesus vittu keskiviikosta asti baarissa överinaamaria hyhhyhyhyh "en koskaan enää..."

Tänään taas viihteelle. Nyt on kyl ollu aktiiviset 3viikkoa...

Vittu, iteki ottanu jostain kesäloman puolestavälistä nyt jokaisena viikonloppuna ainakin vähän. Parin viikon tauko alkas olee kohillaan..

Kaveriaki kerran S:n myyjä huijasi.. Osti mäyriksen ja myyjä veloitti yhdestä kaljasta :thumbs:

Viides paukku viskiä kohta tuhottu... Vauhti hyvä ja nousujohteinen.

Back
Ylös Bottom