Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
pystyn minäkin. olin viikon juomatta. viina oli helppo sulkea pois päästä. Mutta samalla kaikki muu alko mennä vituilleen kun ei illalla ollut sitä lääkettä..
ja kyllä mä sua ymmärrän. jos suosikkibändi on indica niin se on todella hyvä syy ryypätä..

Hyvä indica :5: :D
Oikeen naurattaa tää kommentti, "pystyn minäkin. olin viikon juomatta".Vittu mikä suoritus. Jos Indicalla on alkoholiongelma, niin kuka on niin helvetin tyhmä, että oikeen yllyttää häntä juomaan?!! Tsemppiä vaan sullekkin prayer :jahas: .

Ja asiaan. Eilen tuli tosiaan otettua aikas paljon. Oli jonkunnäkönen krapulakin pitkästä aikaa :). Se kyllä sitten tuli ja meni. Ostin äskön kaljaa kaupasta, kaveri meinaan täytti eilen 20... :dance::kippis1:

Edit. JP Fux: Se on viskipullo yhteen. No, eikai sitä kaikkea voi osata, roinahan pienentää aivoja jne....

En puhu kokemuksesta, mutta oon melko varma siitä, että useimmat jotka ryyppää tässä iässä muutaman kerran viikossa ei tuu menestymään elämässä ihan hirveesti.

Tottahan tuo ja mulla jonkun verran kokemustakin.

Kaks vuotta saatanan kovaa ryyppäämistä(>20 annosta kerralla monta kertaa viikossa=rutiinia) ja nyt oon jo alkanut huomaamaan kongitiivisten kykyjen laskua ja jatkuvaa epämääräistä fiilistä. Sen näkee joissain määrin päällepäin silloinkin, kun mä olen selvinpäin, etten mä ns. sylje kuppiin. Ja oon kuitenkin nuori kaveri.

Viime aikoina oon raitistunut(juomisesta johtuvan jatkuvan rahapulan takia(vaikka olikin viime viikolla kahden päivän putki)) ja oonkin nyt miettiny, että parempi lopettaa vielä kun voi. Eihän siitä loppujenlopuks oo ollut koskaan mitään hyötyä. Mitä on jäänyt käteen on vitusti laskuja(ja se jatkuva persaukisuus), rikosrekisteri ja "iloisia" muistoja mm. lukemattomista putkareissuissta, tappeluista, kännissä sanoituista ja tehdyistä ääliömäisyyksistä, etääntyminen sukulaisista, elämän paikallaan junnaaminen jne.

Ja sitten on se kierre: juot paljon--> arki on harmaata, masentaa---> juot lisää. Vittu. Itseään ei ole kiva tuhota, mutta toisaalta aina miettii, onko elämä selvinpäin pysymisen arvoista.

Ei sitä viinaa kai turhaan sanota viisasten juomaksi.

Että näin piti avautua tylsän, yksinäisen selvän(=vittumaisen) perjantai-illan kunniaks...

Kalsarikännit!

Taas mennään! Juicea ja Claptonia kuunnellen. Näyttäkää nille! Prayer ja Weak, juntit juopot öyäääfgädfgäää:kippis1:

Tottahan tuo ja mulla jonkun verran kokemustakin.

Kaks vuotta saatanan kovaa ryyppäämistä(>20 annosta kerralla monta kertaa viikossa=rutiinia) ja nyt oon jo alkanut huomaamaan kongitiivisten kykyjen laskua ja jatkuvaa epämääräistä fiilistä. Sen näkee joissain määrin päällepäin silloinkin, kun mä olen selvinpäin, etten mä ns. sylje kuppiin. Ja oon kuitenkin nuori kaveri.

Viime aikoina oon raitistunut(juomisesta johtuvan jatkuvan rahapulan takia(vaikka olikin viime viikolla kahden päivän putki)) ja oonkin nyt miettiny, että parempi lopettaa vielä kun voi. Eihän siitä loppujenlopuks oo ollut koskaan mitään hyötyä. Mitä on jäänyt käteen on vitusti laskuja(ja se jatkuva persaukisuus), rikosrekisteri ja "iloisia" muistoja mm. lukemattomista putkareissuissta, tappeluista, kännissä sanoituista ja tehdyistä ääliömäisyyksistä, etääntyminen sukulaisista, elämän paikallaan junnaaminen jne.

Ja sitten on se kierre: juot paljon--> arki on harmaata, masentaa---> juot lisää. Vittu. Itseään ei ole kiva tuhota, mutta toisaalta aina miettii, onko elämä selvinpäin pysymisen arvoista.

Ei sitä viinaa kai turhaan sanota viisasten juomaksi.

Että näin piti avautua tylsän, yksinäisen selvän(=vittumaisen) perjantai-illan kunniaks...

Kognitiivisten kykyjen laskua, tai oikeastaa väliaikaista alenemaa täälläkin, tosin tuntuu että kovast on menossa ohi, ku ei oo käyttäny päihteitä pitkään aikaan. 1kk3viikkoa ilman viinaakin.
kovin on sellaa ruvennu pelittää muisti taas siihen mallii ku nuorenpana, ja leikkaamaan järki paremmin. ja takana ryyppäämistä tosiaan sellanen 7 vuotta koko ajan ja noin 30 annosta viikkoon. Aineet vaihtunu välillä, teininä juotii kaverin kautta hommattuu pontikkaa, toisen kaverin isän kaikki viinat aina (se kaveri on latauksessa jo) ja ryypättii ku oli tylsää, arkipäivinä usein.
Sitte kiljua oli aina käymässä, ja sitä kiskottii iltapäivisin, ja kännissä oltiin aika joka päivä pahimmillaan, ja viikonloput aina.
Teininä tuli vietettyä ehkä just joku sunnuntai ja torstai juomatta mitään.

Sitte ku alko saamaa välillä ostettuja viinaksia, ni niitäkin välillä otin, mutta kiljua juotii. Join kyllä koko viime kevään kiljua, ku oli säästelykausi päällä.
Pahin putki oli viime syksynä, ku join 6 viikkoa koko ajan, ja olin joka ilta kännissä, aamulla krapularyyppy->salille->kouluun> juomaan.
koko 2000-luku tähän asti on mennyt siihen tahtiin että ennen tätä raitistumista oon ollu 2 viikonloppuu juomatta mitään täl vuostuhannel.

normaalitahti ol tähän asti maanantaina, keskiviikkona, perjantaina ja lauantaina. Joskus sillointällöin käytii torstaikännejä riipasemassa, ja sunnuntaina join ehkä kerran kuukaudessa jos oli oikein tylsää. Yleesä tul juotua 4iltaa viikossa ja ihan kunnolla, yleesä sellanen litra viiniä/kiljua ja pari bissee, tai jos oikein herkuteltii, ni sellain 4/5pulloa vodkaa.

Nyt en juo, ku haluan palauttaa elimistön normaali-tilaan, ja katkasta alkuusa alkavan alkoholismin. En kuitenkaan usko että oon saanu mitään pysyvää vahinkoa aikaisiksi. JA haluan tosiaan maksimoida älykkyyspotentiaalin, että pääsisin yliopistoon&pärjäisin siellä

edit: sellaa oon amatööri, etten vieläkää tiiä monta annosta on esim kossupullo. mä oon aina mitannu juomiseni viinadeseinä

edit kaks. siis mun 30 annosta on noin 30 lasillist esim kossubatteryy.

Kognitiivisten kykyjen laskua, tai oikeastaa väliaikaista alenemaa täälläkin, tosin tuntuu että kovast on menossa ohi, ku ei oo käyttäny päihteitä pitkään aikaan. 1kk3viikkoa ilman viinaakin.
kovin on sellaa ruvennu pelittää muisti taas siihen mallii ku nuorenpana, ja leikkaamaan järki paremmin. ja takana ryyppäämistä tosiaan sellanen 7 vuotta koko ajan ja noin 30 annosta viikkoon. Aineet vaihtunu välillä, teininä juotii kaverin kautta hommattuu pontikkaa, toisen kaverin isän kaikki viinat aina (se kaveri on latauksessa jo) ja ryypättii ku oli tylsää, arkipäivinä usein.
Sitte kiljua oli aina käymässä, ja sitä kiskottii iltapäivisin, ja kännissä oltiin aika joka päivä pahimmillaan, ja viikonloput aina.
Teininä tuli vietettyä ehkä just joku sunnuntai ja torstai juomatta mitään.

Sitte ku alko saamaa välillä ostettuja viinaksia, ni niitäkin välillä otin, mutta kiljua juotii. Join kyllä koko viime kevään kiljua, ku oli säästelykausi päällä.
Pahin putki oli viime syksynä, ku join 6 viikkoa koko ajan, ja olin joka ilta kännissä, aamulla krapularyyppy->salille->kouluun> juomaan.
koko 2000-luku tähän asti on mennyt siihen tahtiin että ennen tätä raitistumista oon ollu 2 viikonloppuu juomatta mitään täl vuostuhannel.

normaalitahti ol tähän asti maanantaina, keskiviikkona, perjantaina ja lauantaina. Joskus sillointällöin käytii torstaikännejä riipasemassa, ja sunnuntaina join ehkä kerran kuukaudessa jos oli oikein tylsää. Yleesä tul juotua 4iltaa viikossa ja ihan kunnolla, yleesä sellanen litra viiniä/kiljua ja pari bissee, tai jos oikein herkuteltii, ni sellain 4/5pulloa vodkaa.

Nyt en juo, ku haluan palauttaa elimistön normaali-tilaan, ja katkasta alkuusa alkavan alkoholismin. En kuitenkaan usko että oon saanu mitään pysyvää vahinkoa aikaisiksi. JA haluan tosiaan maksimoida älykkyyspotentiaalin, että pääsisin yliopistoon&pärjäisin siellä

edit: sellaa oon amatööri, etten vieläkää tiiä monta annosta on esim kossupullo. mä oon aina mitannu juomiseni viinadeseinä

edit kaks. siis mun 30 annosta on noin 30 lasillist esim kossubatteryy.
:offtopic: Miten on Indica nyt menny treenit, ku ei oo alkoholia käytetty?

kalsarikänni ja unibetissä hävitty about 15 egee. Mä on ihan v***n surkee pokerissa:rock::kippis1:

Ei sentään, nyt voitin 42 senttiä

Eikö tosiaan muita oo???

Vähän ehkä :offtopic:, mutta mulla on yks kaveri joka on kanssa todella ahkerasti kupitellu koko ylä-aste ajan. Ehkä kolme selvää viikonloppua koko ylä-asteen aikana, en tiedä ottiko myös viikolla, nykysin juo todella harvoin (ehkä kerran 2 kuukaudessa), niin kyllähän tuossa vähän huomaa ozzymaisia piirteitä, jumittaa välillä jne.

:offtopic: Miten on Indica nyt menny treenit, ku ei oo alkoholia käytetty?
Olkapää menny ilman selkeää syytä, penkki noin 35kiloa:jahas:
luulen että lepuutuksella paranee, välil kestää nostaa, ja sillon menee aika samoil ku ennenkin, mutta enpä oo koko kesänä pystyny penkkiä treenaamaan oikeastaan ollenkaan

Kyykky noussu sellanen 25 kiloo sarjapainois
Mave noussu sarjapainois 30 kiloa

Joo ja jaksaa tehä enemmän.

Sanoisin että selkeä hyöty. Jotenki tuntuu kanssa että ois vähän kiristynykkin

Kyykky noussu sellanen 25 kiloo sarjapainois
Mave noussu sarjapainois 30 kiloa

Tuohan on loistava nousu vajaassa kahdessa kuukaudessa!
Nyt jatkat samaan malliin vaan! :):5:

Ja topicciin, tänään kevyesti velliä, kaverin tuparit!

Niin no. Oli mulla maksimiykköset kummassaki nostossa ennen tätä jo 100kg+
enpä oo kokeillu ennätyksiä. sitte kokeilen ku menee 130kgx6 kyykystä.

mut jep. kyl mä luulen et opettelen joskus vielä sivistyneesee punaviinittelyy ilman jatkuvaa maksimikännihakuisuutta, vielä ei oo sen aika, ei onnistuisi.

silti, hauskaa iltaa vaan hummaillen niille jotka sitä aikoo tänään tehä!;)

Turku, humala, känniset exät, :urjo:. Potenssiin 15.

Jahas.
Jos toistais viime viikonlopun.
Eli kalsarikännit, rokin kuuntelua, paskoja juttuja+puolialastomia kuvia pakkikselle. Onneksi vartin päästä alkaa laatufutista Urheilukanavalta.
Ja noin, eka olut auki.

Yhden tähden jallu aukesi... Pullo punkkua odottaa vielä avaajaansa.

Aijai. Kylläpä jalluhuikka sitten osaakin tehdä hyvää kuuden päivän työputken jälkeen. nam :)

Back
Ylös Bottom