Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vittu,siis voi suurijakarvainennorsunvittu. 3,5 tuntia lämmittelin muijaa, ja pitkällisten nuolemisien/hyväilyiutten jälkeen päästiin vihdoi lähtemään kaverin kämpille. No noin 150 metriä enne kaverin taloa muijan POIKAVITUNYSTÄVÄ!?!?!?!! soittaa ja kaipailee muijaansa. Ei vaivautunut mul ekertomaan että on varattu!!"?#:wall: Vittu prkl stna. Kehtas vielä pyytää mut saattamaan piokaystäväsnä luo. JA SUOSTUIN STNA! Missasin tuheron 5 min viivyttelyn vuoksi. Tuo se vasta vituttaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :curs::curs::curs::curs::wall:

reilu peli on perseestä. Ja toisekseen, varattujen paneminen oiskin huono veto.

On tä ihan perseestä. Kaveri hoitaa muijia viikonloppu toisensa perään IRC-GALLERIAN avustuksella. WTF. Mä jään ilman vaik ei naamassa oo mitään vikaa. On tä niin väärin :D

joo niihän se alkas miulakii. koulut nimittäin. mut en kyllä vähennä juomista. kerta viikkoon on ihan hyvä jos vaan rahaa on.

kyllä ois mukava miitata. et ees asu hirmu kaukana, kai :D ei kai täältä savonlinnasta jyväskylään hirimu pitkä matka ees ole.

Niin no tasan 0,5 vuoden päästä mie oon täysi-ikäinen :) mutta siihenhän on vielä aikaa.. Kerta viikkoon ei oo kyl liikaa, kyl siinä kerkee myös lihallisesti kehittyä vaikka jotkut raittius-homot muuta sanoiskin :D

Nyt on juotu 9 bisseä ja reilut 4 paukkua, jossain vaiheessa vois mennä nukkumaan..

Yötriidistä poimittua:
Huppe sammui tuohon lattialle. Videorapsaa myöhemmin..

Kauhia darra. Just heräsin olohuoneen lattialta, aivan helvetin kipee selkä kyllä :jahas:
Pari lonkeroa aamupalaksi, muuta ei uskalla vetääkään, sisällä ei kestäs varmasti ku rapalan uistin...
Ryssä lähti just himaansa. Elvis burgeriki jäi testaamatta...

Ei pysty lukemaan tätä ketjua. Tulee paha olo..

Herrankristus sentään. Tulipahan toilailtua oikeen urakalla. Tai lähinnä soitettua musaa helvetin lujalla koko yö. Miksen osaa lopettaa ajoissa, miksen?! :david: Naapurit varmaan hakkaa mut sairaalaan kun törmätään.

Varotusta odotellessa, stana! Krapulaki melkoinen.

Krapula, ei ruokaa, yli promille mittarissa ei uskalla autolla lähteä syömään, Nälkä, päätä särkee, Yli 2kilometriä auki olevaan kebab-ravintolaan.

Siinä tiivistelmä aamun olosta.

Vittu,siis voi suurijakarvainennorsunvittu. 3,5 tuntia lämmittelin muijaa, ja pitkällisten nuolemisien/hyväilyiutten jälkeen päästiin vihdoi lähtemään kaverin kämpille. No noin 150 metriä enne kaverin taloa muijan POIKAVITUNYSTÄVÄ!?!?!?!! soittaa ja kaipailee muijaansa. Ei vaivautunut mul ekertomaan että on varattu!!"?#:wall: Vittu prkl stna. Kehtas vielä pyytää mut saattamaan piokaystäväsnä luo. JA SUOSTUIN STNA! Missasin tuheron 5 min viivyttelyn vuoksi. Tuo se vasta vituttaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :curs::curs::curs::curs::wall:

Elä sie huoli! Elämää tää on vaan.;):thumbs:

Raju olo, pari päivää Jyväskylässä ralleissa. Itse rallia tuli nähtyä n. puolen tunnin verran. Reissun ehdoton kruunu oli Seppo Kopran näkeminen elävänä, ulkonäkö ei pettänyt sitä mielikuvaa mitä olen miehestä saanut. Viikset ja kaikki.:D

Mielenkiintoinen yö tulossa.

Ankkarockissa mie...
Vieläkin huuhuttaa. Mutta oli kivaa olla viikonlopun ajan voittamaton ja kuolematon. Tätejäkin koitin iskeskellä. 3:n promillen henkiset alasviennit eivät onnistuneet. En ollut kuitenkaan kauhean tosissani.
Olivat pelkkiä suorituksia ilman tunnetta. Niinkuin kankkuspano/vapari treeni ilman mustelmia.
Kyllähän toi 69 eyes oli rockimpaa kuin Hanoin sukkahousu rock.
Ja N I N oli hyvä. Piti vielä junasta päästyä mennä yhden aikoihin Tauko baariin. Jukeboxiin Misfitsit, Alice in chains ja Elvarin In the ghetto. Mites se menikään? "as the snow falls.."
Nyt voisi mennä hietsuun pötkölleen. Tai baariin? Tai Baariin? Baariin.
Hietsuun. Hietsuun muutaman bissen kaa? Baariin hiekan kaa?
Hiijohoi.

Tai lähinnä soitettua musaa helvetin lujalla koko yö. Miksen osaa lopettaa ajoissa, miksen?! :david: Naapurit varmaan hakkaa mut sairaalaan kun törmätään.

Tätä mä just ihmettelen. Mikä siinä oikein on, että 99% ihmisistä ei uskalla mennä huomauttamaan, jos poppia luukutetaan keskellä yötä? Yhtäkään kertaa en ainakaan itse ole vielä saanut asiatonta vastaanottoa ovikelloa soittaessa ja uskon, että kyseiset asukkaatkin hoitavat asian mieluummin tuolla tavalla kuin varoituksella.

Kalsarikännit! Kattelen tässä Madventuresin kakkoskautta ja juon Karhua, eli hyvin pyyhkii. :thumbs:

Ensimmäinen duunipäivä kesäloman jälkeen. Haukuin duunarit ja lähdin kesken päivän treenaamaan ja sitten terassille. Tuli istuttua noin kahdeksan tuopin ajan eli noin 15.30-20.30 ja sitten himaan syömään tonnikalaa + litra kevyt-Spriteä ja pari Asperiiniä.

Back
Ylös Bottom