Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Eka viikonloppu pitkään aikaa selvinpäi, sekii menee töissä.

~20 olutta ja nyt limingan uskomattomaan valkosipuli-iltamaan :hyper:

Pullo punkua ja nyt 4. lapin kulta 0.5l menossa. Kalsarikänni:D

keiko keiko. onko sinulla suruja kun juot? tule istumaan polvelleni niin keskustellaan :)

Jp.. Olet rakas :haart: Mutta kesäloma loppuu kohta ja se on syy miksi juon nyt usein. Kun koulut alkaa on tarkoitus juoda 1-3 kertaa kuussa maksimissaan. Ja reenitkin alkaa kohta, sitä odotan tosi kovasti :) JP meiän on pakko miitata joskus kun oon täysi-ikäinen :D

Nyt on 9 bissee ja 2 jägerpaukkua mennyt, vielä on pakko ottaa vähäsen. Aidot kalsarikännit, oon nimittäin boksereissa ryyppämässä.

Jp.. Olet rakas :haart: Mutta kesäloma loppuu kohta ja se on syy miksi juon nyt usein. Kun koulut alkaa on tarkoitus juoda 1-3 kertaa kuussa maksimissaan. Ja reenitkin alkaa kohta, sitä odotan tosi kovasti :) JP meiän on pakko miitata joskus kun oon täysi-ikäinen :D

Nyt on 9 bissee ja 2 jägerpaukkua mennyt, vielä on pakko ottaa vähäsen. Aidot kalsarikännit, oon nimittäin boksereissa ryyppämässä.

joo niihän se alkas miulakii. koulut nimittäin. mut en kyllä vähennä juomista. kerta viikkoon on ihan hyvä jos vaan rahaa on.

kyllä ois mukava miitata. et ees asu hirmu kaukana, kai :D ei kai täältä savonlinnasta jyväskylään hirimu pitkä matka ees ole.

Ei jumaleisson! Ootteko ajatellu että on vittumaista katella kun muut juo?! Minä oon ja kävin hakemassa 6-päkin teboililta:kippis1:

Vittu,siis voi suurijakarvainennorsunvittu. 3,5 tuntia lämmittelin muijaa, ja pitkällisten nuolemisien/hyväilyiutten jälkeen päästiin vihdoi lähtemään kaverin kämpille. No noin 150 metriä enne kaverin taloa muijan POIKAVITUNYSTÄVÄ!?!?!?!! soittaa ja kaipailee muijaansa. Ei vaivautunut mul ekertomaan että on varattu!!"?#:wall: Vittu prkl stna. Kehtas vielä pyytää mut saattamaan piokaystäväsnä luo. JA SUOSTUIN STNA! Missasin tuheron 5 min viivyttelyn vuoksi. Tuo se vasta vituttaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :curs::curs::curs::curs::wall:

Respectit vain kaikille jotka jäävät illan lopuksi ilman. Itse seurustelen ja nyt ylittyi jo viikko että olen ollut ilman. Känni saa ihan uuden merkityksen kun himot alkavat taas pakottaa. Mainosten eukot alkavat näyttää hot-hot taas kerran. :D

Back
Ylös Bottom