Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Promilleista viis, jos tekee kuten Cebi kertoo ja yksin juo litran viinaa puoleen tuntiin niin siinä on kyllä itse kullakin alkoholimyrkytys aika lähellä. Ei nuoret sentään mitä tahansa kestä.

Kyllä yläasteikäisenä jannut veteli puolen litran viinan illassa, eikä edes ollut paskana. Kovasti riippui jätkästä, itsellä riitti kanssa sikspäkki tai viinipullo että oli jo kohtuu makuuasennos. Jos aikoja sitten itseäni 20kg kevyempi tyttö käytännössä pystyi juomaan mut pöydän alle aina kun halusi. Mutta ei muuten enää :D

Promilleista viis, jos tekee kuten Cebi kertoo ja yksin juo litran viinaa puoleen tuntiin niin siinä on kyllä itse kullakin alkoholimyrkytys aika lähellä. Ei nuoret sentään mitä tahansa kestä.

Silloin joskus kun sen litran lekan veti huiviin puoleen tuntiin niin kyllä se ylös tuli tunnin sisään. Tiedä sitten et paljon siitä ehti imeytyä... Näitä kertoja ei kuitenkaan ollut kun jotain muutama... Kyllä se litra meni jonain kertoina ihan illan aikana, et jotain 6 tuntia tjsp. mut siitäkin on kauan... Nyt on jo niin :wanha: et se on puolikas ja nukkumaan... Ja sekin aika harvoin, tänä vuonna juonu jotain 6 kertaa... Eikä täs enää ennen vuodenvaihdetta ainakaan juoda mitään kun dieetti alkaa...

Itselleni riittää vieläkin mäyräkoira tai puolen litra viina pullo, jonka jälkeen heittää päässä aivan tarpeeksi. Toisaalta monet minua kymmenen kiloa vähemmän painavat kaverini juovat 0,7 pullon ilman että niistä huomaa humala tilaa lähes ollenkaan. Riippuu todella paljon ihmisestä.

Itselleni riittää vieläkin mäyräkoira tai puolen litra viina pullo, jonka jälkeen heittää päässä aivan tarpeeksi. Toisaalta monet minua kymmenen kiloa vähemmän painavat kaverini juovat 0,7 pullon ilman että niistä huomaa humala tilaa lähes ollenkaan. Riippuu todella paljon ihmisestä.

Kyllä se on just näin! Se, miten alkoholi käy kulmaan, riippuu ihmisestä.

Eikös se muuten ole väärä oletus, että viinapää kehittyy, mitä vanhemmaks tulee ja mitä enemmän juo, niin kun joku täällä väitti?

Eikös se muuten ole väärä oletus, että viinapää kehittyy, mitä vanhemmaks tulee ja mitä enemmän juo, niin kun joku täällä väitti?

Samasta viinamäärästä tulee kyllä kokeneemmallekki dokulle yhtä paljon etanolia vereen, mutta humalaan taitaa tavallaan tottua kun sitä tarpeeksi "treenaa". Alkometrissa saman viinamäärän jälkeen tulos on kuitenki sama, vaikkei siltä tuntuisikaan.

Onkos noissa viron viinakaupoissa myytävissä viinoissa suuria eroja?
Ajattelin tota Talu viin:ä hankkia ja sit siellä on nää perus viru valget ja saarenmaat. Toi talu on jonkun verra halvempaa...

Itellä meni ainakin 15 vuotiaan se 0,7 leka perus helposti n. 4 tunnissa... Eka puol pulloa meni aina siihen alle 45 minsaan, mut sitten se tahti rupes hidastuu. Ja painoa oli n.52 kg.

Nyt ollut taukoa, mutta viimeks kun baariin menin, vedin pohjille 0,7 suomiviinan, en tietenkään raakana, mutta silti mielestäni se on jo liikaa, ei humalan kannalta, vaan iha terveyden :D

Eilen olin "yhdellä" (Join 5 kaljaa). Onneks join välissä vettä ja kahvia, etten ollu oikeestaan koko illan aikana kunnolla humalassa, eikä siis ole krapulaa. Kohta pitäs salille lähtee ja sit illemmalla pelaamaan!

Joo kyllähän sitä taas tuli käytyä radalla :rock: ihan perus hauskaa oli, onneks ei siirrytty onnelaan vielä illalla:) säästy rahat ja ei darraa

Eilen olin "yhdellä" (Join 5 kaljaa).. ..eikä siis ole krapulaa...
Eihän siksarist nyt tuu koskaan krapulaa :D

Keiko- sanoi:
Hyvä humala + puhelinnumero + rahaa meni 0e = hyvät pippalot Tänään kaverin synttäreille
mis on noi hyvii bileit?:D

Hyvä humala + puhelinnumero + rahaa meni 0e = hyvät pippalot :D Tänään kaverin synttäreille.

Hirvee vitutusrähinäkaatokokänni + puhelinumero käräjäoikeuteen + kaikki meni, omat ja vieraat = vittu perkele saatana.:david:

Nii ja sitten avaat krapuloissas telkkarin, niin siellä joku avaruusolento merikukka "imetyt nännit" meriläinen selittää että lepsuille spermaa! TANA! Elä tässä nyt sitten sivistyneesti.

Tex Willeristä löydän onneksi aina piilopaikan:
Sangre del diablo!
Vamos!
Kirous kaikille Rangereille!
Voi hornan lieskat!
Suuri Potifar!
Vanha kameli!
Metusalem!
Kuole gringo, Pang, Pang!:david:

Back
Ylös Bottom