Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Promilleista viis, jos tekee kuten Cebi kertoo ja yksin juo litran viinaa puoleen tuntiin niin siinä on kyllä itse kullakin alkoholimyrkytys aika lähellä. Ei nuoret sentään mitä tahansa kestä.
Itselleni riittää vieläkin mäyräkoira tai puolen litra viina pullo, jonka jälkeen heittää päässä aivan tarpeeksi. Toisaalta monet minua kymmenen kiloa vähemmän painavat kaverini juovat 0,7 pullon ilman että niistä huomaa humala tilaa lähes ollenkaan. Riippuu todella paljon ihmisestä.
Eikös se muuten ole väärä oletus, että viinapää kehittyy, mitä vanhemmaks tulee ja mitä enemmän juo, niin kun joku täällä väitti?
Onkos noissa viron viinakaupoissa myytävissä viinoissa suuria eroja?
Ajattelin tota Talu viin:ä hankkia ja sit siellä on nää perus viru valget ja saarenmaat. Toi talu on jonkun verra halvempaa...
Ei tässä nyt oo tarkotuksena mitää alkaa nössöilemään tollasten vaniljoitten kanssa.:D Omat sekotukset sit jos haluaaosta Y2K vaniliaa, se on jees ja katu uskottava puteli
ihan perus hauskaa oli, onneks ei siirrytty onnelaan vielä illalla
säästy rahat ja ei darraaEihän siksarist nyt tuu koskaan krapulaa :DEilen olin "yhdellä" (Join 5 kaljaa).. ..eikä siis ole krapulaa...
mis on noi hyvii bileit?:DKeiko- sanoi:Hyvä humala + puhelinnumero + rahaa meni 0e = hyvät pippalot Tänään kaverin synttäreille
Hyvä humala + puhelinnumero + rahaa meni 0e = hyvät pippalot :D Tänään kaverin synttäreille.

Tex Willeristä löydän onneksi aina piilopaikan:
Sangre del diablo!
Vamos!
Kirous kaikille Rangereille!
Voi hornan lieskat!
Suuri Potifar!
Vanha kameli!
Metusalem!
Kuole gringo, Pang, Pang!![]()