Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ja toi hölkkiksen puoli litraa on ihan perusseti kolleille tosa iässä, moista muistelisin. Toki potusta nyt tarjotaan ehkä parit napsut tai muuta, mutta heittämällä noita on juotu tossa iässä.

Sie varmaan painoit siinä iässä jo sen 120 kiloa? :D

toi hölkkiksen puoli litraa on ihan perusseti kolleille tosa iässä, moista muistelisin. Toki potusta nyt tarjotaan ehkä parit napsut tai muuta, mutta heittämällä noita on juotu tossa iässä.

Näinhän se meni, eikä toi ollu edes kova toi puolikas, sellanen "hyvä meisinki"-setti. Mut sit ku vedettii niit nollaseiskoi ja joskus kilosii, parhaimmillaan puoleen tuntiin koko puteli!! Hyh hitto ei nimittäin enää menis! :lol2:

Sama kyssäri kyl tolle RRkallelle, että on tainnu painaa aika paljon toisin kuin hölkkääjä 46. Sillä saat olla aika sankari, jos huitelet neljäs promillessa hyvässä kunnossa :jahas:. Kun normaali ihminen saa siinä vaiheessa jo alkoholimyrkytyksen.

Sama kyssäri kyl tolle RRkallelle, että on tainnu painaa aika paljon toisin kuin hölkkääjä 46. Sillä saat olla aika sankari, jos huitelet neljäs promillessa hyvässä kunnossa :jahas:. Kun normaali ihminen saa siinä vaiheessa jo alkoholimyrkytyksen.

Et sä millään vitun nettimittarilla voi kertoa paljon niitä promilleja oli.

No mäyris on ihan perussetti 13v+ ikäselle.

jotenkin kuulostaa siltä, että mukanaa on pientä kalamiehen lisää. Tommonen vanttera 40kg 13wee ei kyllä normisettinä mäyristä. Mä painan sen 90kg ja olen silti suhteellisen juovuksissa 12 kaljan jälkeen. Enkä kuuluu ryhmään jotka juovat kerran pari vuodessa :jahas:. Aika huolestuttavaa on jos oikeasti kakarat kittaavat aikuisten settejä.

En mä sitä kiellä, että eik sitä ite olis penskana tullut juotua, mutta tuollaiset nyt pidetään pitkä tauko ja samalla tarkoitetaan kuukautta kuullostavat vanhan pierun korvaan aika surulliselta :(.

Painoin juu vajaa 120 tossa iässä. Mutta itse muistan ainakin 8 luokan päätösjuhliin varatun setin, se oli 8 karjalaa ja kossupullo, aikaa meni noin 3 tuntia ja sitten ostettiin lisää kaljaa yhdeltä kaverilta. Ikää se 14. Meinaan vaan että kyllä tollasia settejä menee junnuilla kevyesti.

Kossupullosta kun tuppaa tossa iässä menemään abaut desi muille pohjina, huikkina ym. Sitten joka bissestä jätetään pohjat kaverille, eli noin kahdeksasosa pullosta. Siihen päälle useimmiten 1-2 kaljaa jotenkin vekslataan ja vaihdetaan sekä yksi menee rikki. Eli noin neljänneksen-viidenneksen saa keskimäärin ottaa pois alkoholimääristä 15-vuotiailta mitä sitten tosissaan tulee kurkusta kipattua.

Sitten vielä aikatekijä, mennään 7 kemuihin Kaisan luokse ja sieltä jossain vaiheessa diskoon ja takasin, klo 3 ollaan kotosalla. Juontiaikaa 8 tuntia ja juotavaa käytänössä 4 desiä votkaa lantrattuna vitunmoisella määrällä jaffaa. Eipä se sitten niin shokeeraavaa olekaan.

Tämä siis kokonaisuudessaan fiktiivinen idea, mutta aika yleisen linjan mukanen omassa nuoruudessani. Ja juu, käytin aivan liikaa alkomahoolia silloin ja vieläkin, parempi olisi kaikkien juoda niin vähän kun suinkin. 15 v. vaan nykyään ottavat joka toinen viikonloppu iso osa, minkäs teet.

Et sä millään vitun nettimittarilla voi kertoa paljon niitä promilleja oli.

Ei tietenkään voi, mutta ne on keskiarvoja. Niinkuin sekin, että alkoholia palaa gramma per kymmenenkiloa painoa. Ja kyseisellä tavalla saa parhaan viitteen niistää promilleista, että jos herralla on parempia ehdotuksia nii anna tulla kertoen.

Ei tietenkään voi, mutta ne on keskiarvoja. Niinkuin sekin, että alkoholia palaa gramma per kymmenenkiloa painoa. Ja kyseisellä tavalla saa parhaan viitteen niistää promilleista, että jos herralla on parempia ehdotuksia nii anna tulla kertoen.

Unohda nyt ne promillet ja niiden laskemiset. Ei niillä promilleilla niin väliä ole, toisilla vaikuttaa alkoholi erilailla kun toisilla. Joku saattaa juoda kolme keppanaa ja olla "ihan kännissä". Joku toinen ton ikänen juo mäyriksen eikä tunnu vielä missään. Sillon ei prommillet vaikuta vittuakaan.

jotenkin kuulostaa siltä, että mukanaa on pientä kalamiehen lisää. Tommonen vanttera 40kg 13wee ei kyllä normisettinä mäyristä. Mä painan sen 90kg ja olen silti suhteellisen juovuksissa 12 kaljan jälkeen. Enkä kuuluu ryhmään jotka juovat kerran pari vuodessa :jahas:. Aika huolestuttavaa on jos oikeasti kakarat kittaavat aikuisten settejä.

En mä sitä kiellä, että eik sitä ite olis penskana tullut juotua, mutta tuollaiset nyt pidetään pitkä tauko ja samalla tarkoitetaan kuukautta kuullostavat vanhan pierun korvaan aika surulliselta :(.

no se nyt on ollut jo pitkään tiedossa, että yhä nuoret juo yhä enemän, eikä mitään lastenannoksia enää tunneta: 13v ja 18v juo yhtäpaljon, ja viinapää paranee juodessa _ annokset vaan kasvaa

Se on jo aika iso määrä 50 kiloiselle.

Kaatuikohan sittenkin puolet rinnuksille? :D

puolet join puoleen tuntiin. lopuista en muista muuta ku et join sitä vielä sen jälkeen.

Niin ja ilman blandista ja kaveri veti kanssa :)

Oltiin kyllä suht fucked up

siis syy miks ei blandattu oli se et ei ollu mihin blandata eikä toista pulloo mihin kaatais sen sekotuksen

puol litraa pöytistä + muutamia oluita kuului myös itsellä yläaste aikaan. eli kyllä ainakin mulla menee läpi. tosin useasti illat päättyi pitkään sylkeen jos nopeasti erehtyi kippamaan.

Olin suurimman osan yläasteesta noin 50-55kilonen pikku kynis. Sillon joku max8 kaljaa oli kyllä riittävä, oksennukseenkin asti jopa. Ja juomat juotiin monessa tunnissa.

Näyttää olevan pakkiksella aika kovia äijiä ku uppoo puol litraa vinaa ja parit bisset eikä tunnu missään :david:.

jep, täällä kirjottelee vaan pahimmat densut joiden päivä vasta käynnistyy tollasista pikku määristä "robotti limsaa"..

:kippis1: ota morkkikseen

Yläasteella riitti kyllä 6-packi varsin hyvin itelle, tosin taisin juoda ehkä pari kertaa yläasteella. Tuosta 0,5 viunapullosta olisi varmaan silloin lähtenyt taju.

Eka känni joskus kasi-ysiluokalla...
Meillä oli kori kaljaa kolmeen pekkaan ja omaa osuuttani en pystynyt kokonaan juomaan...laattahan siinä lensi mutta estot hävisi:D
Painoa tuolloin oli jotain +75

Back
Ylös Bottom