Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Pitkästä aikaa tähän threadiin. frendi soitti ja sanoi olevansa matkalla Helsinkiin. Piti sitten välittömästi käydä hakemassa kolme siideriä tähän prison breakin kylkeen, kylläpä maistuu hyväle :)

Lonkero on hyvää. :kippis1:
Mut siihe mallii et huomen salille :whip:

Nuo känniavautumiset on aina ihan parhaita.:rock: Itsekkin selitän kavereille kännissä kaikenlaista paskaa, mutta onneksi ei oo ollu pakkotoisto ikinä auki kun oon ollu kännissä.

Juhuu. Nyt oli kone auki. Tulin just ryyppäämästä. Vittu meinas joku vitun saatanan pilvben polttaja sienien syöjä vetää mua turpaan. Tuli naaman eteen potkiin ilmaan ja sano että tieksä mitä mä harrastan. Vittu kun vittuttaa etten lyöny sitä homoa saatana perkele. Noh en tykkää kuitenkan tapella.

Ps. Huomenna baariin.

Nonni..ny en kuukautee kyl taas juo..
klo 11. elämäni ekat lukkopainiharkat ja aika löylytystä on tulossa. Onneksi sentään heräsin ajoissa kun olin pihalle menny nuq

Jees, tapoin eilen flunssapöpöjä juomalla muutaman lasin punaviiniä, hyvää oli. Tänään kaverilla on pileet, eli illalla taas tehdään tuttavuutta punaviinin kanssa. Punaviini on hyvää ainetta.:haart: :kuola:

Takana kaksi viikonloppua kuivin suin. Se on mulle melko pitkä aika. Nyt menossa toinen olut, ja kossupullo sekä herkkuperselantrinkit odottavat sekoittajaansa. :kippis1:

Pohdin hyvin vakavasti kaapissa olevan viskipullon korkkaamista. Tekosyynä alkoholin nauttimiseen kävisi vaikka rankan työputken menestyksekäs suorittaminen.

Eiköhän tämä asia ole jo päätetty. :narsk:

Yksin... Kymmenen tölkkiä KOFF:ia... Pullo valkkaria... Broidi ja kaverit tulossa saunaan... Pullo minttuviinaa... Mannerheim-vodkaa ja colaa... Baariin... Tuntuu etenevän hyvin tää ilta... Nyt ollaan tossa valkkari kohdan lopussa...

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖ... taas mennään, naapurin tytön 19vuotis synttäreillä... kaveri ilmoittaa pian että se ei pääse tänään lähtemään.. noh, mää meen sitten yksinään 13 alle 20vuotiaan kanssa baariin.. irstasta

kalsarikänni paras känni... :)
itse itseäni tehostaen. Kalsarikänni on oikeasti paras känni :)
Alankohan muuttumaan erakoksi kun viimeisen neljän päivän aikana oon käynyt ihmisten ilmoilla vaan hakemassa lisää kaljaa ja tupakkaa ja muuten oonkin ollut omissa oloissani kotona? Ehkä hyvä niin...

Voe perkele hguamen on vaarmaa krappis..................

edit: ei mut onneks ostin tänää huomiseks irtokarkkei, tosin syön niitä parhaillaan jo nyt :lol2:

Jos alkoholin vaikutuksen alaisena on hyvä olla, niin eikai se ole sen säälittävämpää kuin reuhoa räkä poskella savuisessa teinihelvetissä ja olla illan päätteeksi vielä enemmän kännissä ja kuitenkin yksin :)

Back
Ylös Bottom