Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vastoin suunnitelmia järjestin itseni känniin. No, eipä täs mitään, päissään Pride-matseja oli silti ihan jees katsoa, ja höpöteltiin vellosen kanssa mielenkiintoisia. Mutjoo, öitä. Katotaan onko huomenna pouta vai darrelli.

Vastoin suunnitelmia järjestin itseni känniin. No, eipä täs mitään, päissään Pride-matseja oli silti ihan jees katsoa, ja höpöteltiin vellosen kanssa mielenkiintoisia. Mutjoo, öitä. Katotaan onko huomenna pouta vai darrelli.
Sori kun houkuttelin :)

Mut ei kai noilla määrillä hirmu darraa saa aikaan. Toivottavasti. Öitä vaan kaikille yökyöpeleile, tää livahtaa kans koisimaan.

No huh huh...

Millonkohan sitä oppii ettei ns "kiinniotto" känneissä ole mitään järkeä! Kauheella sykkeellä join itteni humalaan puolenyön jälkeen kun kaverit oli ehtinyt edelle...

Rommia, kermalikööriä, jägermeisteria ja lonkeroa. Melkein riittävästi. Olo on sitten sen mukainen:urjo: Nuo kirkonkellotkin soi sopivasti taustalla...

Mut ei kai noilla määrillä hirmu darraa saa aikaan. Toivottavasti. Öitä vaan kaikille yökyöpeleile, tää livahtaa kans koisimaan.
Juu, ihan kohtuuhapessahan tässä on. Henki haisee kolme viikkoa yhtä mittaa käytössä olleelta sukalta ja pää tuntuu siltä, että ei ole vielä päättänyt onko se kipeä vai ei, mutta muuten olo on hyvä. Oli hyvä reissu. :)

Peruskanuuna käynnissä. Ihme haavoja käsissä, ei mitään tietoa mistä ovat tulleet. Väsyttää ihan vitusti. Aivan typerää touhua.

Mikä e juttu olikaan että järjestin itseni vastoin suunnitelmia känniin... Noh, koulut alkaa taas :D

Humalassa kohta alan olemaan minäkin. Pidemmähkön tauon jälkeen taas kalja maittaa. Äsken meinasin reffi-ilmoituksen väsätä , mutta totesin että se ei pikkupöhnässäkään ole hyvä idea. Selvänä en joko uskalla sellaista väsätä tai sitten ei vain kiinnosta alkaa kuluttamaanj energiaa uusiin ihmissuhteisiin. En ole tarkemmin itseäni analysoinut sen suhteen, vaikka ajatellut maailman menoa paljonkin viime aikoina olen kun VITTU sairastuin vkavaan tautiin saatana kun se voi ihmistä vituttaa. Onneksi on noita ystäviä olemassa.

Hyi kuolema tätä oloa. Ei kyllä itseasiassa oo edes paha olo, mutta kun ei muista mitään niin vähän kuumottaa. Tuli vähän rymyttyä, illan viimeset muistikuvat on siitä kun pelattiin capsia ja jouduin juomaan viisi tuoppia putkeen. Ei hyvää päivää. En ehkä edes halua tietää mitä tein..

En mä mikään jumala oo, mä oon kylteri!

Huh huh,alkaa taas elämä voittaa.Tuli viikon treeni tauko biletyksen takia mutta elämä on laiffii ja sainpas kuin sainkin pillua pariltakin gimmalta jos nyt saa mainita... :)

Tänään taas keppanaa piitkästä aikaa. Mutta vain sen verran että jaksaa huomenna taas töihin mennä. Ei tarvii montaa näin amatöörinä ottaa että alkaa jo nousta päähän. :D Pitää vähän parannella tolla kaljalla näitä elisen treenin aiheuttamia kipuja ;)

Keittoo meni ihan hyvin tossa. Kaveri hyppäs sit reppariin ja kaaduin suoraan naamalteen asvalttiin, 3 hammasta poikki, kieleen joku haava, hampaat läpi sekä ylä että alahuulesta. Vasen olkapää otti kans hittiä, vihloo homona. Eli tikkejä ja järkyttävän ihanaa hammashuoltoa luvassa <3

Keittoo meni ihan hyvin tossa. Kaveri hyppäs sit reppariin ja kaaduin suoraan naamalteen asvalttiin, 3 hammasta poikki, kieleen joku haava, hampaat läpi sekä ylä että alahuulesta. Vasen olkapää otti kans hittiä, vihloo homona. Eli tikkejä ja järkyttävän ihanaa hammashuoltoa luvassa <3

jep,kirveellä etusormi päreiks,että silleen...nyt vasta hapan maistuukin..

Et ihan hyvä meininki...
Mut asiaan.. Eli thredin aloitusviestiin!
1. Syy miksi olet juonut
-Tänään on hyvä päivä olla keitolla. Olkapääkin hajos eilen.

2. Mitä olet juonut
-Toistaiseksi lippuviinaa.

3. Miksi olet juonut
-Kaikki muijat on paskoja. Aivan kaikki ja TÄYSIN paskoja. Poikkeuksetta. Uutta todistusaineistoa hankittu roppakaupalla. Tai no ei ne kaikki välttämättä oo?? :haart:

4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
-Kts. kohdat 1. ja 3.

5. Ja kuka tappoi Kennedyn
-Vitustako minä tiedän. Miten ois naapurin Pena?? En mä muista ku synnyin vast -84!

Back
Ylös Bottom