Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hetki sitte oli ensipurasu :kippis1:Jahas, tänään ois vissiin sitten :kippis1: vaihteeksi
kaverin synttäreitä viettämässä, kaveri tä-yttää 18..... porukat lähti saunaan, mut mä oon vaan koneel, huonosrti menee :davuid:.. Huomen normipäivä eli röitä, mitäköhän tästä tuilee? Vastaus: ei mitään
. Vinaa riittää vaikka muilöle jaakaamiseks... hyvää maanantain aamuöytä, tää kaveri lähtee juhlii, saa nähdä mikä kunto on hommmenna töissä
Hyvää houmentaaaaah/yöta pakkislaiset. Nyt tämä kaveri on niin jurrissa kun pystyykaverin synttäreitä viettämässä, kaveri tä-yttää 18..... porukat lähti saunaan, mut mä oon vaan koneel, huonosrti menee :davuid:.. Huomen normipäivä eli röitä, mitäköhän tästä tuilee? Vastaus: ei mitään
. Vinaa riittää vaikka muilöle jaakaamiseks... hyvää maanantain aamuöytä, tää kaveri lähtee juhlii, saa nähdä mikä kunto on hommmenna töissä
![]()
Fuck......
:wall:
Jos sitä kohta aloittelisi ottamaan pohjia ja sitten vaan baariin ja tanssimaan
Eipä ainakaan tähän mennessä ole seurasta ollut pulaa, vaikka ihan pelkästään on tullut tanssittua eikä kertaakaan ole tullut mentyä varsinaisesti iskemään ketään... Tai ehkä se vaan johtuu juuri tuosta asenteesta :thumbs:Jaahas... Kaupungille piti mennä juomaan, mutta tottakai ilma näyttää sen verta kostealta, että baariinhan sitä pitäisi eksyäJos sitä kohta aloittelisi ottamaan pohjia ja sitten vaan baariin ja tanssimaan
Eipä ainakaan tähän mennessä ole seurasta ollut pulaa, vaikka ihan pelkästään on tullut tanssittua eikä kertaakaan ole tullut mentyä varsinaisesti iskemään ketään... Tai ehkä se vaan johtuu juuri tuosta asenteesta :thumbs:
Ei nyt kauheasti ole tullut baareissa ravattua, mitä nyt sillon tällöin käyty. Mutta ensinnäkään en näytä lähellekkään 16 vuotiaalta ja toiseksi varalta on vielä tutun paperit, niin ei paljon tarvitse sisäänpääsystä huolehtia 
. Hyvät perjantait vaan kaikille! :thumbs: