Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Se on siinä!! vittuko osaa ollla humalassa. Over And Out! hyvät jatkot kaikille! Hölkkääjä ottaa vielä tosissaan kuitenki, ja NGV kans:)

Jesus Christ.... Ei salee enää koskaan... Tänäänki vielä paska olo ja kohta pitis mennä treenaamaan :whip:

Heh :D enkä mä edes ollut se pahiten humaltunu... :kippis1:

Jesus Christ.... Ei salee enää koskaan... Tänäänki vielä paska olo ja kohta pitis mennä treenaamaan :whip:

Siis voin luvata sulle, että alta vuoden (reilusti) juot seuraavan kerran. Aivan varmasti.
Noinhan siinä aina käy. Harvempi osaa ottaa aluksi tarpeeksi vähän. Osa ei koskaan.
Sitäpaitsi jätkällä oli oikeen kunnon syykin juoda ja kunnolla. Turhaan tänään meet reeneemaan, huomenna sitten.

Ja onnea :kippis1:.

edittii. pientä korjailua...

Hyi helvetti, melkein lentää tätä lukiessakin pirjo, kun muistelee miten tajuton olo siitä ekan kuppitelun jälkeen jää. :D :urjo:

Miksiköhän ihmeessä sitä eilen piti sitten ratketa juopottelemaan?!:wall:
Pari viikkoa sitten päätin, että nyt alkaa muutaman kuukauden alkoholiton kausi, mutta eihän se päätös näköjään taas pitänyt..
Illalla treenaamaan vaikka saisin sydärin!!Prkl.:curs:

Hyi helvetti, melkein lentää tätä lukiessakin pirjo, kun muistelee miten tajuton olo siitä ekan kuppitelun jälkeen jää. :D :urjo:

Minun eka kunnon känni tuli Jack Danielsin avulla. Hyi helvetti, vieläkin meinaa tullä yrjö kun haistaa JD:tä:D

Kevyttä hupsuttelua - ehkä noin mäyris päätetty päiviltä ... toistaiseksi ...

:rock:

Kauhee krapula....

Join koska oli tänään konfirmaatio. Olen hiemasti humalassa. TUlin jo kotiin. Paha olo vähän. En tiedö miksi. JOin koska olen onnellinen ettäkonfirmaaitio on ohi :P...

No niin mäyräkoira mahassa, tuleeko siitä reilu 1000kcal vai? Josko ottais vielä muutamat möykyt vielä niin oispa sitten huomenissa töihin mennessä sopivan turvoksissa..

Juotu on, baarissa kävin hetken, mutta eipä siellä just leikatulla jalalla jaksa olla, palaillaan asiaan ku ollaan kunnossa :D

Eilen tuli vedettyä ihan huolella överiksi, illan kruunasi tyylikäs laskeutuminen pyörän satulasta naamalleen asfalttiin. Huuli aukesi ja verta sai syljeskellä ihan tosissaan. Tämän jälkeen vielä baariin, loppuillasta ei mitään muistikuvia. Syytän kaikesta boolia, jonka volttimäärät taisivat olla aika hurjia.

Tänään piti käydä baarissa todistamassa itselle että illasta voi selvitä ihan kunniallakin. Irkkupubi, mies ja kitara ja muutama Guinness. Kivaa oli ja taidan huomennakin muistaa jotain.

Ei helvetti mikä reissu. Aivan sysipaska ja huomenna vituttaa vielä enemmän rahanmeno. Jotain reilut 50e meni pelkästään baariin + taksit + ruuat jne. :wall: Ei koskaan enää.

Back
Ylös Bottom