Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
No nysse on hereillä. Perkele, olis nukkunu vaan. On meinaan aika vitun sekopää. Sopii toimia ihmisten tavoin, muuten mie heitän sen pihalle.

Tupakoi en, juo en, välitän vain susta oi nainen.
Onneksi ei tarvitse juoda enää ikinä , eikä kärsiä niitä saatanan krapuloita:)

Nyt on jotain menny vikaan: ei darraa eikä morkkista. Siivottavaa on vaikka miten, mut sekään ei itse asiassa tällä haavaa haittaa. Hienoa sunnuntaita kaikille! :)

Voi piru näitä viikonloppuja, muisti ei edes riitä niihin päiviin ku olin koko viikon selvänä. Koko kesä on ollu yhtä Dokaamista isolla D:llä!!

Saatana, kolme vittumaista yövuoroa takana, tämä tyttö ansaitsee nyt kunnon naamat. Kuusi karhu -nimistä ystävääni odottelevat minua jääkaapissa... Toivottavasti tänään täällä turussa ois joku muukin mesta auki ku vitun ulkomaalaisvirasto Forte ja paskanaamojen toinen koti kiksu. Jossei oo, vedän jokirantakännit ja yllytän kaverini hyppäämään aurajokeen. Jep jep.:kippis1:

Kannatti mennä yksin baariin, oli aikamoinen seikkailu. Tapasin erään viehättävän tyttelin ja menin kaksin taksilla kotiin urheilemaan. :thumbs: Tosin oli vähän ahdas, joten sai tosissaan puskea että pääs sisään. :whip:

Ää, musta on tullu niin vanha ja väsyny että taidan vaan kylmästi kipata kotona pari kaljaa ja mennä nukkumaan, voi ainakin huomenna hyvällä fiiliksellä mennä reenaamaan ennen iltavuoroa... Pian tulee deebeeteeäl, jossa vedän sitten sairaat tapponaamat.:kippis1:

Eilen illalla jälkihumalassa (aloitin aikaisin aamulla) tuli tuhannes kerta täyteen kun olen luvannut itselleni, etten koske alkoholiin enää ikinä. Aiempi historia taitaa pahasti kieliä siitä, ettei näin tule tapahtumaan.
Mulla on alkoholin kanssa erittäin ikävä viha&rakkaus -suhde..
Noh, tulevaisuuden suunnitelmiin kuuluu vankasti ajatus elämästä ilman runsasta alkoholin käyttöä.

Takana juomista kohtuu paljon. Tuli käytyä parissakin k-20 baarissa ilman papereiden kysymistä ja jopa oli vientiäkin :rock: Mikäs siinä :D Tulipahan harrastetua seksiäkin yhden tosi hyvän kaverin kanssa tänä vloppuna(onneksi naispuoleisen), ei siinä mitään, mutta siihen liittyy niin paljon ihmissuhde koukeroita, ettei oo tosikaan. Vaikka pakko myöntää, että en kadu yhtään :D
Mutta on kyllä ihme, että vieläkin, on aika kännissä, vaikka monta tuntia viimeisetä drinkistä... :rolleyes: No onneksi tiedän, ettei huomenna ole krapulaa, mulla ei koskaan ole, vaikka enemmänkin on juonut :rock:

Takana juomista kohtuu paljon. Tuli käytyä parissakin k-20 baarissa ilman papereiden kysymistä ja jopa oli vientiäkin :rock: Mikäs siinä :D Tulipahan harrastetua seksiäkin yhden tosi hyvän kaverin kanssa tänä vloppuna(onneksi naispuoleisen), ei siinä mitään, mutta siihen liittyy niin paljon ihmissuhde koukeroita, ettei oo tosikaan. Vaikka pakko myöntää, että en kadu yhtään :D
Mutta on kyllä ihme, että vieläkin, on aika kännissä, vaikka monta tuntia viimeisetä drinkistä... :rolleyes: No onneksi tiedän, ettei huomenna ole krapulaa, mulla ei koskaan ole, vaikka enemmänkin on juonut :rock:
Ootas vaan kun sulle tulee ikää lisää niin kankkunen pahenee vuosi vuodelta.:kippis1: :urjo:

Olen aina ollut sitä mieltä että arki ryyppäily on aina hauskempaa kuin viikonloppuisin, ehkä sen takia kun ei ole nämä amatöörit silloin liikenteessä. En tiedä minne tätä nyt pitäis selittää kun aikaimoisessa kunnossa tätä kirjotan.. kenellekään en voi tätä kertoa siis kellee kaverille. Jokunen aika sitten sain sitten omalta äijältäni osaria elikä iskua tuli kasvoihin. Kämmenellä, ei nyrkillä, mutta isku kuitenkin. Vituttaa kun en tiedä todellakaan, mitä todellakaan pitäisi tehä, olen hukassa.. paska fiilis

Olen aina ollut sitä mieltä että arki ryyppäily on aina hauskempaa kuin viikonloppuisin, ehkä sen takia kun ei ole nämä amatöörit silloin liikenteessä. En tiedä minne tätä nyt pitäis selittää kun aikaimoisessa kunnossa tätä kirjotan.. kenellekään en voi tätä kertoa siis kellee kaverille. Jokunen aika sitten sain sitten omalta äijältäni osaria elikä iskua tuli kasvoihin. Kämmenellä, ei nyrkillä, mutta isku kuitenkin. Vituttaa kun en tiedä todellakaan, mitä todellakaan pitäisi tehä, olen hukassa.. paska fiilis

jätä se:arvi:

Vituttaa kun en tiedä todellakaan, mitä todellakaan pitäisi tehä, olen hukassa.. paska fiilis
Mun mielestä toi on yksinkertaista. Joko sä haluat olla suhteessa jossa saat todennäköisesti turpaasi tai sitten et.

Ja joo, se on todennäköistä. Ainahan ne ekasta kerrasta anteekspyytelee jne, sen jälkeen vaan sanovat, että se on sun syy, mitäs provosoit/et tajunnu/nalkutit/mitävaan.

Väkivalta kertoo aina kaunista kieltä toista ihmistä kohtaan osoitetusta kunnioituksesta.

Itse en jäisi odottamaan toista kertaa. Sellainen tulee, halusit tai et.
Mukavia päätöksiä ne ei ole. Olen kasvanut väkivaltaisessa kodissa.

Juhannuksena koirani kaatoi lapseni maahan ja puri vatsasta. Toista kertaa ei pääse yrittämään. Kova paikka oli haudata rakas koira, joka nukkui monta vuotta sängyn vieressä ja herätti aamulla tai toisinaan odotti heräämistäni. Itku tuli, mutta on olemassa asioita, joita ei kannata odottaa toistuvan.

-r3-

Kyllä rapula on aina kivaa.. ja mitä tähän öiseen kirjoitukseeni vielä palaten, silloin kun mieheni oli huitaissut minua niin seuraavana päivänä hän oli todella pahoillaan tai niin ainakin minusta tuntui. En ole koskaan nähnyt miestä niin nöyränä, Oli polvillaan edessäni ja piti minusta kiinni ja itki. Helvetin helppoahan se on sanoa itse, että jättää, mutta vielä vaikeampi se on oikeasti toteuttaa. Kun toista rakastaa niin jumalattoman paljon..

Mutta asiasta kukkaruukkuun, huomenna lähden risteilyllä. Tänään voisi jo hieman aloitella huomista koitosta varten ja jatkaa sitten sinne perjantaille asti. Voisi hetkeksi unohtaa kodin ja tasasen tappavan arjen huolet

Helvetin helppoahan se on sanoa itse, että jättää, mutta vielä vaikeampi se on oikeasti toteuttaa. Kun toista rakastaa niin jumalattoman paljon..
Noniin, onhan se aina hyvä sääliä lyöjää niin, ettei raaski jättää kun toinen oikein itkee ja kaikkee. Tosin jos se turpaan ottaminen on susta ihan ookoo, niin mikäs siinä, oota ihmeessä ens kertaa. Itse en jäisi odottamaan sen tasaisen tappavan arjen konkretisoitumista.

Ja siinä olikin kaikki, mitä mulla tähän offtopicciin sanomista.

Back
Ylös Bottom