Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on jotain menny vikaan: ei darraa eikä morkkista. Siivottavaa on vaikka miten, mut sekään ei itse asiassa tällä haavaa haittaa. Hienoa sunnuntaita kaikille!![]()
Mikäs siinä :D Tulipahan harrastetua seksiäkin yhden tosi hyvän kaverin kanssa tänä vloppuna(onneksi naispuoleisen), ei siinä mitään, mutta siihen liittyy niin paljon ihmissuhde koukeroita, ettei oo tosikaan. Vaikka pakko myöntää, että en kadu yhtään :D
No onneksi tiedän, ettei huomenna ole krapulaa, mulla ei koskaan ole, vaikka enemmänkin on juonut 
Ootas vaan kun sulle tulee ikää lisää niin kankkunen pahenee vuosi vuodelta.:kippis1: :urjo:Takana juomista kohtuu paljon. Tuli käytyä parissakin k-20 baarissa ilman papereiden kysymistä ja jopa oli vientiäkinMikäs siinä :D Tulipahan harrastetua seksiäkin yhden tosi hyvän kaverin kanssa tänä vloppuna(onneksi naispuoleisen), ei siinä mitään, mutta siihen liittyy niin paljon ihmissuhde koukeroita, ettei oo tosikaan. Vaikka pakko myöntää, että en kadu yhtään :D
Mutta on kyllä ihme, että vieläkin, on aika kännissä, vaikka monta tuntia viimeisetä drinkistä...No onneksi tiedän, ettei huomenna ole krapulaa, mulla ei koskaan ole, vaikka enemmänkin on juonut
![]()
Olen aina ollut sitä mieltä että arki ryyppäily on aina hauskempaa kuin viikonloppuisin, ehkä sen takia kun ei ole nämä amatöörit silloin liikenteessä. En tiedä minne tätä nyt pitäis selittää kun aikaimoisessa kunnossa tätä kirjotan.. kenellekään en voi tätä kertoa siis kellee kaverille. Jokunen aika sitten sain sitten omalta äijältäni osaria elikä iskua tuli kasvoihin. Kämmenellä, ei nyrkillä, mutta isku kuitenkin. Vituttaa kun en tiedä todellakaan, mitä todellakaan pitäisi tehä, olen hukassa.. paska fiilis
jätä se:arvi:
Mun mielestä toi on yksinkertaista. Joko sä haluat olla suhteessa jossa saat todennäköisesti turpaasi tai sitten et.Vituttaa kun en tiedä todellakaan, mitä todellakaan pitäisi tehä, olen hukassa.. paska fiilis
Olen aina ollut sitä mieltä että arki ryyppäily on aina hauskempaa kuin viikonloppuisin, ehkä sen takia kun ei ole nämä amatöörit silloin liikenteessä. En tiedä minne tätä nyt pitäis selittää kun aikaimoisessa kunnossa tätä kirjotan.. kenellekään en voi tätä kertoa siis kellee kaverille. Jokunen aika sitten sain sitten omalta äijältäni osaria elikä iskua tuli kasvoihin. Kämmenellä, ei nyrkillä, mutta isku kuitenkin. Vituttaa kun en tiedä todellakaan, mitä todellakaan pitäisi tehä, olen hukassa.. paska fiilis
Noniin, onhan se aina hyvä sääliä lyöjää niin, ettei raaski jättää kun toinen oikein itkee ja kaikkee. Tosin jos se turpaan ottaminen on susta ihan ookoo, niin mikäs siinä, oota ihmeessä ens kertaa. Itse en jäisi odottamaan sen tasaisen tappavan arjen konkretisoitumista.Helvetin helppoahan se on sanoa itse, että jättää, mutta vielä vaikeampi se on oikeasti toteuttaa. Kun toista rakastaa niin jumalattoman paljon..