Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Viikonloppu ryypätty akkojen kanssa hotellissa ja nyt vois vetää vaikka ranteet auki. Ei ikinä enää kahta päivää peräkkäin tällä iällä.

Tuli eilen sit lähdettyä baariin ja lauantaina pitäis mennä uudestaan kun on kaverin synttärit. Terveellistä tämä lomailu.

Voi voi voi. Eilen piti taas vähän seikkailla. Vähänkö seikkailin! Vähänkö riehuin! (Oon kuulemma myös pelottava :D.) Töihin poljin sekavana, lujaa ja hyvässä humalassa - kävin mä jossain vaiheessa kotonakin mutten kyllä vaatteita vaihtanut - mutta miten ihmeessä täältä pitäisi selviytyä pois?! Aijaijai.

se on taas toinene lita putkeen. muijahan se tykkää, mutta slitä ei kysytä. mikäs siinä jos sauna ja lonkku maistuu. mutta katsokaa kellon aika.. se ei ole vileä paljon se. eilen meni vähän pitempään, mtta tänään olin kiltti poika.

Hyi helvetti mikä reissu oli tänään... minä olin kuskina. Poijat tempo koko illan kaikkia juomia sekasin ihan kaksin käsin. :kippis1: Jotenkin minä arvasin, että siinä huonosti käypi. No olin sitten viemässä poikia kotiin, kun yksi sanoo: "on vähän outo olo, pysähdytäänkö seuraavalla linjapysäkille?"

Pysähdyttiin ja sitten alkaa tämä toinen poika (siis ei se, joka pyysi pysähtymään) raivokkaasti laattaamaan sinne pusikkoon.:urjo: Siitä joku 5s. niin kumpikin laattavat yhtä aikaa. :urjo: :urjo: Hyi saatana! Eikä mitään. Joku pariskunta ajaa pyörällä justiinsa ohitse, kun kaksi ukkoa on laattaamassa! Saattaa olla paikalliselehden tekstiviestipalsta taas täynnä sitä "nykyajan nuoriso"-saarnaa.

Sitten kun meinasi auto alkaa vielä temppuilemaan. Varmaan on taas kaasarista joku letku löysällä/irti, koska sama vanha vika eli nykiminen tuli takaisin.:curs: Huh, huh, saattoi olla vähään aikaan viimeinen kerta kun olin poijille kuskina. Liian HC-menoa minulle.

Olin naapurin tytöllä yötä ja yllytin kännipäissään sitä vetää pataan. Veti se saatana! Onneks oli aika tussu lyönti.

Oisin pitkästä aikaa menossa ottamaan kuppia:kippis1: , mutta kukaan kaveri ei tietenkään pääse lähtemään mukaan...:(

Kertokaa pakkiksen viisaat ihmiset, vetääkkö kotona lärvit vai lähteä yksinään baareihin etsimään tuttuja?

Toisaalta kun on yksin liikenteessä naisetkin tulee helpommin juttelemaan tai sitten ei...:rolleyes:

Niin ja otin vielä vapaata töistä sen takia että pääsee juhlimaan...

En kyllä oo pakkiksen viisas ihminen mutta.. Lähe ihmees baariin... Pääsee sieltä aina pois jos on paska meno. Sitä paitsi, kun on yksin liikkeellä, ei tartte neuvotella mistään-tekee just mitä huvittaa ja menee just mihin huvittaa. Meitin piireissä käy yleensä aina niin että baariin mennään porukalla, mut sitten hajaannutaan,yks näkee tutun, toinen haluu tanssia, kolmas linnoittautuu baaritiskille. Loppujen lopuks kaikki on baarissa yksin.:rock: :kippis1:

En kyllä oo pakkiksen viisas ihminen mutta.. Lähe ihmees baariin... Pääsee sieltä aina pois jos on paska meno. Sitä paitsi, kun on yksin liikkeellä, ei tartte neuvotella mistään-tekee just mitä huvittaa ja menee just mihin huvittaa. Meitin piireissä käy yleensä aina niin että baariin mennään porukalla, mut sitten hajaannutaan,yks näkee tutun, toinen haluu tanssia, kolmas linnoittautuu baaritiskille. Loppujen lopuks kaikki on baarissa yksin.:rock: :kippis1:
Joo totta puhut, niinhän siinä aina tahtoo käydä että porukka hajaantuu...no tuleepahan kerran elämässä käytyä baarissa yksin. :thumbs:

Joo totta puhut, niinhän siinä aina tahtoo käydä että porukka hajaantuu...no tuleepahan kerran elämässä käytyä baarissa yksin. :thumbs:

Nii ja kyllähän niitä tuttuja siellä aina on... Empä oo kertaakaan onnistunut niin käymään baarissa ettenkö ois ketään tuttua nähnyt ja juttusilla ollut.

Jos piparia on lähdössä hakemaan niin ehdottomasti vaan yksin sinne baariin. Kaverit ne kuitenkin katoaa siitä vierestä kun peliaika koittaa. Muutenkin kaikin puolin helpompaa kaikki käytännön järjestelyt: voit lähteä koska huvittaa, baarin vaihto helppoa ilman helvetinmoista sotilasneuvostoa siitä kuka haluaa mihinkin jne.

Itsellä toteutunut aika useinkin kaava: yksin pohjia->yksin baariin->kaksin kotiin :love:

Jahka tästä selvitään alkaa panostus salihommiin. Jooh. niin aina :X

jussina perjantaina menin miesten vessaan ja siellä oli NAINEN! pientä läppää heitin ja tulos: 110kg mies ryntää vessasta päälle, mutta akka pelastaa tilanteen antamalla kunnon litsarin poskeen! OK menin kotia nukkumaan ja menin eri baariin lauantaina, kello on about 03.45 kun löysin kivan akan, joka pyytää mua kimppakivaan sen äijän kans(olis kiva saada molempiin). Meikä meni ja nussittiin rauhassa äijän kanssa vuorotellen ja yhtáikaa loppuilllasta tajusin, että oli sama pariskunta kun edellisiltana ne kerto mulle, että oli ollu joku konflikti. En kuitenkaan ole varma tunnistiko ne meitsiä! By the way tuli vedettyä triplat arvatkaapa reiät? Äijää en kiskonnu!!!!!!!!!!!!!:eek:

Back
Ylös Bottom