Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Voi vittu, luulis että vanhuus iskee vasta vähän myöhemmin, mutta ei. Olin lauantaina tutkalla ja EDELLEEN on olo kuin jyrän alle jääneellä. Ei kai siinä sitten mitään, kalman haju leijuu jo ympärillä ja töissä on tosi saatanan kivaa. Varsinkin kun ulkona on tuollainen ilma.

...tekis mieli sanoa, että en juo enää ikinä, mutta en sitä usko itsekään. Pah.

Ultimecia sanoi:
Voi vittu, luulis että vanhuus iskee vasta vähän myöhemmin, mutta ei. Olin lauantaina tutkalla ja EDELLEEN on olo kuin jyrän alle jääneellä. Ei kai siinä sitten mitään, kalman haju leijuu jo ympärillä ja töissä on tosi saatanan kivaa. Varsinkin kun ulkona on tuollainen ilma.

Mä huomasin vasta 27 ikävuoden korvilla, että krapulat pitenivät kahden tai jopa kolmen päivän mittaseksi. Nuorempana haukotti hieman puoli päivää ja se oli siinä. :rolleyes:

Lauantaina juhlistin hieman loman aloittajaisia ---> eilinen meni ihan "kalsaripäiväksi", tänä aamuna kieli vielä liimattuna kitalakeen... Jos tänä iltana jo kykenisi varovasti salille.

Vanhuus ei tule yksin! :thumbs:

Inhottaa todella paljon kun morkulat tulevat pelkästään siitä, että on edes käynyt juopottelemassa. Lauantaina käytiin viihteellä, mutta vieläkin tulee pieniä flashbackejä siitä illasta. Ei pitäis juoda niin paljoa, kun miusta tulee ihan känniääliö. Eilisaamu oli aivan tuskaa, muutaman kerran kävin rapuloissani huutamassa norjaa vessanpyttyyn.. nyt alkaa olo jo hieman helpottamaan, mutta silti hävettää vieläkin

Vittu mää oon päissään ei muuta rakastan teitä ei knattas kirjottaa tänne humalalassa mutta joo ootte ihania nut unta kuulaan moi mää en pääse mihinkäämn baaariin enäään voi jeesus en juo enää ikinä enää

edit onko kello vasta puoli 4??!!!

mölliskö sanoi:
Vittu mää oon päissään ei muuta rakastan teitä ei knattas kirjottaa tänne humalalassa mutta joo ootte ihania nut unta kuulaan moi mää en pääse mihinkäämn baaariin enäään voi jeesus en juo enää ikinä enää

:) vissiin ilmeisen hauska ilta ollut :kippis1:
Prkl pikku "yömyssyt" lipsahtikin itellä näköjään pienen humalan puolelle :rolleyes:
Pitäis varmaan koittaa nukkua joku tunti jotta illalla jaksaa taas :kippis1:

Voi jeesus kun pitää näköjään jo kännissäkin käydä tänne kirjoittamassa.... Muistaakseni olin jo lähettämässä paria "rakastan sinua" privaviestiä mutta onneksi en löytäny mistä niitä lähetetään...ei hele...:rolleyes:

mölliskö sanoi:

Möltsille pitäs laittaa alkolukko palstalle. :)

Nyt otetaan!!:kippis1: Kaverin synttäripartyille puolen tunnin päästä kupittamaan ja grillaamaan..:kippis1: Tästä illasta ei voi seurata mitään hyvää.. Tai sitten siitä seuraa jotain ihan loistavaa!!:love:

Tänä iltana oon Pelimies tai sitten en, ei voi koskaan tietää, mutta katotaan..

feikkiedit. mitähän mä tohon oikeen selitin??

Olin tuossa naapurin äijälle kuskina kun se halus Alkoon. No se osti sitten parit oluet vaivan palkaksi ja ne on tässä jo tuhottu...

Yhtään en tiedä kyllä mitä ilta tuo tullessaan (kenestäkään ei ole kuulunut mitään), mutta ajattelin ottaa varmuuden vuoksi pari olutta lisää ettei ainakaan autoon joudu koskemaan...:D Jahas... Jos sitä menis sitten vaikka saunaan. Tämä Kronenbourg Blanc olut on muuten aika hyvää.

Ryyppymäärä pysynyt kohtuudessa... neljä olutta ja pari puolen litran lonkeroa... Kavereita tulossa käymään, joten ehkä tästä vielä jotain kehittyy.. Tai sitten ei....:D

Eilen futista katsoessa tuli juotua 5 siideriä ja vähän konjakkia, sama homma/määrä tänään ja kyllä tekis mieli huomenna ottaa vähän, mutta kun maanantaina pitää mennä töihin :(
No jospa sitä huomenna alottaisi aamulla/aamupäivällä ja joisi juuri tuon 5 siideriä ja vähän konjamiinia niin olisi virkkuna maanantai aamuna.

8Balls sanoi:
1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn
1. Aurinko paistoi, istuin laiturilla
2. Siideriä
3. Aurinko paistoi... Vai paistoiko?
4. Ukkelista
5. En ainakaan mä

Back