Nyt se sitten alkoi..:kippis1:
Maanantaina kattellaan mikä on olotila.:urjo:
Vajaa kolme tuntia, kunnes laiva irtoaa satamasta ja silloin on peli menetetty..
Oliko herttasta? ;) Eiks ne yleensä tule 04 aamulla? :D
Itse asiaan, muutaman oluen juonut ja kohta menen baariin. Kunnon känneistä onkin aikaa mutta näin onkin paljon parempi, hauskempi ja halvempi ilta :thumbs:
Jeejee, kello on melkeen puol kuus ja aurinkokin nousee kohta. Kuskina olin ja Turku - Sauvo -väliä tuli mukavasti ajeltua. Tänä iltana sitte itekki keitolle.
Jep jep,grilli lämpiämässä ja kaljat jäähtymässä siitä se lähtee vapun vietto. Juuri nyt ei tarvii huolehtii treeneistä eikä mistään dietistä. riehakasta vappua kaikille pakkiksen lukijoille......ei kun kaljalle.:kippis1:
jhyi perkelee sentään että on apaks olo ei mahdda mitään että olen mukana jossain teini menossa ei hito sentäään perkele!älkää ikinä ottako liikaa tätä paska juomaa tai muuten käy eseppo fräntit jolon saarellle menoski hihihiih aiiaiaa mitä se kerma oikeen on+?? aiaiaia pitäsikikö käydä nukkumaan tästä että huomenna jaksaa mättää kiviä pellolla?? lalalaallaalla hyvin öitä boudair laalöal