Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
BoneFish sanoi:
Kai sanoit ton vitsillä? :david:

En. Globaalisalaatti on mun pahin vihollinen. Globaalisalaatin loppuun saattamisen eteen olen valmis vaikka uhraamaa rastani ja itse kutomani villapipon.

(Pilvi lailliseksi!!!)

Raskolnikov sanoi:
En. Globaalisalaatti on mun pahin vihollinen. Globaalisalaatin loppuun saattamisen eteen olen valmis vaikka uhraamaa rastani ja itse kutomani villapipon.

(Pilvi lailliseksi!!!)

Jollakin on näköjään vieläkin vappukänni päällä :D

neutraali sanoi:
melko amatöörejä. miten te jo yhden pintaan yöllä ootte kotona jos lähette juomaan. baareissa pitää istua tappiin asti ja kotona jatkaa sitten juomista :). jos ei osaa juua niin ku miehet niin kannattaa jättää se juomis puoli muille :hyper:
Vähintään valomerkkiin asti aina :rock:

Harvinaisen hauska vappu! :) Kännissä oltiin eilen, muisti on osittain menetetty illan/yön osalta ja aamulla oli mukava kapula. :D Kädet oikein täris aamulla.. :rolleyes: Ehkä muutama tuli otettua liikaa.. Mut pääasia, että oli hauskaa! :rock:
Äsken kävin lenkillä ja syke oli kyllä koko lenkin ajan normaalia korkeampi.. Olis kai voinut jättää sen lenkin väliin. :rolleyes:

Juhannusta odotellen.. ;)

Piti käydä sairaalassa näitten typerehtimisien takia.:david:

Kuolema kävi lähellä. Perhanan juoppohullu minäkin, kun en oikein voi lopettaa, jos aloitan...

Vappua en sitten juhlinut:zzzz:

Ei hemmetti, tulipahan otettua oikein kaksinkäsin.
Ainakin 5-litraa A-olutta kului niin ettei huomannutkaan paitsi kun kotiin horjuessa ihmetteli että miksi näin keinuttaa.

Tulipahan otettua sitten duunistakin rokulia tämän kanuunan takia ja nyt vituttaa kun ei yleensä kuulu tapoihin. Viimeisen kerran näin tapahtui yli 10v sitten.

Pian pääsee syöksymään Turun terasseille, loistova ilma ja terassi-ilta tulossa... Sitten keilaamaan ja syömään duuniporukalla :kippis1:

Lätkäpelin ohessa jokunen tölkki olutta menee. Olisi kyllä hieno ilma lähteä patiolle tänään :)
Peli on kyllä aika kauheaa :david: Onneksi sentään menivät johtoon ja luultavasti kumminkin hoitavat homman kotiin.

Hämmentävää käydä oluella. Vaihteeksi: jotain ihan muuta. Ja vielä viksusti! Muutaman oluen verran. Hieman olisi tänään ollut sellainen olo että olisi voinut juoda ja nimenomaan kaljaa. Paljon. Muttei uskalla.

Sain tuliaisiksi pullollisen Ouzoa. Hassu juoma kun samenee jos sekoittaa veteen. Ei ole kovin esteettistä, oisko parempia lantrinkiehdotuksia? Ei tuota raakana voi juoda.

Replay sanoi:
Sain tuliaisiksi pullollisen Ouzoa. Hassu juoma kun samenee jos sekoittaa veteen. Ei ole kovin esteettistä, oisko parempia lantrinkiehdotuksia? Ei tuota raakana voi juoda.

Tää voi tulla nyt vähän myöhään, jos koko pullon olet jo ehtinyt juomaan :D. Mutta appelsiinimehun kanssa Ouzo on hyvää.

Jaahas.....eilen tuli otettuu vähäsen ku vaput meni töissä. Enemmän perseestä oli ku yleensä. Turhaa niin turhaa mut silti sitä pitää harrastaa.:rolleyes: Nyt olis kanuuna eli CANNON!:wall:

Voi jumalauta, mä olen karkkia homomiehille, ainakin päätellen siitä, mitä ne mun cityn käyntikortin katottuaan rustailee - huolimatta siitä, että siinä kyllä lukee että mä oon hetero :D

No ei mitään, senku hinkuvat. Minä oon pikkuhiljaa tuubelossa, piti ottaa kovaa tahtia, että saa kämppiksen kiinni ja kohta lähetään liikenteeseen hauskaa pitämään. Oikein messevää iltaa/yötä kaikille pakkislaisille ja toivottavasti teillä on yhtä railakasta ku mulla! :)

Normi ns. kalsarikännit... lonkkua, siideriä, kaljaa ja viskin jämiä tullu tässä ittekseen tuhottua. Vaimo shoppailureissulla tsasdissa kavereidensa kanssa ja mulla eräällä tavalla vapaa-ilta....
Parasta näissä illoissa on ku käy ensin tekee kunnon treenit/rääkkää itteessä liikunnallisesti ja sitte ottaa pikkusen poppanaa illan päälle...koska se tekee gutaa...:rock:

Tää nyt on vähän hassua. Taidan olla edelleen hivenen hupelossa, mutta fiilis on hyvä, joten ei tee mieli valittaa. Häshbögän mega maistuu tällä hetkellä hyvältä, taidan syödä sen loppuun.

Back
Ylös Bottom