Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Tonza sanoi:
Sä olit se ku oli menos huomenissa nostaan kisoihin, vai oonko ihan pihalla? :hyper:

:D Joo, alunperinhän sitä piti mennä. Onneksi teloin selän ja sain siinä sivussa kuumeen, sai kisat jäädä. Piti yrittää sitten eilen perinteikästä suomalaista parannuskeinoa... Ei hyvä. :urjo:

Älkää hyvät ihmiset juoko viinaa! :eek:

Vittu... Umpihumalassa... Porukkaa kyläässä ja vaimoke vittuillee. No vittuilkoot, nukun sitte sohvalla. Vittu.

:urjo: :urjo: :urjo: :urjo: :urjo: :urjo: :urjo: :urjo: :itku:

eivvv... tulipas juotua vähän viinaa, pelattua ihan vitusti, tönästyä pokea, "tapeltua" kolmea poliisia vastaan ja jouduttua putkaan... hehe

Istuttiin sitten serkkupojan kanssa nollakahteen järvenrannalla grillikatoksessa bisseä maistellen ja makkaraa paistaen...

Eli grillikausi virallisesti avattu.:hyper:

PekkaSS sanoi:
eivvv... tulipas juotua vähän viinaa, pelattua ihan vitusti, tönästyä pokea, "tapeltua" kolmea poliisia vastaan ja jouduttua putkaan... hehe
Mutta eihän vaan jääny se tiukka kyykkyreeni väliin,eihän?

Potsie sanoi:
Mutta eihän vaan jääny se tiukka kyykkyreeni väliin,eihän?

Sen suhteen näyttää ikävä kyllä pahalta. Aanuyöllä olin varma, että nyt tuli juotua liikaa ja kuolen. Toivuinpas silti:)

Just sain korkin kiinni. Aika törkeä reissu taas, "loivensin" n. 8kaljalla tänään. Nyt olen siirtynyt Trio-jäätelöön ja protsku-malto-drinkkeihin. Kyllä se taas tästä. Jotenkin...

Hienoo. Oon niin ihana kun juon. Ai että! Hienoo. Kyllä kunnon sunnuntaihumala on aina poikaa. No ei oikeesti. Ei oo. Noloo. Että pitääki sitte ku ottaa nii ottaa tällee aina.

venla sanoi:
Hienoo. Oon niin ihana kun juon. Ai että! Hienoo. Kyllä kunnon sunnuntaihumala on aina poikaa. No ei oikeesti. Ei oo. Noloo. Että pitääki sitte ku ottaa nii ottaa tällee aina.

Vaikuttaa siltä että alkaa krapulaa/morkkista pukkaamaan. Kerro meille kaikki likaset yksityiskohdat. :D

Perjantai-iltana karkasi mopo käsistä. Tallinnantuliaisia maisteltiin, ja hivenen liikaa, ja sitten baariin. Missä tarkoitus oli jatkaa vesilinjalla, kun kerran seuraavana päivänä oli edessä aikainen reissu anoppilaan.
Mutta jatkoinkin lonkerolinjalla.
Lauantaiaamuna oli pää pipi ja miestä väsytti, mutta sain laittauduttua matkaan kuitenkin.
Välillä oli kyllä vähän saatanan vaikee pysyä hereillä kun kuunteli appiukon hörinöitä.

Back
Ylös Bottom