Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Huomasin, että viski ei olekaan kovin hyvä palautusjuoma, vaikka on luonnon omista puhtaista raaka-aineista tehty.

Olipahan säälittävä juopottelu, oli vaikeita asioita otettava esille tyttökaverin kanssa, ja piti ottaa Johnny Walker kaveriksi ennen kuin uskalsin ottaa ne asiat esille.

Mutta toisaalta Johnny Walker ehkä aiheutti sen, että asiat eivät tulleet parhaalla mahdollisella tavalla ulos. Mutta tulivatpahan kuitenkin, ja sitten ei enää paljoo tarttenutkaan jutella, kun tyttökaveri mökötti koko illan.

No, tulipa testattua. Seuraavalla kerralla pitää porista enempi selvin päin.

Ikinä en oo ruman miehen matkaan lähteny, mut muutaman vierestä oon kylläkin heränny... *aaltoja* tipattomalle elämälle :D

8Balls sanoi:
1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn

1.Kuukauden työputki, siis töitä käytännössä 24/7 paitsi nyt se pakollinen 5-6tuntia unta/yö on ohitse ja on aika nollata.

2.Tähän mennessä 10 nelosta.

3.Kts kohta 1

4.Ei hajuakaan. pitäisiköhän lähteä pubiin vai avata punkku.

5.Texas is the reason why the presidents dead. (ensimmäinen joka kertoo kappaleen esittäjän josta ko sanat on, saa papukaijamerkin ja sulan hattuun.)

´We are really very drunked and we have very fun with german people:DDD so i hope you have a good time:D ¨i hope tomorrov i am totally clear.:D

Meah sanoi:
´We are really very drunked and we have very fun with german people:DDD so i hope you have a good time:D ¨i hope tomorrov i am totally clear.:D

jos sul on hauskaa saksalaisten kaa ni miks ihmeessä sun täytyy internetissä hengata?

kaNi- sanoi:
jos sul on hauskaa saksalaisten kaa ni miks ihmeessä sun täytyy internetissä hengata?

emmä tiiä, tultiin käymään koneella:D suukot kaikille, oot pakkislaiset kyllä parhaita;) Ja PARTYS on:DDD so see u:DDD

Jos tajuatte niin rokkaatte kliffasti.Viikon päästä kaveri täyttää 18 vee.Sitä varten harjoteltiin tänään.Ootettiin Klamydian Veskulta & kumppaneilta puoltoistatuntia nimmareita,ei herunu,mää en kuuntele enää ikinä klamytiaa.

Aaah. Ihanan puhdistunut olo. Rahaa meni sata mut kivaa oli ja nyt voi toden teolla panostaa punttailuun. Seuraavat jurrit jussina.

ps. Ja sain 30v lahjaksi wokkipannun, kokkikirjan ja HELVETIN hyvä äänikortin tietsikkaan; Audiophile 2496:love: Nyt kelpaa.

Jatkuvan ryyppäämisen takia tulokset ja lihasten koko junnaa mulla paikallaan, kun ei pysty treenaamaan säännöllisesti.

Noh, eilen tuli ryyppättyä enemmän, kuin koskaan: Pohjalle 13 kaljaa ja puolikas pullo Suomi-viinaa. Sitten baariin, jossa tili hupeni semmoset 200e. Varsinkin valkovenäläisiä tuli kiskottua oikein urakalla.

Kun tänään heräsin tosta lattialta, niin eka ajatus oli, että salille pitäis päästä :D

No mä sitten lähdin salille ja treenasin penaa, jalkaprässiä ja vedin leukoja. Kylmä hiki vaan puski ja rinnassa tuntui vähän oudolta, mutta muuten oli ihan ok treenit :D

PekkaSS sanoi:
Jatkuvan ryyppäämisen takia tulokset ja lihasten koko junnaa mulla paikallaan, kun ei pysty treenaamaan säännöllisesti.

Noh, eilen tuli ryyppättyä enemmän, kuin koskaan: Pohjalle 13 kaljaa ja puolikas pullo Suomi-viinaa. Sitten baariin, jossa tili hupeni semmoset 200e. Varsinkin valkovenäläisiä tuli kiskottua oikein urakalla.

Kun tänään heräsin tosta lattialta, niin eka ajatus oli, että salille pitäis päästä :D

No mä sitten lähdin salille ja treenasin penaa, jalkaprässiä ja vedin leukoja. Kylmä hiki vaan puski ja rinnassa tuntui vähän oudolta, mutta muuten oli ihan ok treenit :D
Jos tää on totta niin :eek:

Mä en kyllä uskaltais lähtee kanuunassa salille, en usko että sitä ihan turhaan varotellaan että pumppu voi pettää. Eikä kyllä tekis ees mielikään.

Kello melkein yhdeksän ja vieläki hirveä krapula...Piti sitten vetää joku akrobaattiesityskin baarissa..vittu

Nyt taas tiedän miksi otan niin harvoin :D

PekkaSS sanoi:

ei ehkä joka kaverilla tekis mieli salille noitten viinojen jälkeen:D

Lauantai aamuna oli litra viinaa, tänään on tilalla rapula ja morkkikset. Muisti katos jo iltapäivällä, sen jälkeen on tullu haastettua riitaa kavereille, kaatuiltua kylkensä mustaksi ja kyynärpäät verille. Olin sammunu yhdentoista maissa olohuoneen lattialle.

Ei mitään järkeä, mutta kontrolli juomisesta katoo nykyään lähes aina kun lähtee viihteelle ja kyllä tässä on puoli vuotta melkein joka viikonloppu tullutkin vedettyä lärvit. Nyt vaan alkaa jo itsekin miettiin tätä juomisen tarpeellisuutta, ainakaan mitään hyvää siitä ei ole seurannu.

Näin rapulassa on tietenkin helppo vakuutella ettei enää ikinä känniä, mutta perjantaisin se onkin vaikeampaa.

Olen pyhästi päättänyt olla humalassa koko helv, pääsiäisen:)
Kone kun laskeutuu Kuusamoon niin promillet lähtee nousuun:kippis1:

Hyvää pääsiäistä koko pakkis porukalle !!

Lauantaina juhlistan Jeesuksen kuolemaa ristillä lähtemällä viinanhakumatkalle Tallinnaan. No, käydään siinä taidemuseossakin, mutta lautalle palattaessa pitää ostaa näitä "matkamuistoja".

Ja seuraavana perjantaina vois vaikka vahingossa juoda vähän liikaa, niin krapulaan vedoten vois välttää reissun anoppia kattomaan...

Back
Ylös Bottom