Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
vanha kiinalainen sananlasku: kun Girgasta gurgguun gulahtaa nii putki päälle pärähtää.:D Eilen tuli käytyy risteilyllä ja tänään sit jatketaan baarikeikan merkeissä.

Mie taidan vetää pitkästä aikaa semmosen peruskumaran. Maistuu nuo saunaoluet melko hyvälle... Kaapissa oottas täysinäinen viskipullo... :kuola: :kippis1:

mxu sanoi:
Siis mitä vittuA!!? Onko pakkiksella joku vielä selvinpäin nyt tähön aikaan perjantai iltana??? En oo juonu yli kuukauteen.. mut nyt nous päähän sitäkin nopeemmin..!! Joo.. oli eilen kovat reenit.. taas oli aamul paikat niin romuna.. toissä ei ollu kivaa. Vittu! Kova treeni vaatis kovat yöunet mutku ei vaan nukuttanu yölää! Ei jumankauta! Pitäs varmaan lähtee tält koneelt johonki baariin.. mutku ei yksin viitti.. tääl sitä vaaan ollan himas yksin.. ja vedetään kalhjaaa ja viinaa.. Kalsarikännit, perkule½! Oli tänään viel tilipäivä.. nyt ois varaa vaik tarjoo drinksui.. mutku ei vaan huvittais lähtee. Tosin vois niitä naaraita lähtee kattoo mutku niilki on joku naamaraja. Vittu! Kyl se on kumma! Naiset on nirsoi.. varsinki just nää 19 vee jotka vittu luulee olevansa jotain. Kyl aina vanhaa sais.. mut nuorta eil E!I! Siis mitä järkee! Mitä järkee ropata? Mun lihakset ei oo tarpeeks kasvany ku vertaa siihen mitäö ojn tullu tehtyyu. Oon repiny salilla kyynelissä ja naama punaisena ja monta veripisaraa vuodattanyu... edelleen kuulen kutsuttavan mua kynäniskaks! Ei njäin ! En mä geeneilleni voi mitään. En! Enkä oo ehkä fiksuin treenari.. Jonkun viisaamman pitäs tehä mulle hyuäv ohjelma. Ei muuten tuu yhtään mitään. Kyl jotain kehityst on tullu umut ei tarpeeks! Roinaa ein ala! Oon tyhmä!! Mä kyl kadun tätä postausta vielä! Mut elämä on! Tosiaan. mitä elämä on??? Onko elämä pelkkää lihasten ja voimien kasvatusta?? EI kai? Mut se näyttäis olevan monilla päämääränä? Ja seh hallitsee myös mun elämää?!!! On se vaikeeta! Saispa edes naisia lihaksilla! Mitä muuta hyötyä niistä on kuine että näyyttä muille miehiille olevansa kova! Mä ainakin osittain treenaan six et saisin mun itsetuntoa kohotettua.. Kyl se jonku verran nostaa. Mut sit rupee joskus ajattelee ittestään liikoja.. vaik onkin viel kynis. Tai siis ehkä kynistä vähän bodarimpi! Muta joo.. Mä jätän tän tähän! Ja tsemii kaikille pakkislaisille! Ottakaa rennosti!

Tää viesti kyllä piristi iltaa mukavasti, sai pitkästä aikaa nauraa kunnolla.:hyper:
Tässä joutuu rommikolaa kiskomaa ja kaverien kanssa lähtee baarin tossa jonkun ajan kuluttua.

Perkele edelleen tinataan olutta naamaan, hyi vittu että on pahaa..mutta pakko on juoda että menis päähän :rock: . Varmaan vituttaa taas huomenna kun on vitumoinen krapula mutta elänmä on.:urjo: Miks nämä suomalaiset oluet maistuu niin pahalta?? Turhaa hommaa tämä juominen kyllä on .....mutta pakko juoda jos haluaa pitää hauskaa, sitä tämä nykyyän on..tai ainakin melkeen nöäin. Hauskaa voi pitää joko viinan, naisen tai molempien kansssa. nyt olis vielä joku 6 olutta juomatta, sittn pitäis kai suunnistaa baarin puoellle pimuja ´metsästämään (rankkaa tämä nuoren miehen(pojan) elämä).:zzzz:
Siis jos tänään lentää:urjo: niin pistän sen kyllä tämän pahanmakuisen oluen(en mainitse nimeltä)piikkiin, eräs tooinen olutmerkki maistuu kyllä paljon paremmin. Joka kulauksen jälkeen saa irvistää niinku kovan jalkakyykkysarjannviimmeisisssä toistoissa..oli muuten jaölakareenit eilen, tein ensin reidenojenetajat jawsitten jkoukistajat ja sitten pohekita ja sitten kyyykkkyä ja lopuksi prässill'ä loput mehut pois,:kippis1: . Joo semmmostä tällä kertaa. jee sain olutpullon juotua kirjoittaessani tätä :rock: . pitää kaataa nuo loput nyt naamaan ja mennä metsästämään niitä nais--ihmisiä ;) . miks muuten naiset juoksi mun perässä kun olin nuori enkä ollu kiinnostunu niistä mutta nuyt ne ei enää juokse kun mä oisin kiinnostunu niistä?? Siinäpåä kysymys mihin ei ole mitään järkebvää vasttausta? On se ihmeellistä kun joutuu vetämään kännit että naiset kiinnostuu...mutta mä taas en kiinnostu naisista jotka kiinnostuu kännisistä miehistä, eli se on pai pai aamulla :jahas: . ELikkä' ijhan turhaa hommaa kaikki. Kiitän, näkemiin.

Vooii viittu TTUU! Teitä pikku teinipippanoita.. Jumallautta!!!
Vittu kun teitä sa hävetä ja mikä vittu siinä on niin vaikeeta, siinä on että tekee tilaa vanhemmalle , jamuutenki..!

vittu ihan lähiöbarissakin sa olla ihan ihmeessään ku ei käykkään teinipellet riveliin kiinni ja uhoomaan, mut miksei näin oo ollu AINA??

Hö, outoo?

Hahaa, nyt sitä tajuaa, että on ehkä tullut juotua tänään alkomaholia!
Ihan loistava ilta pienellä kaveriporukalla! Tuli ensin aloiteltua wiinin parissa ja jatkettua sit leppoisassa baarissa. Enää ei jaksa mitään bilepaikkoja vaan just sellaiset istuskelumestat on parhaita, jossa voi jutella huutamatta!
Nyt vaan meetvurstileipää naamariin ja sit koisimaan.

Ja myös Jallis-setä ilmoittautuu krapulaisten listalle.. Eilinen meni aika hyvin. En menettänyt kuin muutaman ystävän ja palan itsekunnioitusta.

Tapasin myös pakkislaisen porin yössä. Mr. Referee siellä asiallisena ovimiehenä työskenteli. Taisi jopa evätä meikäkäisen pääsyn kapakkiin, en ole ihan varma. Jos olin jotenkin ärsyttävä niin siitä anteeksipyynnöt näin netin välityksellä, jos vaikka satut lukemaan.

Aattelin lanseerata kavereiden kanssa seuraavanlaisen "pelin". Pelin tarkoituksena on kiivetä portaita (leikisti). Alussa ollaan portaalla 0. Jokaisella dokausreissun seurauksena astutaan yksi askel alaspäin. Yhden portaan alaspäin joutuu astumaan myös, jos on viikon treenaamatta. Ainoa tapa päästä ylöspäin on tietenkin treenaaminen. Kolmella treenikerralla saa astua yhden portaan ylöspäin. Yli kolmejakoisia ohjelmia ei sallita, eikä kenelläkään meistä sellaista ole. Aerobinen lasketaan luonnollisesti treenaukseksi. Kesäkuun alussa katsotaan, kuka on korkeimmalla! :)

edit: P.S. Olin eilen kuskina, kaverit dokasivat. ;)

Millähän sitä tuli tultua eilen kotiin...tuossa 5 kilometrin päässä olin juhlissa, ja jollakin olen näköjään kotiakkin päässyt

Nyt on Kankki kylässä. Hyi helvetti mikä olo! :urjo:

Eilis-illan saldo: Mennyttä rahaa noin 70e, pahalle haisevat vaatteet, sekä traumat keski-ikäisestä rouvasta, joka vei Pikkut:n väkisin tanssimaan puristellen persettä ja haubereita... Kaunista, NOT.

Jallis sanoi:
Tapasin myös pakkislaisen porin yössä. Mr. Referee siellä asiallisena ovimiehenä työskenteli. Taisi jopa evätä meikäkäisen pääsyn kapakkiin, en ole ihan varma. Jos olin jotenkin ärsyttävä niin siitä anteeksipyynnöt näin netin välityksellä, jos vaikka satut lukemaan.

Nääh. tulit vaan 10min ennen sulkemisaikaa, eli ei voi ottaa sisälle.

EDIT: Laitetaan nyt sitten jo että tänään otetaan yhdet...

Nannna sanoi:
Miksei tätä fiilistä muista ens viikon lauantaina iltapäivällä?
Sepä se. Aamulla kiroaa ettei aioi koskea alkoholiin pitkiin aikoihin, mutta kun viikonloppu koittaa niin kummasti unohtuu mitä on sanonut.
Ja sitten sama homma taas viikon päästä.

Juuri kotiin reissulta... ei muistanutkaan millainen olotila on krapula... Duudsoneitten nimmarit käsissä...Ilmasta viinaa...Laivareissulle parin viikonpäästä

Back
Ylös Bottom