Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Miten teillä riittää rahat? Mulla tekee tiukkaa, kun palaa jotain 50 euroa kaks kolme kertaa viikossa. Voihan sitä vetää kännejä halvalla himas bisselläkin, mut saa juoda nii helvetisti, twelffiki neljä litraa siihe safka päälle ja saa koko ajan käydä kusella kun vyö kiristää. Ohan se kyl rattosaa ottaa huikkaa :kippis1:

Mikä hemmetti siinä on, että nykyään kun harvoin käy yleensäkään missään, niin seuraavana päivänä pitää potea kauheaa morkkista ja oikein miettiä, että voi kamala kun tuli tehtyä sitä ja tätä.. (enkä siis todellakaan ole tehnyt mitään erikoista, lähinnä tanssinut 6h putkeen tanssilattialla innoissani... ):(

Säde sanoi:
Mikä hemmetti siinä on, että nykyään kun harvoin käy yleensäkään missään, niin seuraavana päivänä pitää potea kauheaa morkkista ja oikein miettiä, että voi kamala kun tuli tehtyä sitä ja tätä.. (enkä siis todellakaan ole tehnyt mitään erikoista, lähinnä tanssinut 6h putkeen tanssilattialla innoissani... ):(

Se on itsellänikin tullut iän myötä. Pari päivää menee morkkiksessa ja jopa pienessä masennuksessa vaikkei ole mitään kummempaa hölmöillyt. Pariin päivään ei saa oikein mitään tehtyä, miettii vaan miten perseestä sitä on jne.
Tämä onkin vähentänyt minun alkoholinkäyttöäni runsaasti nuoruusajoilta, sillon pysty tinttaamaan ja hölmöilemään eikä seuraavana päivänä ollut muuta kuin pikkusen tukka kipeä.

Kyllä tuo masennus kuuluu krapulaan olennaisena osana. Varsinkin iän myötä yhä enenevässä määrin. Tästä on ihan luettua sekä runsaasti omakohtaista empiiristä todistusaineistoa. 20-vuotiaana krapula lähti suurinpiirtein oksentamalla ja suihkussa käymällä, nyt kolmenkympin korvilla krapula lähtee kahden-kolmen päivän kuluttua itkemällä ja panikoimalla.

Säde sanoi:

hahaaa..:D sama homma! mutta sillon morkkista lisää viel se, ettei pariin päivään jaksa reenaa... mm...

Jallis sanoi:
... nyt kolmenkympin korvilla krapula lähtee kahden-kolmen päivän kuluttua itkemällä ja panikoimalla.

Just tän takia ei kertakaikkiaan uskalla enää ryypätä niin usein ku tietää seuraamukset. 3 päivää on aika vakio krapulalle nykyään. Sinä aikana menee ruokailut ja salitouhut ihan perseelleen. Ja muukin elämä. :D

20 iässä oli se päivä krapulaa, 25 tienoilla 2 jne... -> :whip:

Tänään illalla olis sitten tarkotus laittaa pyssyt narikkaan ja nostaa ohrapirtelö pitkästä aikaa huuliile. Viime kesän ajoilta säästyneet olut keissit mitä laivalta haettiin useaan otteeseen menee kohta vanhaks ja osa on jo nyt ylittänyt "parasta ennen" päivät, pitää siis juoda pois..

2 laatikkoa olutta, 1 light siideri ja pari ylimäärästä. Kova homma tänään pitää laittaa jengille jakoon ja kutsuu talkoisiin.. yksin ei tästä hengissä selvii

Otan helkkarin hyvää viiniä, kuuntelen kiistatta MAAILMAN PARASTA HOUSEA ja nautin yksinäisestä illasta. Tosin kohta avo paukkaa -kännissä- himaan, mutta so. Viini on muuten hyvää (mainitsinko jo..).

Siis mitä vittuA!!? Onko pakkiksella joku vielä selvinpäin nyt tähön aikaan perjantai iltana??? En oo juonu yli kuukauteen.. mut nyt nous päähän sitäkin nopeemmin..!! Joo.. oli eilen kovat reenit.. taas oli aamul paikat niin romuna.. toissä ei ollu kivaa. Vittu! Kova treeni vaatis kovat yöunet mutku ei vaan nukuttanu yölää! Ei jumankauta! Pitäs varmaan lähtee tält koneelt johonki baariin.. mutku ei yksin viitti.. tääl sitä vaaan ollan himas yksin.. ja vedetään kalhjaaa ja viinaa.. Kalsarikännit, perkule½! Oli tänään viel tilipäivä.. nyt ois varaa vaik tarjoo drinksui.. mutku ei vaan huvittais lähtee. Tosin vois niitä naaraita lähtee kattoo mutku niilki on joku naamaraja. Vittu! Kyl se on kumma! Naiset on nirsoi.. varsinki just nää 19 vee jotka vittu luulee olevansa jotain. Kyl aina vanhaa sais.. mut nuorta eil E!I! Siis mitä järkee! Mitä järkee ropata? Mun lihakset ei oo tarpeeks kasvany ku vertaa siihen mitäö ojn tullu tehtyyu. Oon repiny salilla kyynelissä ja naama punaisena ja monta veripisaraa vuodattanyu... edelleen kuulen kutsuttavan mua kynäniskaks! Ei njäin ! En mä geeneilleni voi mitään. En! Enkä oo ehkä fiksuin treenari.. Jonkun viisaamman pitäs tehä mulle hyuäv ohjelma. Ei muuten tuu yhtään mitään. Kyl jotain kehityst on tullu umut ei tarpeeks! Roinaa ein ala! Oon tyhmä!! Mä kyl kadun tätä postausta vielä! Mut elämä on! Tosiaan. mitä elämä on??? Onko elämä pelkkää lihasten ja voimien kasvatusta?? EI kai? Mut se näyttäis olevan monilla päämääränä? Ja seh hallitsee myös mun elämää?!!! On se vaikeeta! Saispa edes naisia lihaksilla! Mitä muuta hyötyä niistä on kuine että näyyttä muille miehiille olevansa kova! Mä ainakin osittain treenaan six et saisin mun itsetuntoa kohotettua.. Kyl se jonku verran nostaa. Mut sit rupee joskus ajattelee ittestään liikoja.. vaik onkin viel kynis. Tai siis ehkä kynistä vähän bodarimpi! Muta joo.. Mä jätän tän tähän! Ja tsemii kaikille pakkislaisille! Ottakaa rennosti!

Hyvä kuulla, etten ole ainoa masennukseen vaipuva.. Ihan ihmeellistä touhua vaan ensin lähteä muka rentoutumaan ja "nollaamaan akut", mutta seuraavana päivänä olo on kuin olisi hautajaisissa ollut :david: ..

mxu sanoi:
Mä kyl kadun tätä postausta vielä!!1! Mut elämä on! Tosiaan. mitä elämä on??? Onko elämä pelkkää lihasten ja voimien kasvatusta?? EI kai? Mut se näyttäis olevan monilla päämääränä? Ja seh hallitsee myös mun elämää?!!! On se vaikeeta! Saispa edes naisia lihaksilla!
:thumbs: :D :thumbs:

mxu sanoi:
Siis mitä vittuA!!? Onko pakkiksella joku vielä selvinpäin nyt tähön aikaan perjantai iltana??? En oo juonu yli kuukauteen.. mut nyt nous päähän sitäkin nopeemmin..!! Joo.. oli eilen kovat reenit.. taas oli aamul paikat niin romuna.. toissä ei ollu kivaa. Vittu! Kova treeni vaatis kovat yöunet mutku ei vaan nukuttanu yölää! Ei jumankauta! Pitäs varmaan lähtee tält koneelt johonki baariin.. mutku ei yksin viitti.. tääl sitä vaaan ollan himas yksin.. ja vedetään kalhjaaa ja viinaa.. Kalsarikännit, perkule½! Oli tänään viel tilipäivä.. nyt ois varaa vaik tarjoo drinksui.. mutku ei vaan huvittais lähtee. Tosin vois niitä naaraita lähtee kattoo mutku niilki on joku naamaraja. Vittu! Kyl se on kumma! Naiset on nirsoi.. varsinki just nää 19 vee jotka vittu luulee olevansa jotain. Kyl aina vanhaa sais.. mut nuorta eil E!I! Siis mitä järkee! Mitä järkee ropata? Mun lihakset ei oo tarpeeks kasvany ku vertaa siihen mitäö ojn tullu tehtyyu. Oon repiny salilla kyynelissä ja naama punaisena ja monta veripisaraa vuodattanyu... edelleen kuulen kutsuttavan mua kynäniskaks! Ei njäin ! En mä geeneilleni voi mitään. En! Enkä oo ehkä fiksuin treenari.. Jonkun viisaamman pitäs tehä mulle hyuäv ohjelma. Ei muuten tuu yhtään mitään. Kyl jotain kehityst on tullu umut ei tarpeeks! Roinaa ein ala! Oon tyhmä!! Mä kyl kadun tätä postausta vielä! Mut elämä on! Tosiaan. mitä elämä on??? Onko elämä pelkkää lihasten ja voimien kasvatusta?? EI kai? Mut se näyttäis olevan monilla päämääränä? Ja seh hallitsee myös mun elämää?!!! On se vaikeeta! Saispa edes naisia lihaksilla! Mitä muuta hyötyä niistä on kuine että näyyttä muille miehiille olevansa kova! Mä ainakin osittain treenaan six et saisin mun itsetuntoa kohotettua.. Kyl se jonku verran nostaa. Mut sit rupee joskus ajattelee ittestään liikoja.. vaik onkin viel kynis. Tai siis ehkä kynistä vähän bodarimpi! Muta joo.. Mä jätän tän tähän! Ja tsemii kaikille pakkislaisille! Ottakaa rennosti!

Hehee, kunnon tilitystä! Aamulla on kivaa :D

Terkkuja kaikillle! Rok rok.

Viimeksi muokattu:
Oli erittäin hauskaa kavereiden kanssa kämpillä, matkalla, baarissa ja kavereiden lähdön jälkeen baarissa. Vikan lasin ajaksi riitti tutut seuraksi. Join kaiken mitä eteen annettiin, lisäksi siihen kolmisen litraa vettä ja yhen proskupatukan. Sain kuulla mukavaakin tekstiä. Unohdin sen tavallisen hermoilun porukan keskellä, eikä sekään ahdistanu ettei oma käsitys ja tapahtumat kulkeneet aivan yhtäaikaisesti.
Hallitsin tekemisiäni riittävästi.Mitä ny kumosin yhen lasillisen syliini. Moraalini piti helposti. Kävelin ite kotia kun tuli valomerkki. Valkuaisista drinksu yöpalaksi, sohvalle koisaan.

Aamulla 7.15 heräsin ja kävin suihkussa. Rahaa palo jopa 9e kaikkiin juomiin. Ei päänsärkyä, väsymystä, pahaa oloa, morkkista. Edelleen sama korkealentoinen energinen fiilis. Lepuutin ruumistani vielä muutaman tunnin jonka jälkeen perus puurot naamaan, koiria ulos. Hetken kuluttua tunnin rivakka juoksulenkki, et saa hien pintaan ja baarin löyhkän veke uudella suihkulla.

Että mä olen epäreilu!:lol2:

mizzim sanoi:
Oli erittäin hauskaa kavereiden kanssa kämpillä, matkalla, baarissa ja kavereiden lähdön jälkeen baarissa. Vikan lasin ajaksi riitti tutut seuraksi. Join kaiken mitä eteen annettiin, lisäksi siihen kolmisen litraa vettä ja yhen proskupatukan. Sain kuulla mukavaakin tekstiä. Unohdin sen tavallisen hermoilun porukan keskellä, eikä sekään ahdistanu ettei oma käsitys ja tapahtumat kulkeneet aivan yhtäaikaisesti.
Hallitsin tekemisiäni riittävästi.Mitä ny kumosin yhen lasillisen syliini. Moraalini piti helposti. Kävelin ite kotia kun tuli valomerkki. Valkuaisista drinksu yöpalaksi, sohvalle koisaan.

Aamulla 7.15 heräsin ja kävin suihkussa. Rahaa palo jopa 9e kaikkiin juomiin. Ei päänsärkyä, väsymystä, pahaa oloa, morkkista. Edelleen sama korkealentoinen energinen fiilis. Lepuutin ruumistani vielä muutaman tunnin jonka jälkeen perus puurot naamaan, koiria ulos. Hetken kuluttua tunnin rivakka juoksulenkki, et saa hien pintaan ja baarin löyhkän veke uudella suihkulla.

Että mä olen epäreilu!:lol2:

Noi on just parhaika "krapula"-aamuja :rock:

Pitäis tänään lähteä baariin, muutama olut jo otettu. Tuli pirun kova nälkä ja nyt joutuu alata tankkaamaan...Mistä muuten johtuu että saan aina naisia vain päissäni?? Musta kuoriutuu ihan uskomaton pelimies muutaman oluen jälkeen. :kippis1:
Siinä onkin yksi syy juomiseeni...
Onhan se toki hyvä nollata tilanne muutenkin aina välillä :rock:

Jepjep, olipas taas turha postaus. :hyper:

Seitsemäs annos menossa, katottiin kamun kanssa vähän family guy:ta ja pablo franciscon keikka. Meno on mitä mielettömin. Mitä toi yks nyt paskalla tällä hetkel :thumbs:.

edit:

pizzaaaaaa, jätän 1/4 aamuks, koska olen niin viisas.

Movdal sanoi:
pizzaaaaaa, jätän 1/4 aamuks, koska olen niin viisas.

Täällä Itä-Suomessa ei kannata vetää pizzaa joka kebabipaikasta aamuyöllä jurripäissään. Ei siinä muuten mitään, mutta se suolan määrä muuraa silmät umpeen seuraavaksi päiväksi... Pakkohan ne vanhat einekset on hyvin suolata...

Back
Ylös Bottom