Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ootkos hengissä ? muistahan sit se lupaukses.....
lääkäriltä lääkkeet siihen raittiiseen elämään... korkki kiini pysyvästi.

Hengissä ollaan, eilen tuli tipan kautta 4l joista kusin pihalle 5l jonka takia lekuri lupaili hyvää ja pikaista toipumista. Sanoi tosin myös että kurssi voi paskalla säkällä vielä muuttua.
Huonenaapuri lähtee varmaan kohta teholle ja siitä ruumishuoneelle. Sillä oli haima-arvo ollut 600 mulla 500. Se on tossa nyt 2 vko. letkuissa roikkunut eikä ole toipunut, mahtaa jätkää vituttaa, on aika tuskissaan.
Kyllähän tässä on itse kullakin pinna kireellä, olen syönyt viimeksi sunnuntaina, vettäkään ei saa juoda enempää kuin just sen verran että saa lääkkeet alas.

Niin eipä siihen raittiiseen elämään muuta lääkettä ole kuin oma halu ja itsekuri, ei saa olla selkäranka kuin muovipussi.

Ei se oikein haimatulehduksen jälkeen auta korkkia aukoa, pienikin määrä alkoholia voi aiheuttaa ton uusiutumisen ja kyseessä on kuitenkin hoitamattomana hengenvaarallinen tauti...

Niinpä, siinä ei ole mitään rajaa että onko se 1 vai 10 annosta joka laukaisee, eli mun haima on käytännössä aikapommi jos viinaa otan.
Onneksi kerkisin juomaan kiintiöni täyteen, tai oikeastaan näinkään paljoa ei olisi tarvinnut juoda, sen takiahan tässä jamassa ollaan.

No huh huh tota SEAGRAM:n tarinaa... Näinhän sitä kävi myös Karalahdelle tossa taannoin, pari kuukautta taisi sillä mennä teholla, mutta toipui kuitenkin.

Sellanen kysymys, että kun on juurikin uutisista, yms. muualta seurannut noita urheilijoiden dokaamisia, niin vaikuttaako aerobinen / muu kunto vähentävästi darroihin?

Olikos SEAGRAMilla pitkäki ränni alla ku rupes oireileen?

Mitenkäs tuo oireiloo?

Mulla tuli ensin sairas ummetus, sitten seuraavana päivänä vesiripuli. Vatsa oli oli oikeastaan kauttaaltaan saatanan kipeä ja turvoksissa kuin rantapallo(ilmapallo ei riitä). Nosti myös kuumetta.

No huh huh tota SEAGRAM:n tarinaa... Näinhän sitä kävi myös Karalahdelle tossa taannoin, pari kuukautta taisi sillä mennä teholla, mutta toipui kuitenkin.

Lääkäri sanoi mullekkin diagnoosin jälkeen että nyt on henki katkolla.

Olikos SEAGRAMilla pitkäki ränni alla ku rupes oireileen?

Niin pitkä ettei kehtaa sanoa, jaha nyt toi laittoi tohon antibioottia tippuun, nesteitä kroppaan:rock:

Tulee mieleen että miten helvetissä ne kunnon spurgut kestää? (Olettaen että sinä et ihan sille tasolle kuitenkaan yltänyt)

Juopon tuuria:D mä en kai sitten ollut tarpeeksi juoppo. Tai sitten ne ramppaa vähän väliä hoidossa, frendin pikku broidilla ollut n.20 kertaa haimatulehdus, vuosi pari niin kyllä sekin tippuu kuin kärpänen.

Muakin on ruvenut mietityttämään tuo juominen, kun kuitenkin nyt on tulossa 7:s viikonloppu putkeen kupolia putkeen...

En tosin ole ollut aina ihan perseet olalla, vaan silleen, että on mukavaa :D

Muakin on ruvenut mietityttämään tuo juominen, kun kuitenkin nyt on tulossa 7:s viikonloppu putkeen kupolia putkeen...

En tosin ole ollut aina ihan perseet olalla, vaan silleen, että on mukavaa :D

Ei taida pelkkä viikonloppu kaljoittelu (yhtenä päivänä) riittää haimatulehdukseen tai maksakirroosiin helposti.

Itse taidan olla seuraava. Viikonloppuna menee n.30 yhteensä ja viikolla n. 20 olutta yhteensä, nykyisin. Kaikki suvun miehet on kuolleet viinaan alle 50v.

Eihän haimatulehdukset mitään tuuri(viikonloppu)juoppojen hommia juuri taida olla.

Pitkä sarja ilman palautuksia, keskilyhyitä sarjoja lyhyillä palautuksilla pitkän aikaa, pitkää sarjaa kaiken aikaa.

Eiköhän se noilla lähinnä ole todellisuutta.

Putki on sitä, että ei ole viikkoa ja viikonloppua.

Seagramille toipumisia.

Sitähän se on.

Eihän haimatulehdukset mitään tuuri(viikonloppu)juoppojen hommia juuri taida olla.

Pitkä sarja ilman palautuksia, keskilyhyitä sarjoja lyhyillä palautuksilla pitkän aikaa, pitkää sarjaa kaiken aikaa.

Eiköhän se noilla lähinnä ole todellisuutta.

Lähinnä, mutta nyt loppui juominen sanoi Jamppa Tuominen.

Aika hurjaa. Mun pitäisi rajoittaa mun juomista. Tuntuu, että jokainen viikonloppu venyy siihen kolmen päivän ryyppyputkeen, ainakin nyt viimeaikoina. Aina vain kuitannut sillä, että stressiä vähän turhista asioista:-( Nytkin tekisi mieli ottaa valkkaria

Ite kun kävin tuossa jonkin aikaa sitten duunin terveystarkastuksessa, niin maksa-arvot olivat hyvät. Monta viikonloppua tullu rännättyä ennen sitä putkeen ja testit oli vielä maanantai-aamuna ja kohmelo päällä vkl:n jäljiltä.

Täytyy tunnustaa että snadisti pelotti ja olin jopa yllättynyt testin tuloksesta....

Eli ilmeisesti viikolla maksa pääsee toipumaan täysin ja tollaset kahen päivän dokailut ei tunnu missään. Faijalla oli rasvamaksa, sillon kun oli siis vielä elävien kirjoissa. Mutta se ottikin sitte joka päivä sillai tissutellen sen joku kaheksan tuoppia. Verenpaineethan sen sitten multiin pisti...

Nou hätä SEAGRAM. Onhan sitä parempiakin päihteitä ;)

Oon mä nytkin aika kuoseissa, oxyconttia saa olkapäähän kunhan vaan pyytää, aika reilua sinänsä parantaa potilaan tylsistymistä, eikun kipua:D
edit. JA rivoja kielen alle, lentäis muuten laatta kun ei ole yhtään tolea.

Back
Ylös Bottom