Ootkos hengissä ? muistahan sit se lupaukses.....
lääkäriltä lääkkeet siihen raittiiseen elämään... korkki kiini pysyvästi.
Hengissä ollaan, eilen tuli tipan kautta 4l joista kusin pihalle 5l jonka takia lekuri lupaili hyvää ja pikaista toipumista. Sanoi tosin myös että kurssi voi paskalla säkällä vielä muuttua.
Huonenaapuri lähtee varmaan kohta teholle ja siitä ruumishuoneelle. Sillä oli haima-arvo ollut 600 mulla 500. Se on tossa nyt 2 vko. letkuissa roikkunut eikä ole toipunut, mahtaa jätkää vituttaa, on aika tuskissaan.
Kyllähän tässä on itse kullakin pinna kireellä, olen syönyt viimeksi sunnuntaina, vettäkään ei saa juoda enempää kuin just sen verran että saa lääkkeet alas.
Niin eipä siihen raittiiseen elämään muuta lääkettä ole kuin oma halu ja itsekuri, ei saa olla selkäranka kuin muovipussi.
Ei se oikein haimatulehduksen jälkeen auta korkkia aukoa, pienikin määrä alkoholia voi aiheuttaa ton uusiutumisen ja kyseessä on kuitenkin hoitamattomana hengenvaarallinen tauti...
Niinpä, siinä ei ole mitään rajaa että onko se 1 vai 10 annosta joka laukaisee, eli mun haima on käytännössä aikapommi jos viinaa otan.
Onneksi kerkisin juomaan kiintiöni täyteen, tai oikeastaan näinkään paljoa ei olisi tarvinnut juoda, sen takiahan tässä jamassa ollaan.